Najnowsze oferty pracy

Zobacz więcej ofert pracy
Praca.pl Praca śląskie Katowice
Specjalista ds. Wsparcia Technicznego Klientów

Specjalista ds. Wsparcia Technicznego Klientów

I-Dotcom Sp. z o.o.
Katowice
praca stacjonarna
5481 dni temu

Ogłoszenie numer: 81259, z dnia 2009-11-17

I-Dotcom Sp. z o.o.

I-Dotcom jest liderem na rynku oprogramowania e-commerce, projektuje systemy sprzedaży internetowej na rynki w Europie jak i USA.

Specjalista ds. Wsparcia Technicznego Klientów

Miejsce pracy: Katowice

Nr Ref.: CS-10/09

 

Opis stanowiska

Osoba zatrudniona na tym stanowisku odpowiedzialna będzie między innymi za doradztwo klientom w zakresie obsługi i prowadzenia systemów e-commerce, diagnozę problemów klientów, wykonywanie testów oraz wyszukiwanie błędów we wdrażanych rozwiązaniach.

Wymagania

  • wykształcenie informatyczne lub podobne (także studenci ostatniego roku studiów)
  • biegłość w obsłudze komputera i Internetu
  • dociekliwość i skrupulatność
  • doskonała organizacja własnych działań i samodzielność

Oferujemy

  • atrakcyjną prace w młodym dynamicznym zespole przy projektach dla renomowanych firm
  • możliwość podnoszenia kwalifikacji i rozwoju zawodowego
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.