Ogłoszenie numer: 81259, z dnia 2009-11-17
I-Dotcom Sp. z o.o.
I-Dotcom jest liderem na rynku oprogramowania e-commerce, projektuje systemy sprzedaży internetowej na rynki w Europie jak i USA.
Specjalista ds. Wsparcia Technicznego Klientów
Miejsce pracy: Katowice
Nr Ref.: CS-10/09
Opis stanowiska
Osoba zatrudniona na tym stanowisku odpowiedzialna będzie między innymi za doradztwo klientom w zakresie obsługi i prowadzenia systemów e-commerce, diagnozę problemów klientów, wykonywanie testów oraz wyszukiwanie błędów we wdrażanych rozwiązaniach.Wymagania
- wykształcenie informatyczne lub podobne (także studenci ostatniego roku studiów)
- biegłość w obsłudze komputera i Internetu
- dociekliwość i skrupulatność
- doskonała organizacja własnych działań i samodzielność
Oferujemy
- atrakcyjną prace w młodym dynamicznym zespole przy projektach dla renomowanych firm
- możliwość podnoszenia kwalifikacji i rozwoju zawodowego
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.