Chcesz mieszkać w czystej i sprawnej komunikacyjnie stolicy? Zapraszamy do współpracy! Budujmy razem ekologiczny, nowoczesny i przyjazny transport miejski! Dołącz do Zespołu Wsparcia Użytkownika w Biurze Teleinformatyki jako:
- utrzymanie sprawności sprzętu komputerowego użytkowanego w całej spółce (komputery przenośne i stacjonarne, sprzęt drukujący, sprzęt multimedialny, skanery itp.),
- instalację i aktualizację oprogramowania systemowego oraz użytkowego na wszystkich komputerach,
- rozwiązywanie problemów i zgłoszeń dotyczących awarii i usterek sprzętu komputerowego, urządzeń peryferyjnych oraz oprogramowania systemowego i użytkowego,
- udzielanie instruktażu stanowiskowego pracownikom spółki w zakresie prawidłowej obsługi i eksploatacji sprzętu komputerowego, urządzeń peryferyjnych oraz oprogramowania,
- weryfikację i aktualizację zabezpieczeń logicznych sprzętu komputerowego (kontrolę haseł użytkowników, kontrolę definicji antywirusowych itp.),
- aktywne uczestnictwo w komisjach przetargowych dotyczących sprzętu komputerowego, urządzeń peryferyjnych, oprogramowania systemowego i użytkowego oraz materiałów eksploatacyjnych a także opracowywanie opisu przedmiotów zamówień,
- informowanie przełożonego i/lub ABI o ewentualnych nieprawidłowościach związanych z wykorzystaniem sprzętu komputerowego lub oprogramowania,
- analizę rynku sprzętu komputerowego, urządzeń peryferyjnych oraz narządzi diagnostycznych na potrzeby czynności serwisowych.
- zatrudnienie na podstawie umowy o pracę,
- udział w projektach opartych na najnowszych rozwiązaniach z technologii IT,
- praca w godzinach 7.00 – 15.00,
- dostęp do prywatnej opieki medycznej i karnetów sportowych,
- darmowe przejazdy całą komunikacją miejską,
- bezpłatne miejsce parkingowe,
- pakiet socjalny (m.in. dofinansowania do urlopu wypoczynkowego dla Ciebie i Twojej rodziny,
- możliwość otrzymania nisko oprocentowanej pożyczki na remont/zakup mieszkania),
- możliwość rozwoju i podnoszenia kwalifikacji (dofinansowujemy studia – nawet do 80% kosztów),
- możliwość nauki języka angielskiego w 100% finansowanej przez Spółkę,
- możliwość podnoszenia kompetencji poprzez udział w kursach i szkoleniach branżowych,
- podwyższone do 2% wpłaty do PPK,
- zniżki na wydarzenia kulturalne i sportowe.
- wykształcenia wyższego technicznego na kierunku informatyka/ elektronika/ mechatronika,
- co najmniej 3 lat doświadczenia w serwisie komputerowym lub pomocy technicznej,
- dobrej znajomości zagadnień z dziedziny elektroniki ogólnej i telekomunikacji a także aplikacji biurowych i użytkowych,
- bardzo dobrej znajomości systemów operacyjnych z rodziny Microsoft Windows 10 (instalacja, konfiguracja, rozwiązywanie problemów),
- dobrej znajomości sprzętu komputerowego (składanie i konfiguracja komputerów, identyfikacja i usuwanie usterek),
- wiedzy z zakresu sieci komputerowych LAN,
- podstawowych umiejętności w zakresie konfiguracji usług i urządzeń sieciowych,
- podstawowej znajomości języka angielskiego,
- prawo jazdy kat. „B”,
- samodzielność, komunikatywność, umiejętność pracy z ludźmi.
Poznaj
Tramwaje Warszawskie Sp. z o.o.
Warszawa
Tramwaje Warszawskie służą mieszkańcom stolicy od ponad 150 lat. Naszym celem jest zapewnienie nowoczesnej, szybkiej i bezpiecznej komunikacji tramwajowej w Warszawie. Odpowiadamy za eksploatację, naprawę i zakup taboru tramwajowego oraz prowadzenie przedsięwzięć inwestycyjnych w zakresie budowy i remontów obiektów infrastruktury torowo – sieciowej i budynków. Nieustannie stawiamy na rozwój. Rozpoczęliśmy budowę zajezdni tramwajowej „Annopol”. Modernizujemy i budujemy trasy tramwajowe. W stolicy jeździ już ponad 300 wagonów niskopodłogowych. Zakupiliśmy także 123 nowoczesne tramwaje Warsolino, które w znaczący sposób odmienną komfort podróżowania. Tramwaje Warszawskie to przede wszystkim ludzie, którzy dokładają wszelkich starań, aby mieszkańcy stolicy mogli...