Antal jest liderem rekrutacji specjalistów i menedżerów oraz doradztwa HR. Marka obecna jest w 35 krajach, w Polsce działa od 1996 roku. Biura w Warszawie, Wrocławiu, Krakowie, Poznaniu oraz Gdańsku prowadzą projekty w Polsce i za granicą, dla największych globalnych oraz lokalnych przedsiębiorstw z wszystkich sektorów gospodarki.
Zespół Antal SSC & BPO dedykowany jest procesom rekrutacji w centrach usług wspólnych oraz kompetencji technicznych lub menedżerskich, jak i projekty wolumenowe, polegające na budowaniu nowej struktury lub nowego zespołu w bardzo krótkim czasie. W skład dywizji Antal SSC & BPO wchodzą podzespoły specjalizujące się w rekrutacji na stanowiska: Finance & Accountancy, Banking Operations, Payroll/HR, Legal Operations, Customer Service / IT Helpdesk, Purchasing, Supply Chain.
Zespół Antal SSC & BPO dedykowany jest procesom rekrutacji w centrach usług wspólnych oraz kompetencji technicznych lub menedżerskich, jak i projekty wolumenowe, polegające na budowaniu nowej struktury lub nowego zespołu w bardzo krótkim czasie. W skład dywizji Antal SSC & BPO wchodzą podzespoły specjalizujące się w rekrutacji na stanowiska: Finance & Accountancy, Banking Operations, Payroll/HR, Legal Operations, Customer Service / IT Helpdesk, Purchasing, Supply Chain.
Specjalista ds. Wsparcia Technicznego z językiem angielskim
Miejsce pracy: Warszawa
DO TWOICH OBOWIĄZKÓW BĘDZIE NALEŻAŁO:
- rozwiązywanie problemów zgłaszanych przez pracowników odnośnie nowo wdrażanej aplikacji
- wsparcie pracowników podczas ich codziennych obowiązków
- utrzymywanie pozytywnych relacji z pracownikami
WYMAGANIA:
- biegła znajomość języka angielskiego (min C1)
- doświadczenie w obsłudze klienta, help desk, call centre jest mile widziane
- gotowość do pracy na pełen etat przez 3 miesiące
- odpowiedzialność za powierzone zadania
OFERUJEMY:
- pracę na 3 miesięcznym projekcie
- profesjonalne szkolenie
- nowoczesne biuro w centrum Warszawy
- zatrudnienie w ramach umowy zlecenie
- wynagrodzenie 4500-6000 PLN brutto