ManpowerGroup, światowy lider innowacyjnych rozwiązań dla rynku pracy, od 2001 roku wspiera swoich klientów i kandydatów w Polsce. W Polsce ManpowerGroup posiada 40 agencji i jest obecny w 25 miastach w całym kraju. Organizacja oferuje unikalne usługi dla firm i kandydatów poprzez: ManpowerGroup™ Solutions, Manpower® oraz Experis™. Usługi ManpowerGroup w Polsce obejmują pracę tymczasową, rekrutację stałą i badanie kompetencji pracowników, zatrudnienie zewnętrzne, outsourcing procesów, doradztwo personalne, zarządzanie karierą i outplacement.
Obecnie dla naszego klienta, międzynarodowego lidera branży IT, wyróżnionego tytułem
The Great Place to Work 2013, którego kultura organizacyjna opiera się na wzajemnym szacunku
i możliwości rozwoju swoich pracowników poszukujemy:
Job description:
- bieżąca obsługa i doradztwo IT dla klienta zagranicznego (druga linia wsparcia)
- rozwiązywanie problemów technicznych klientów
- odpowiedzialność za przyjmowanie i przekazywanie zgłoszeń telefonicznych oraz mailowych
- dbanie o wysoką jakość obsługi klienta
- realizacja powierzonych zadań zgodnie ze standardamI firmy
- bardzo dobra znajomość języka niemieckiego w mowie i w piśmie
- znajomość języka angielskiego pozwalająca na swobodną komunikację
- gotowość do pracy w Bydgoszczy
- umiejętność administracji systemami Windows2003/2008/2010
- mile widziana obsługa narzędzi Active Directory lub MS Exchange
- dobra organizacja czasu pracy
- umiejętność komunikacji i pracy w grupie
- praca w firmie będącej liderem w swojej branży, wyróżnionej nagrodą Great Place to Work 2013
- możliwość codziennego komunikowania się w języku obcym, w międzynarodowym środowisku
- pogłębienie doświadczenia w sferze IT
- szeroki zakres szkoleń
- ściśle określona ścieżka rozwoju i realna możliwość awansu
- atrakcyjne wynagrodzenie, pakiet socjalny i relokacyjny