Mamy 4000 stałych pracowników w ponad 40 oddziałach na całym świecie. Umożliwiamy liderom branży IT dostarczanie Device as a Service w 190+ krajach. DaaS łączy w jednej umowie prawo do korzystania ze sprzętu, oprogramowania oraz jego serwis i wymianę za opłatą zależną od ilości urządzeń.
Do naszego oddziału we Katowicach (ul. Marcina), poszukujemy osoby na stanowisko:
Specjalista ds. Wsparcia Technicznego IT
Katowice
zadania:
- Diagnoza i rozwiązywanie problemów technicznych pracowników biura lokalnego (oraz wsparcie dla innych lokalizacji firmy)
- Praca w systemie ticketowym
- Przygotowywanie sprzętu dla nowych stanowisk pracy
- Instalowanie i konfigurowanie oprogramowania i sprzętu peryferyjnego
- Dbanie o prawidłowy obieg sprzętu, prowadzenie spisu urządzeń
- Przekazywanie bardziej złożonych problemów technicznych do specjalistów II linii wsparcia
wymagamy:
- Doświadczenia na podobnym stanowisku
- Szerokiej wiedzy technicznej umożliwiającej diagnozowanie problemów technicznych (Windows 10; znajomość nowych technologii)
- Dobrej znajomości zagadnień sieciowych, umożliwiających rozwiązywanie zgłoszeń technicznych
- Umiejętności swobodnego porozumiewania się w języku angielskim
- Pozytywnego nastawienia, elastyczności, inicjatywy w działaniu
oferujemy:
- Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę w bardzo dynamicznie rozwijającej się firmie z branży IT
- Jednozmianowy tryb pracy od poniedziałku do piątku w elastycznych godzinach pracy
- Przyjazną atmosferę pracy w międzynarodowym środowisku o płaskiej strukturze organizacyjnej
- Możliwość realnego wpływu na rozwój firmy i wdrażania własnych pomysłów
- Buddy program, gruntowe wdrożenie do stanowiska i wsparcie w realizacji zadań
- Szkolenia językowe
- Inne udogodnienia jak: elastyczne godziny pracy, smaczna kawa itp.
- Pakiet dofinansowanych benefitów: karta Multisport, prywatna opieka medyczna oraz ubezpieczenie grupowe dla pracownika i jego najbliższych, dofinansowanie do posiłków w miejscu pracy.