Specjalista ds. wsparcia technicznego z j. szwedzkim

Klient portalu Praca.pl
Lublin
9 800 - 10 300 zł brutto/mies.
specjalista junior / mid
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
rekrutacja online
1 dzień temu

Ogłoszenie numer: 9721174, z dnia 2025-04-22

Klient portalu Praca.pl

Specjalista ds. wsparcia technicznego z j. szwedzkim

Miejsce pracy: Lublin

 

Opis stanowiska

  • Obsługa telefoniczna i czatowa z klientami oraz diagnozowanie i rozwiązywanie technicznych zgłoszeń.
  • Współpraca z zespołami wsparcia i wprowadzanie danych do systemu.

Wymagania

  • Wysoka znajomość języka szwedzkiego i polskiego lub angielskiego (poziom C1).
  • Umiejętność analitycznego myślenia i rozwiązywania problemów technicznych.
  • Gotowość do przeprowadzki do Lublina.

Oferujemy

  • Atrakcyjne wynagrodzenie z bonusami i pakiet socjalny (Multisport, LuxMed, szkolenia).
  • Stabilne godziny pracy w nowoczesnym biurze, możliwości rozwoju i aktywności integracyjne.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
Aplikuj teraz
 

Chcesz otrzymywać podobne oferty pracy na e-mail?

 

Podobne oferty

  • Technical Customer Advisor with Swedish

    Concentrix   Lublin    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat   9 800 - 10 300 zł brutto/mies.  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 godz.
    Handling inbound calls – 60%/chats – 40% (Swedish market) Handling telephone applications from technicians and installers of photovoltaic devices; Diagnosing and resolving reports; Control of appropriate technical solutions; Collaborate with other levels of technical support and service...
  • Techniczny doradca klienta ze szwedzkim

    Concentrix   Lublin    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat   9 800 - 10 300 zł brutto/mies.  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    Obsługa połączeń przychodzących oraz czatów technicznych z klientami (60% połączeń, 40% czatów). Diagnozowanie i rozwiązywanie zgłoszeń techników oraz instalatorów urządzeń fotowoltaicznych. Kontrola zastosowania odpowiednich rozwiązań technicznych. Współpraca z innymi poziomami...
  • Specjalista / Specjalistka ds. obsługi klienta w języku polskim i angielskim

    Concentrix   Lublin    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    4 dni
    Obsługa połączeń przychodzących i wychodzących, maili oraz czatów; Obsługa Klientów polskojęzycznych i angielskojęzycznych; Wprowadzanie danych do systemu; Diagnozowanie i rozwiązywanie przyjętych zgłoszeń; Rozpoznawanie potrzeb klientów; Zaangażowanie w wysoką jakość obsługi;
  • Specjalista ds. obsługi klienta z językiem angielskim

    Klient portalu Praca.pl   Lublin    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj bez CV
    4 dni
    Zarządzanie interakcjami z klientami (telefon, e-mail, chat), Wprowadzanie danych i zarządzanie zgłoszeniami, Identyfikacja i reagowanie na potrzeby klientów, Zapewnienie wysokiej jakości obsługi.
  • Konsultant / Konsultantka ds. klienta z językami polskim i angielskim

    Concentrix   Lublin    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    6 dni
    Zarządzanie komunikacją z klientami przez telefon, e-mail i chat. Wprowadzanie danych do systemu i rozwiązywanie zgłoszeń. Rozpoznawanie i odpowiadanie na potrzeby klientów. Utrzymanie wysokiej jakości obsługi.
  • Customer Service Professional with Croatian

    Foundever   lubelskie    praca zdalna
    siedziba firmy: Warszawa
    specjalista junior / mid  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online
    1 godz.
    Your daily tasks: Providing the highest level of customer service (Chat/E-mail/Phone); Answering incoming calls and meeting targets set by the customer and management; Following company policies and procedures, ensuring quality. What do we expect from you? Language: Proficiency in Croatian...
  • Specjalista / Specjalistka ds. obsługi klienta

    Transcom Worldwide Poland Sp. z o.o.   lubelskie    praca zdalna
    siedziba firmy: Gdańsk
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    2 dni
    Opis typowego dnia pracy: Startujemy od sprawdzenia aktualnych zmian w procedurach. Przechodzimy do obsługi połączeń i klientów, udzielania porad technicznych i organizowania wizyt serwisowych. W trudniejszych sytuacjach wsparcie zespołowe oraz od Team Leadera.
  • Specjalista / Specjalistka ds. obsługi klienta z j.duńskim

    Transcom Worldwide Poland Sp. z o.o.   lubelskie    praca zdalna
    siedziba firmy: Gdańsk
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    3 dni
    Jak wygląda dzień pracy? Zapoznajemy się z bieżącą sytuacją i zmianami w procedurach, odbieramy połączenia i obsługujemy klientów. Udzielamy porad technicznych i zamawiamy wizyty serwisowe. Wiemy, że w przypadku nieco trudniejszych zgłoszeń możemy liczyć na wsparcie zespołu i Team...
  • Specjalista ds. obsługi klienta z językiem chorwackim

    Klient portalu Praca.pl   lubelskie    praca zdalna
    siedziba firmy: Warszawa
    specjalista junior / mid  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online
    9 dni
    Wysoki poziom obsługi klienta: kontakt przez chat, e-mail oraz telefoniczny. Odbieranie połączeń przychodzących i realizacja ustalonych celów. Przestrzeganie procedur firmy, zapewnienie jakości obsługi. Efektywne i terminowe wykonywanie codziennych zadań.
  • Customer Service Advisor with German

    Concentrix   Katowice    praca stacjonarna
    specjalista mid / junior  umowa o pracę  pełny etat   7 500 zł brutto/mies.  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    20 godz.
    Your Daily Grind: Start every day with a delicious cup of coffee, and help our customers by answering queries through phone, chat, or web forms Each case is handled like a special coffee recipe – resolving warranty issues, coordinating repairs, and providing technical support. Your troubleshooting...
Zgoda na Pliki Cookies

Wykorzystujemy Pliki Cookies w celu zapewnienia prawidłowego funkcjonowania Serwisu. Stosujemy Pliki Cookies w celach statystycznych i marketingowych, w szczególności w zakresie dopasowania treści reklamowych do Twoich preferencji.

Każda wyrażona zgoda może być przez Ciebie wycofana w dowolnym momencie. Więcej informacji dotyczących plików Cookies oraz przetwarzania danych osobowych w plikach Cookies znajduje się w naszej Polityce Prywatności.

Administratorem Serwisu i Twoich danych osobowych jest „Praca.pl” spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Warszawie, ul. Bolesława Prusa 2, 00-493 Warszawa, KRS 0000290935, NIP 7010095135, REGON: 141169379