Centrum Medyczne CMP to wieloprofilowa sieć medyczna, posiadająca 13 oddziałów własnych i kilkaset placówek podwykonawczych w całej Polsce. Centrum Medyczne CMP to zespół ponad 700 osób. Oferujemy opiekę medyczną dla osób indywidualnych i firm. Zaufało nam ponad 600 tys. pacjentów. Skutecznie łączymy pasję, zamiłowanie jakości, rodzinną atmosferę z zasadami ładu korporacyjnego. Obecnie do naszego zespołu poszukujemy:
Specjalista ds. Wsparcia technicznego IT - Helpdesk
Miejsce pracy: Piaseczno, Warszawa (okolice)
Zakres obowiązków:
- udzielanie wsparcia technicznego IT pracownikom administracyjnym i lekarzom,
- opieka nad stacjami roboczymi i pomoc w używaniu innego sprzętu IT znajdującego się w siedzibie firmy,
- udzielanie wsparcia w zakresie zakupu drobnych akcesoriów komputerowych oraz sprzętu komputerowego,
- podstawowe zarządzanie urządzeniami sieciowymi w zakresie wystarczającym do przywrócenia prawidłowego funkcjonowania sieci w LAN w siedzibie firmy,
- udzielanie wsparcia w zakresie napraw gwarancyjnych i pogwarancyjnych sprzętu komputerowego, współpraca z firmami zewnętrznymi w zakresie napraw i modernizacji sprzętu komputerowego,
- pomoc w instalacji, aktualizacji i eksploatacji oprogramowania na urządzeniach pracowników,
- utrzymanie sprawności, konfiguracja, pomoc w używaniu drukarek, drukarek sieciowych,
- inwentaryzacja sprzętu komputerowego, urządzeń sieciowych oraz licencji oprogramowania,
- podstawowa obsługa Active Directory (zarządzanie użytkownikami, grupami),
- obsługa i zarządzanie kontami poczty elektronicznej,
- wizyty w oddziałach firmy w celu konfiguracji, wymiany i instalacji urządzeń,
- tworzenie dokumentacji procesowej dot. zagadnień IT.
Wymagania:
- prawo jazdy kategorii B,
- bardzo dobra znajomość aplikacji biurowych Microsoft Office,
- znajomość aplikacji systemów operacyjnych klasy Windows, Android, iOS,
- znajomość zagadnień i umiejętność konfiguracji w powyższych rodzinach systemów operacyjnych: sieć, wifi, druk sieciowy, podłączenie rzutnika/sprzętu audio,
- dobra znajomość sprzętu komputerowego (komputery PC, laptopy, smartfony, tablety, drukarki, itp.),
- umiejętność diagnostyki komputerów,
- otwartość i komunikatywność, zaangażowanie w pracę,
- dokładność, rzetelność i sumienność w wykonywaniu zadań, wysoka kultura osobista, punktualność,
- umiejętność organizacji pracy własnej oraz asertywność,
- znajomość podstaw zagadnień związanych z sieciami komputerowymi TCP/IP,
- doświadczenie na podobnym stanowisku 2-3 letnie.
Mile widziane:
- znajomość zagadnień sieci komputerowych w zakresie konfiguracji ruterów i switchów,
- znajomość konfiguracji usług sieciowych (proxy, dhcp, dns, vpn, firewall, itd.) na systemach klienckich.