W IIIT wytwarzamy przede wszystkim szyte na miarę rozwiązania informatyczne, dzięki którym efektywnie wspieramy przedsięwzięcia biznesowe naszych klientów.
W naszym bogatym i wciąż powiększającym się portfolio znajdują się:
- Systemy wspierające bardzo złożone procesy biznesowe – autorskie rozwiązania, które rewolucjonizują działalność i wydatnie zwiększają zyski naszych partnerów
- Pionierskie pod względem koncepcji i technologii systemy informatyczne stworzone przez nasz Dział Badań i Rozwoju
- Ogromne pokłady innowacyjnych pomysłów i koncepcji, które niedługo przekształcimy w działające prototypy, a ostatecznie w rentowne start-up'y
Obecnie poszukujemy osoby na stanowisko:
Specjalista ds. Wsparcia Technicznego (I linia wsparcia)
Miejsce pracy: Warszawa
chcąc tym samym wzmocnić jeden z naszych zespołów.
Jeśli chcesz:
- Uczestniczyć w budowie i rozwoju zaawansowanych systemów informatycznych
- Mieć dostęp do nowoczesnej, przemyślanej i wydajnej infrastruktury informatycznej przetwarzającej na co dzień bardzo duże ilości danych
- Pracować w otoczeniu, w którym panuje kultura eksperymentu, a stosowanie najnowszych zdobyczy technologii przynosi realną wartość biznesową
- Współpracować z najlepszymi specjalistami IT na świecie
- Realizować projekty, które odpowiadają na rzeczywiste wyzwania biznesowe
- Mieć rzeczywisty wpływ na projekty, nad którymi pracujesz i środowisko, w którym
- przebywasz
- Mieć okazję proponować i wdrażać innowacyjne pomysły
to prawdopodobnie do siebie pasujemy.
Ponadto, jeśli zależy Ci na:
- Elastycznych godzinach pracy
- Nieformalnych warunkach pracy, w tym braku korporacyjnej biurokracji
- Dostępie do świadczeń typu Multisport i Medicover
- Pracy w nowoczesnym biurze zlokalizowanym w centrum Warszawy
- Przyjaznym środowisku, w którym doceniane będą Twoje pasje i zaangażowanie
- Ciekawych wyzwaniach oraz nieprzebranych możliwościach rozwoju
to z pewnością do siebie pasujemy!
Jeśli do nas dołączysz, postawimy przed Tobą następujące zadania:
- bieżące wsparcie użytkowników (I Linia Wsparcia)
- obsługę systemu ticketowego
- pomoc użytkownikom zdalnie i on-site
- podłączanie i konfiguracja urządzeń sieciowych
- instalację sprzętu teleinformatycznego
- instalację i konfigurację oprogramowania
- serwis sprzętu komputerowego i urządzeń peryferyjnych
- monitorowanie czasu obsługi zgłoszeń, a w przypadku jego przekroczenia podejmowanie odpowiednich kroków
- współpracę z firmami zewnętrznymi w zakresie wsparcia serwisowego
Wystarczy, że:
- posiadasz wykształcenie minimum średnie technicznie
- umiesz samodzielnie analizować i rozwiązywać problemy
- potrafisz zainstalować oprogramowanie PC
- znasz Linux Ubuntu oraz Windows 7/10 na poziomie wystarczającym do zainstalowania oraz skonfigurowania tych systemów
- wiesz jak zbudowany jest komputer
- znasz podstawy działania sieci komputerowych
- jesteś zorganizowany i terminowy
- lubisz pracować w zespole
- jesteś komunikatywny i potrafisz współpracować z klientami
- chcesz się rozwijać i dbasz by stale podnosić swoje kwalifikacje
Dodatkowo ucieszy nas, jeżeli:
- posiadasz doświadczenie na podobnym stanowisku
- potrafisz komunikować się w języku angielskim