PROFIT HR (Certyfikat 8985) to platforma usług personalnych. Specjalizujemy się w poszukiwaniu kandydatów i obsłudze Klientów niemieckojęzycznych w Polsce, Niemczech, Austrii i Szwajcarii. Stale poszukujemy specjalistów w różnych obszarach biznesowych znających język niemiecki i będących profesjonalistami w swojej branży.
MY NIE SZUKAMY. MY ZNAJDUJEMY. Nasza baza specjalistów budowana jest na bieżąco. Współpracujemy tylko z profesjonalistami, którymi są zarówno firmy, jak i kandydaci.
Klienci, których obsługujemy to spółki działające i rozwijające się w środowisku międzynarodowym, pochodzące w większości z krajów niemieckojęzycznych, ale posiadamy także w naszym portfolio Klientów polskich, kooperujących poza granicami naszego kraju.
Nasz Klient, niemiecka sieć sklepów powstała w 2004 roku. Firma posiada ponad 2000 sklepów całej Europie. Filie przedsiębiorstwa, oferują produkty codziennego użytku, artykuły upominkowe i dekoracyjne, materiały piśmienne i gry, a także artykuły na przyjęcia, produkty dla majsterkowiczów i artykuły drogeryjne. W związku z realizacją planów i otwieraniem nowych lokalizacji, poszukujemy kolejnej osoby do centrali w Katowicach do wsparcia Działu Techniczno - Budowlanego.
- Obsługa biurowa Działu Technicznego w siedzibie Centrali naszej sieci w Polsce.
- Zbieranie danych pochodzących od kierowników projektu i ich opracowywanie dla potrzeb Przełożonych oraz odpowiednich komórek w Siedzibie Głównej naszej firmy w Niemczech.
- Dbanie o prawidłowy i terminowy obieg informacji pomiędzy Centralą w Polsce a Siedzibą Główną firmy w Niemczech, w odniesieniu do spraw związanych z działem technicznym.
- Nadzorowanie nad prawidłowym obiegiem dokumentów, danych pomiędzy Kierownictwem Działu Technicznego a Zarządem Spółki oraz Pracownikami pozostałych działów w Centrali w Polsce.
- Opracowywanie kalkulacji kosztów inwestycji nowych lokalizacji dla centrali w Polsce i w Niemczech.
- Przygotowywanie umów z wykonawcami do danej lokalizacji przy zachowaniu standardów wewnętrznych firmy.
- Komunikowanie z Zarządcami podnajmowanych obiektów handlowych w zakresie uzgodnień technicznych oraz egzekwowania ich od wykonawców Wynajmującego.
- Komunikowanie z podmiotami zewnętrznymi (dostawcy mediów, wykonawcy, dostawcy materiałów i usług) współpracującymi z naszym Działem Technicznym w zakresie szeroko pojętych negocjacji umów i warunków.
- Udział w przygotowywaniu do przekazania danej lokalizacji do działu sprzedaży,
- Kompletowanie i analiza informacji na temat konkurencji na potrzeby przełożonych lub odpowiednich komórek w Głównej Siedzibie firmy w Niemczech.
- Uczestniczenie w procesie obsługi danych wewnętrznego systemu zarządzania ofertami
i lokalizacjami TRADENET.
- Biegła, bardzo dobra znajomość j. niemieckiego.
- Doświadczenie w pracy w branży technicznej lub budowlanej, najlepiej w obszarze administracyjnym.
- Umiejętność sporządzania umów i dokumentów, także w j. niemieckim.
- Zdolności analityczne, dobra organizacja czasu pracy, odporność na presję czasu i stres
- Mobilność.
- Pracę w międzynarodowej firmie o ugruntowanej pozycji na rynkach zagranicznych i rozwijającej na rynku Polski i w innych krajach Europy.
- Atrakcyjne warunki zatrudnienia.
- Umowę o pracę.
- Narzędzia pracy.
- Możliwość rozwoju kompetencji i umiejętności.
- Awansu w strukturach.
- Udział w tworzeniu firmy na rynku polskim.