Najnowsze oferty pracy

  • Customer advisor with Norwegian for TV streaming provider

    Concentrix   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat   10 000 zł brutto/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Help others: we offer support by phone, email or chat. Your help will be irreplaceable! Become a technical superhero: we provide technical support for streaming fans. Solve puzzles: we answer questions about contracts and billing quickly and efficiently. Empathy and professionalism: we handle and...
  • Pracownik HelpDesk w Dziale Telekomunikacji i Infrastruktury

    Miejskie Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji w m.st. Warszawie S.A.   Warszawa, ul. Zaruskiego 4 / Plac Starynkiewicza 5    praca stacjonarna
    specjalista mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Główny zakres obowiązków: nadzór nad cyklem życia sprzętu IT – od zakupu, przez instalację aż po utylizację; rozwiązywanie zgłoszeń użytkowników w ramach pierwszej linii wsparcia IT z wykorzystaniem systemu ManageEngine ServiceDesk Plus; tworzenie oraz modyfikacja skryptów w...
  • Doradca klienta z językiem norweskim

    Concentrix   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat   10 000 zł brutto/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    10 dni
    Wsparcie klientów poprzez telefon, chat czy email. Rozwiązywanie problemów technicznych i administracyjnych. Szybkie odpowiadanie na pytania dotyczące umów i płatności. Zarządzanie skargami klientów z empatią i profesjonalizmem. Obsługa zadań administracyjnych, w tym wykonywanie...
  • Specjalista ds. obsługi klienta z językiem norweskim

    Klient portalu Praca.pl   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat   10 000 zł brutto/mies.  aplikuj bez CV
    8 dni
    Wsparcie klientów przez telefon, email, chat. Udzielanie pomocy technicznej użytkownikom platformy streamingowej, rozwiązywanie problemów technicznych. Szybka i efektywna odpowiedź na pytania dotyczące umów i rozliczeń. Zarządzanie zadaniami administracyjnymi, w tym wykonywanie połączeń...
  • Starszy Specjalista IT

    Klient portalu Praca.pl   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    8 dni
    Nadzór nad cyklem życia sprzętu IT: od zakupu, przez instalację, aż po utylizację. Rozwiązywanie zgłoszeń użytkowników w ramach pierwszej linii wsparcia IT. Automatyzacja procesów poprzez tworzenie i modyfikowanie skryptów w PowerShell, Batch oraz PHP. Zdalne zarządzanie urządzeniami...
  • Junior Helpdesk Specialist

    Vetlab Sp. z o.o.   Katowice, ul. Żeliwna 36    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Chcesz stawiać pierwsze kroki w IT i zdobywać doświadczenie w pracy z nowoczesnymi systemami i infrastrukturą? Dołącz do naszego zespołu jako Junior Helpdesk! To praca pełna wyzwań, w której nie tylko rozwiążesz realne problemy techniczne, ale też weźmiesz udział w ciekawych...
  • Młodszy Specjalista ds. Wsparcia IT

    Praca.pl   Katowice    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj bez CV
    12 dni
    Zakres obowiązków: Rozwiązywanie problemów z oprogramowaniem, sprzętem i siecią, Obsługa zgłoszeń użytkowników oraz instalacja i konfiguracja sprzętu i oprogramowania, Prace związane z siecią, w tym układanie kabli i montaż urządzeń sieciowych, Tworzenie dokumentacji technicznej i...
  • Specjalista / Specjalistka IT

    Nowy Styl   Jasło    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    20 godz.
    Twój zakres obowiązków: monitoring zgłoszeń i obsługa incydentów IT; udział w projektach prowadzonych przez Departament Informatyki; praca w systemie ticketowym; zapewnienie prawidłowej i bezawaryjnej pracy infrastruktury IT; zdalne i lokalne wsparcie użytkowników z zakresu oprogramowania...
  • Pracownik Helpdesk / Obsługi Klienta z j. niemieckim

    Klient portalu Praca.pl   Wrocław    praca zdalna / stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa zlecenie  część etatu / pełny etat   40,00 - 42,00 zł brutto/godz.  rekrutacja online  aplikuj bez CV
    1 dni
    Kompleksowa obsługa Klienta poprzez telefon (połączenia przychodzące), live chat oraz e-mail, Udzielanie wsparcia Klientom w zakresie problemów z płatnościami, zarządzania subskrypcją (anulacje, zmiany, aktualizacje), resetu hasła oraz logowania oraz ogólnych pytań dotyczących działania platformy.
  • Konsultant IT

    DANUP, s.r.o.   Słowacja, Veličná 305,  02754 Veličná - Dolný Kubín    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  pełny etat
    2 dni
    Przedsiębiorstwo DANUP, s.r.o. poszukuje osób do pracy w charakterze konsultanta IT. Praca skierowana również do osób z Polski Miejsce pracy: Słowacja, Veličná 305, 02754 Veličná - Dolný Kubín
Zobacz więcej ofert pracy
Praca.pl Praca Mazowieckie Warszawa Pracownik help desk Warszawa
Specjalista ds. wsparcia technicznego​ IT​

Specjalista ds. wsparcia technicznego​ IT​

Tramwaje Warszawskie Sp. z o.o.
Warszawa
8 800 - 9 400 zł brutto/mies.
specjalista (mid)
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
31 dni temu
Chcesz mieszkać w czystej i sprawnej komunikacyjnie stolicy? Zapraszamy do współpracy! Budujmy razem ekologiczny, nowoczesny i przyjazny transport miejski! Dołącz do Działu Infrastruktury i Wsparcia IT w Biurze Teleinformatyki jako:
Specjalista ds. wsparcia technicznego​ IT​
Miejsce pracy: Warszawa
Nr ref.: 2025/064
Będziesz odpowiadać za:
  • utrzymanie sprawności sprzętu komputerowego użytkowanego w Spółce (komputery przenośne i stacjonarne, sprzęt drukujący, sprzęt multimedialny, skanery itp.),
  • instalację i aktualizację oprogramowania systemowego oraz użytkowego na wszystkich komputerach,
  • rozwiązywanie problemów i zgłoszeń dotyczących awarii i usterek urządzeń mobilnych, sprzętu komputerowego, urządzeń peryferyjnych oraz oprogramowania systemowego i użytkowego,
  • udzielanie instruktażu stanowiskowego pracownikom w zakresie prawidłowej obsługi i eksploatacji sprzętu komputerowego, urządzeń peryferyjnych oraz oprogramowania,
  • weryfikację i aktualizację zabezpieczeń logicznych sprzętu komputerowego (kontrola haseł użytkowników, kontrola definicji antywirusowych itp.),
  • aktywne uczestnictwo w komisjach przetargowych dotyczących sprzętu komputerowego, urządzeń peryferyjnych, oprogramowania systemowego i użytkowego oraz materiałów eksploatacyjnych a także opracowywanie opisu przedmiotów zamówień,
  • informowanie przełożonego i/lub ABI o ewentualnych nieprawidłowościach związanych z wykorzystaniem sprzętu komputerowego lub oprogramowania,
  • analizę rynku sprzętu komputerowego, urządzeń peryferyjnych oraz narządzi diagnostycznych na potrzeby czynności serwisowych.
Czeka na Ciebie:
  • zatrudnienie na podstawie umowy o pracę,
  • wynagrodzenie w przedziale: 8800 – 9400 zł brutto (zawiera stawkę zasadniczą wraz z 20% premią regulaminową),
  • praca w godzinach: 7.00 – 15.00 oraz 14.00 – 22.00 od poniedziałku do piątku,
  • wdrożenie w ramach adaptacji zawodowej,
  • pakiet prywatnej opieki medycznej i ubezpieczenia na życie oraz możliwość wykupienia karnetu sportowego,
  • bilet na przejazdy całą warszawską komunikacją miejską za jedyną złotówkę rocznie dla Ciebie i Twoich dzieci oraz dofinansowanie do biletów w wysokości 50% dla osób spoza Warszawy,
  • pakiet socjalny w tym m.in. dofinansowanie do urlopu wypoczynkowego dla Ciebie i Twojej rodziny, możliwość otrzymania nisko oprocentowanej pożyczki na remont/zakup mieszkania,
  • możliwość uzyskania dofinansowania do szkoleń i studiów,
  • możliwość podnoszenia kompetencji poprzez udział w kursach i szkoleniach branżowych,
  • bezpłatna nauka języka angielskiego i niemieckiego na platformie eTutor dla Ciebie i wybranej osoby towarzyszącej,
  • bezpłatne konsultacje psychologiczne dla pracowników,
  • podwyższone do 4% wpłaty do PPK,
  • darmowy parking przy biurze,
  • udział w projektach opartych o najnowsze rozwiązania z technologii IT.
A od Ciebie oczekujemy:
  • wykształcenia wyższego na kierunku: informatyka, elektronika lub mechatronika,
  • co najmniej 3-letniego doświadczenia w serwisie komputerowym lub pomocy technicznej,
  • bardzo dobrej znajomości systemów operacyjnych z rodziny Microsoft Windows 10/11 (instalacja, konfiguracja, rozwiązywanie problemów),
  • dobrej znajomości sprzętu komputerowego (składanie i konfiguracja komputerów, identyfikacja i usuwanie usterek),
  • wiedzy z zakresu sieci komputerowych LAN,
  • dobrej znajomości zagadnień z dziedziny elektroniki ogólnej i telekomunikacji, a także aplikacji biurowych i użytkowych,
  • podstawowych umiejętności w zakresie konfiguracji usług i urządzeń sieciowych,
  • podstawowej znajomości języka angielskiego,
  • posiadania prawa jazdy kat. „B”,
  • samodzielności, komunikatywności, umiejętności pracy z ludźmi,
  • gotowości do pracy w systemie dwuzmianowym.
 

Chcesz otrzymywać podobne oferty pracy na e-mail?

 

Poznaj

Tramwaje Warszawskie Sp. z o.o.

Tramwaje Warszawskie służą mieszkańcom stolicy od ponad 150 lat. Każdego roku podróżuje z nami ponad 180 milionów pasażerów. 

Naszym głównym celem jest zapewnienie nowoczesnej, szybkiej i bezpiecznej zbiorowej komunikacji tramwajowej w całej Warszawie. Odpowiadamy także za:

• eksploatację, zakup, wymianę i naprawę taboru tramwajowego,

• prowadzenie przedsięwzięć inwestycyjnych w zakresie budowy, rozbudowy i remontów obiektów infrastruktury torowo- sieciowej i budynków.

Dzięki prowadzonym inwestycjom Tramwaje Warszawskie stają się nowoczesnym i przyjaznym środowisku przedsiębiorstwem oferującym pasażerom najwyższy komfort podróżowania.

Zatrudniamy ponad 3 600 pracowników w czterech Zakładach Realizacji Przewozów, Zakładzie Naprawy Tramwajów, Zakładzie Energetyki Trakcyjnej i Torów oraz w dwudziestu trzech działach (komórkach organizacyjnych).

Tramwaje Warszawskie to nie tylko motorniczowie – to również pracownicy zaplecza technicznego, pracownicy administracyjni, inżynierowie i specjaliści z różnych dziedzin m.in.: informatyki, budownictwa, mechaniki, energetyki, elektroniki, logistyki, zamówień publicznych itd.

 

Podobne oferty

  • Customer advisor with Norwegian for TV streaming provider

    Concentrix   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat   10 000 zł brutto/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Help others: we offer support by phone, email or chat. Your help will be irreplaceable! Become a technical superhero: we provide technical support for streaming fans. Solve puzzles: we answer questions about contracts and billing quickly and efficiently. Empathy and professionalism: we handle and...
  • Pracownik HelpDesk w Dziale Telekomunikacji i Infrastruktury

    Miejskie Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji w m.st. Warszawie S.A.   Warszawa, ul. Zaruskiego 4 / Plac Starynkiewicza 5    praca stacjonarna
    specjalista mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Główny zakres obowiązków: nadzór nad cyklem życia sprzętu IT – od zakupu, przez instalację aż po utylizację; rozwiązywanie zgłoszeń użytkowników w ramach pierwszej linii wsparcia IT z wykorzystaniem systemu ManageEngine ServiceDesk Plus; tworzenie oraz modyfikacja skryptów w...
  • Doradca klienta z językiem norweskim

    Concentrix   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat   10 000 zł brutto/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    10 dni
    Wsparcie klientów poprzez telefon, chat czy email. Rozwiązywanie problemów technicznych i administracyjnych. Szybkie odpowiadanie na pytania dotyczące umów i płatności. Zarządzanie skargami klientów z empatią i profesjonalizmem. Obsługa zadań administracyjnych, w tym wykonywanie...
  • Specjalista ds. obsługi klienta z językiem norweskim

    Klient portalu Praca.pl   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat   10 000 zł brutto/mies.  aplikuj bez CV
    8 dni
    Wsparcie klientów przez telefon, email, chat. Udzielanie pomocy technicznej użytkownikom platformy streamingowej, rozwiązywanie problemów technicznych. Szybka i efektywna odpowiedź na pytania dotyczące umów i rozliczeń. Zarządzanie zadaniami administracyjnymi, w tym wykonywanie połączeń...
  • Starszy Specjalista IT

    Klient portalu Praca.pl   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    8 dni
    Nadzór nad cyklem życia sprzętu IT: od zakupu, przez instalację, aż po utylizację. Rozwiązywanie zgłoszeń użytkowników w ramach pierwszej linii wsparcia IT. Automatyzacja procesów poprzez tworzenie i modyfikowanie skryptów w PowerShell, Batch oraz PHP. Zdalne zarządzanie urządzeniami...
  • Junior Helpdesk Specialist

    Vetlab Sp. z o.o.   Katowice, ul. Żeliwna 36    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Chcesz stawiać pierwsze kroki w IT i zdobywać doświadczenie w pracy z nowoczesnymi systemami i infrastrukturą? Dołącz do naszego zespołu jako Junior Helpdesk! To praca pełna wyzwań, w której nie tylko rozwiążesz realne problemy techniczne, ale też weźmiesz udział w ciekawych...
  • Młodszy Specjalista ds. Wsparcia IT

    Praca.pl   Katowice    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj bez CV
    12 dni
    Zakres obowiązków: Rozwiązywanie problemów z oprogramowaniem, sprzętem i siecią, Obsługa zgłoszeń użytkowników oraz instalacja i konfiguracja sprzętu i oprogramowania, Prace związane z siecią, w tym układanie kabli i montaż urządzeń sieciowych, Tworzenie dokumentacji technicznej i...
  • Specjalista / Specjalistka IT

    Nowy Styl   Jasło    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    20 godz.
    Twój zakres obowiązków: monitoring zgłoszeń i obsługa incydentów IT; udział w projektach prowadzonych przez Departament Informatyki; praca w systemie ticketowym; zapewnienie prawidłowej i bezawaryjnej pracy infrastruktury IT; zdalne i lokalne wsparcie użytkowników z zakresu oprogramowania...
  • Pracownik Helpdesk / Obsługi Klienta z j. niemieckim

    Klient portalu Praca.pl   Wrocław    praca zdalna / stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa zlecenie  część etatu / pełny etat   40,00 - 42,00 zł brutto/godz.  rekrutacja online  aplikuj bez CV
    1 dni
    Kompleksowa obsługa Klienta poprzez telefon (połączenia przychodzące), live chat oraz e-mail, Udzielanie wsparcia Klientom w zakresie problemów z płatnościami, zarządzania subskrypcją (anulacje, zmiany, aktualizacje), resetu hasła oraz logowania oraz ogólnych pytań dotyczących działania platformy.
  • Konsultant IT

    DANUP, s.r.o.   Słowacja, Veličná 305,  02754 Veličná - Dolný Kubín    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  pełny etat
    2 dni
    Przedsiębiorstwo DANUP, s.r.o. poszukuje osób do pracy w charakterze konsultanta IT. Praca skierowana również do osób z Polski Miejsce pracy: Słowacja, Veličná 305, 02754 Veličná - Dolný Kubín
Zgoda na Pliki Cookies

Wykorzystujemy Pliki Cookies w celu zapewnienia prawidłowego funkcjonowania Serwisu. Stosujemy Pliki Cookies w celach statystycznych i marketingowych, w szczególności w zakresie dopasowania treści reklamowych do Twoich preferencji.

Każda wyrażona zgoda może być przez Ciebie wycofana w dowolnym momencie. Więcej informacji dotyczących plików Cookies oraz przetwarzania danych osobowych w plikach Cookies znajduje się w naszej Polityce Prywatności.

Administratorem Serwisu i Twoich danych osobowych jest „Praca.pl” spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Warszawie, ul. Bolesława Prusa 2, 00-493 Warszawa, KRS 0000290935, NIP 7010095135, REGON: 141169379