"PROBUDOWA" sp. z o.o. to dynamicznie rozwijająca się firma specjalizująca się w budownictwie inżynieryjnym i hydrotechnicznym. Od lat budujemy, przebudowujemy oraz remontujemy drogowe i kolejowe obiekty mostowe, budowle hydrotechniczne oraz inne konstrukcje inżynierskie. W związku z intensywnym rozwojem firmy do naszego młodego i energicznego zespołu poszukujemy osób na stanowisko:
Specjalista ds. wsparcia technicznego IT - Helpdesk
Miejsce pracy: Wrocław
Zakres obowiązków:
- udzielanie wsparcia technicznego pracownikom Grupy PROBUDOWA,
- opieka nad stacjami roboczymi i pomoc w używaniu innego sprzętu IT znajdującego się w siedzibie firmy,
- udzielanie wsparcia w zakresie zakupu typowego oprogramowania licencyjnego,
- udzielanie wsparcia w wyborze rozwiązań i zakupu sprzętu komputerowego oraz akcesoriów,
- podstawowe zarządzanie urządzeniami sieciowymi w zakresie wystarczającym do przywrócenia prawidłowego funkcjonowania sieci w LAN w siedzibie firmy,
- udzielanie wsparcia w zakresie napraw gwarancyjnych i pogwarancyjnych sprzętu komputerowego, współpraca z firmami zewnętrznymi w zakresie napraw i modernizacji sprzętu komputerowego,
- pomoc w instalacji, aktualizacji i eksploatacji oprogramowania na urządzeniach pracowników,
- utrzymanie sprawności, konfiguracja, pomoc w używaniu drukarek, drukarek sieciowych, telefonów VoIP,
- inwentaryzacja sprzętu komputerowego, urządzeń sieciowych oraz licencji oprogramowania,
- podstawowa obsługa Active Directory (zarządzanie użytkownikami, grupami),
- obsługa i zarządzanie kontami poczty elektronicznej – Gsuite, o365
- tworzenie dokumentacji procesowej dot. Zagadnień IT.
Wymagania:
- znajomość aplikacji biurowych Microsoft Office,
- podstawowa znajomość Google Suite, Microsoft 365,
- dobra znajomość aplikacji systemów operacyjnych klasy Windows, Android
i umiejętność konfiguracji w powyższych rodzinach systemów operacyjnych : sieć, wifi, druk sieciowy, podłączenie rzutnika/sprzętu audio, - dobra znajomość sprzętu komputerowego potrzebna do analizy występujących problemów sprzętowych,
- umiejętność diagnostyki komputerów,
- umiejętność przygotowania video konferencji (Teams, Skype, Hangouts),
- otwartość i komunikatywność, zaangażowanie w pracę,
- dokładność, rzetelność i sumienność w wykonywaniu zadań, wysoka kultura osobista, punktualność,
- umiejętność organizacji pracy własnej,
- umiejętność prowadzenia dokumentacji,
- umiejętność przygotowywania poradników i instrukcji użycia,
- umiejętność wykonywania zadań pod presją czasu,
- znajomość podstaw zagadnień związanych z sieciami komputerowymi TCP/IP,
- znajomość języka angielskiego pozwalająca czytanie dokumentacji technicznej.
Mile widziane:
- doświadczenie na podobnym stanowisku,
- podstawy Linux,
- doświadczenie przy utrzymaniu i stron WWW,
- znajomość zagadnień sieci komputerowych,
- wiedza i umiejętność konfiguracji usług sieciowych (proxy, dhcp, dns, vpn, firewall, itd.) na systemach klienckich.
Oferujemy:
- stabilne zatrudnienie,
- zatrudnienie na podstawie umowy o pracę, pełen etat/pół etatu
- możliwość rozwoju i samorealizacji, godziny pracy : 8-16 , 9-17, 10-18, okazjonalnie przy pracach planowych, godziny poza pracą organizacji.