Najnowsze oferty pracy

  • Starszy Technik HVAC

    Aklima Polska   Warszawa, ul. Postępu 15, 8 piętro    praca stacjonarna   dziś wygasa
    starszy specjalista (senior) / ekspert  umowa o pracę / kontrakt B2B  pełny etat   10 000 - 12 000 zł / mies. (w zal. od umowy)  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 godz.
    Główne Zadania: Odpowiadanie na pytania techniczne klientów dotyczące instalacji i obsługi urządzeń takich jak pompy ciepła i klimakonwektory. Koordynacja i rozwój sieci serwisantów na terenie całej Polski. Analiza i opracowanie dokumentacji technicznej. Wsparcie techniczne dla działu...
  • Inżynier ds. Wsparcia Technicznego branży HVAC

    Aklima Polska   Warszawa, ul. Postępu 15, 8 piętro    praca stacjonarna   dziś wygasa
    starszy specjalista (senior) / ekspert  umowa o pracę / kontrakt B2B  pełny etat   10 000 - 12 000 zł / mies. (w zal. od umowy)  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    4 dni
    Techniczna obsługa klientów: Odpowiadanie na pytania związane z instalacją i obsługą urządzeń HVAC (pompy ciepła, rekuperacja, klimakonwektory, automatyka). Organizacja i rozwój sieci serwisantów na terenie Polski. Weryfikacja i opracowywanie dokumentacji technicznej. Wsparcie techniczne...
  • Specjalista ds. egzaminów elektronicznych

    Akademia Leona Koźmińskiego   Warszawa    praca stacjonarna   za 3 dni wygasa
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    6 dni
    Centrum Egzaminacyjne Główne obowiązki: nadzór organizacyjny i techniczny przebiegu egzaminów elektronicznych, wprowadzanie treści do platformy egzaminacyjnej zgodnie z wytycznymi kadry dydaktycznej, przygotowanie szkolenia dla wykładowców oraz studentów z platformy egzaminacyjnej,...
  • Specjalista ds. Egzaminów Elektronicznych

    Praca.pl   Warszawa    praca stacjonarna   za 3 dni wygasa
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj bez CV
    13 dni
    Główne obowiązki: Organizacyjny i techniczny nadzór nad egzaminami elektronicznymi. Wprowadzanie materiałów egzaminacyjnych do systemu zgodnie z instrukcjami. Przygotowanie i prowadzenie szkoleń z obsługi platformy dla wykładowców i studentów. Techniczne i organizacyjne wsparcie...
  • Specjalista ds. wsparcia technicznego z językiem holenderskim

    Praca.pl   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  aplikuj bez CV
    2 dni
    Opis stanowiska: Wsparcie techniczne klientów w rozwiązywaniu problemów; Reagowanie na zgłoszenia i reklamacje;
  • Konsultant ds. Wsparcia Technicznego z językiem angielskim

    Contact Center Sp. z o.o.   Warszawa, Aleje Jerozolimskie 142B (West Station)    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa zlecenie  pełny etat / część etatu  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    Twoje zadania: Wsparcie Klientów w rozwiązywaniu problemów związanych z obsługą bankomatów. Odpowiadanie na zgłoszenia i reklamacje – stawaj się niezawodnym wsparciem technicznym i merytorycznym. Zdobywaj wiedzę z zakresu finansów i obsługi klienta.
  • Specjalista ds. Wsparcia i Rozwoju Integracji

    Alsendo sp. z o.o.   Warszawa, ul. Klimczaka 1    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę / kontrakt B2B  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    8 dni
    Zakres obowiązków Zapewnienie wsparcia mailowego i telefonicznego dla Klientów Alsendo w zakresie integracji e-commerce z rozwiązaniami Apaczka.pl; Konfiguracja ustawień konta w wybranych systemach Alsendo; Tworzenie materiałów onboardingowych dla nowych Klientów; Współpraca z działem IT...
  • Konsultant ds. Wsparcia Technicznego z językiem holenderskim

    Contact Center Sp. z o.o.   Warszawa, Aleje Jerozolimskie 142B (West Station)    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    8 dni
    Twoje główne zadania: Pomoc klientom w rozwiązywaniu problemów technicznych związanych z obsługą bankomatów. Odpowiadanie na zgłoszenia i reklamacje, zapewniając wsparcie techniczne i merytoryczne.
  • Specjalista ds. Platform Egzaminacyjnych

    Akademia Leona Koźmińskiego   Warszawa    praca stacjonarna   za 3 dni wygasa
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    11 dni
    Centrum Egzaminacyjne Główne obowiązki: Organizacyjny i techniczny nadzór nad egzaminami elektronicznymi. Wprowadzanie materiałów egzaminacyjnych do systemu zgodnie z instrukcjami. Przygotowanie i prowadzenie szkoleń z obsługi platformy dla wykładowców i studentów. Techniczne i...
  • Konsultant ds. Wsparcia Technicznego z językiem holenderskim

    Contact Center Sp. z o.o.   Warszawa, Aleje Jerozolimskie 142B (West Station)    praca stacjonarna   za 2 dni wygasa
    specjalista junior / mid  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    14 dni
    Twoje główne zadania: Pomoc klientom w rozwiązywaniu problemów technicznych związanych z obsługą bankomatów. Odpowiadanie na zgłoszenia i reklamacje, zapewniając wsparcie techniczne i merytoryczne.
Zobacz więcej ofert pracy
Praca.pl Praca Mazowieckie Warszawa Konsultant ds. Wsparcia Technicznego Warszawa
Specjalista ds. Wsparcia Technicznego (I linia wsparcia)

Specjalista ds. Wsparcia Technicznego (I linia wsparcia)

IIIT Sp. z o.o. S.K.
Warszawa
praca stacjonarna
2307 dni temu

W IIIT wytwarzamy przede wszystkim szyte na miarę rozwiązania informatyczne, dzięki którym efektywnie wspieramy przedsięwzięcia biznesowe naszych klientów.


W naszym bogatym i wciąż powiększającym się portfolio znajdują się:

  • Systemy wspierające bardzo złożone procesy biznesowe – autorskie rozwiązania, które rewolucjonizują działalność i wydatnie zwiększają zyski naszych partnerów
  • Pionierskie pod względem koncepcji i technologii systemy informatyczne stworzone przez nasz Dział Badań i Rozwoju
  • Ogromne pokłady innowacyjnych pomysłów i koncepcji, które niedługo przekształcimy w działające prototypy, a ostatecznie w rentowne start-up'y

Obecnie poszukujemy osoby na stanowisko:

Specjalista ds. Wsparcia Technicznego (I linia wsparcia)
Miejsce pracy: Warszawa

 

 

chcąc tym samym wzmocnić jeden z naszych zespołów.

 

Jeśli chcesz:

  • Uczestniczyć w budowie i rozwoju zaawansowanych systemów informatycznych
  • Mieć dostęp do nowoczesnej, przemyślanej i wydajnej infrastruktury informatycznej przetwarzającej na co dzień bardzo duże ilości danych
  • Pracować w otoczeniu, w którym panuje kultura eksperymentu, a stosowanie najnowszych zdobyczy technologii przynosi realną wartość biznesową
  • Współpracować z najlepszymi specjalistami IT na świecie
  • Realizować projekty, które odpowiadają na rzeczywiste wyzwania biznesowe
  • Mieć rzeczywisty wpływ na projekty, nad którymi pracujesz i środowisko, w którym
  • przebywasz
  • Mieć okazję proponować i wdrażać innowacyjne pomysły

to prawdopodobnie do siebie pasujemy.

 

Ponadto, jeśli zależy Ci na:

  • Elastycznych godzinach pracy
  • Nieformalnych warunkach pracy, w tym braku korporacyjnej biurokracji
  • Dostępie do świadczeń typu Multisport i Medicover
  • Pracy w nowoczesnym biurze zlokalizowanym w centrum Warszawy
  • Przyjaznym środowisku, w którym doceniane będą Twoje pasje i zaangażowanie
  • Ciekawych wyzwaniach oraz nieprzebranych możliwościach rozwoju

to z pewnością do siebie pasujemy!

 

Jeśli do nas dołączysz, postawimy przed Tobą następujące zadania:

  • bieżące wsparcie użytkowników (I Linia Wsparcia)
  • obsługę systemu ticketowego
  • pomoc użytkownikom zdalnie i on-site
  • podłączanie i konfiguracja urządzeń sieciowych
  • instalację sprzętu teleinformatycznego
  • instalację i konfigurację oprogramowania
  • serwis sprzętu komputerowego i urządzeń peryferyjnych
  • monitorowanie czasu obsługi zgłoszeń, a w przypadku jego przekroczenia podejmowanie odpowiednich kroków
  • współpracę z firmami zewnętrznymi w zakresie wsparcia serwisowego

Wystarczy, że:

  • posiadasz wykształcenie minimum średnie technicznie
  • umiesz samodzielnie analizować i rozwiązywać problemy
  • potrafisz zainstalować oprogramowanie PC
  • znasz Linux Ubuntu oraz Windows 7/10 na poziomie wystarczającym do zainstalowania oraz skonfigurowania tych systemów
  • wiesz jak zbudowany jest komputer
  • znasz podstawy działania sieci komputerowych
  • jesteś zorganizowany i terminowy
  • lubisz pracować w zespole
  • jesteś komunikatywny i potrafisz współpracować z klientami
  • chcesz się rozwijać i dbasz by stale podnosić swoje kwalifikacje

Dodatkowo ucieszy nas, jeżeli:

  • posiadasz doświadczenie na podobnym stanowisku
  • potrafisz komunikować się w języku angielskim

Aplikując nie zapomnij o upoważnieniu nas do przetwarzania Twoich danych osobowych dodając następującą klauzulę:

“„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w dokumentach aplikacyjnych przez IIIT spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Warszawie, w celu przeprowadzenia obecnego postępowania rekrutacyjnego".



W przypadku chęci wzięcia udziału w przyszłych procesach rekrutacyjnych prosimy o dodanie następującej zgody:

"Wyrażam również zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celu prowadzenia przyszłych rekrutacji."

 

Podobne oferty

  • Starszy Technik HVAC

    Aklima Polska   Warszawa, ul. Postępu 15, 8 piętro    praca stacjonarna   dziś wygasa
    starszy specjalista (senior) / ekspert  umowa o pracę / kontrakt B2B  pełny etat   10 000 - 12 000 zł / mies. (w zal. od umowy)  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 godz.
    Główne Zadania: Odpowiadanie na pytania techniczne klientów dotyczące instalacji i obsługi urządzeń takich jak pompy ciepła i klimakonwektory. Koordynacja i rozwój sieci serwisantów na terenie całej Polski. Analiza i opracowanie dokumentacji technicznej. Wsparcie techniczne dla działu...
  • Inżynier ds. Wsparcia Technicznego branży HVAC

    Aklima Polska   Warszawa, ul. Postępu 15, 8 piętro    praca stacjonarna   dziś wygasa
    starszy specjalista (senior) / ekspert  umowa o pracę / kontrakt B2B  pełny etat   10 000 - 12 000 zł / mies. (w zal. od umowy)  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    4 dni
    Techniczna obsługa klientów: Odpowiadanie na pytania związane z instalacją i obsługą urządzeń HVAC (pompy ciepła, rekuperacja, klimakonwektory, automatyka). Organizacja i rozwój sieci serwisantów na terenie Polski. Weryfikacja i opracowywanie dokumentacji technicznej. Wsparcie techniczne...
  • Specjalista ds. egzaminów elektronicznych

    Akademia Leona Koźmińskiego   Warszawa    praca stacjonarna   za 3 dni wygasa
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    6 dni
    Centrum Egzaminacyjne Główne obowiązki: nadzór organizacyjny i techniczny przebiegu egzaminów elektronicznych, wprowadzanie treści do platformy egzaminacyjnej zgodnie z wytycznymi kadry dydaktycznej, przygotowanie szkolenia dla wykładowców oraz studentów z platformy egzaminacyjnej,...
  • Specjalista ds. Egzaminów Elektronicznych

    Praca.pl   Warszawa    praca stacjonarna   za 3 dni wygasa
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj bez CV
    13 dni
    Główne obowiązki: Organizacyjny i techniczny nadzór nad egzaminami elektronicznymi. Wprowadzanie materiałów egzaminacyjnych do systemu zgodnie z instrukcjami. Przygotowanie i prowadzenie szkoleń z obsługi platformy dla wykładowców i studentów. Techniczne i organizacyjne wsparcie...
  • Specjalista ds. wsparcia technicznego z językiem holenderskim

    Praca.pl   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  aplikuj bez CV
    2 dni
    Opis stanowiska: Wsparcie techniczne klientów w rozwiązywaniu problemów; Reagowanie na zgłoszenia i reklamacje;
  • Konsultant ds. Wsparcia Technicznego z językiem angielskim

    Contact Center Sp. z o.o.   Warszawa, Aleje Jerozolimskie 142B (West Station)    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa zlecenie  pełny etat / część etatu  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    Twoje zadania: Wsparcie Klientów w rozwiązywaniu problemów związanych z obsługą bankomatów. Odpowiadanie na zgłoszenia i reklamacje – stawaj się niezawodnym wsparciem technicznym i merytorycznym. Zdobywaj wiedzę z zakresu finansów i obsługi klienta.
  • Specjalista ds. Wsparcia i Rozwoju Integracji

    Alsendo sp. z o.o.   Warszawa, ul. Klimczaka 1    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę / kontrakt B2B  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    8 dni
    Zakres obowiązków Zapewnienie wsparcia mailowego i telefonicznego dla Klientów Alsendo w zakresie integracji e-commerce z rozwiązaniami Apaczka.pl; Konfiguracja ustawień konta w wybranych systemach Alsendo; Tworzenie materiałów onboardingowych dla nowych Klientów; Współpraca z działem IT...
  • Konsultant ds. Wsparcia Technicznego z językiem holenderskim

    Contact Center Sp. z o.o.   Warszawa, Aleje Jerozolimskie 142B (West Station)    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    8 dni
    Twoje główne zadania: Pomoc klientom w rozwiązywaniu problemów technicznych związanych z obsługą bankomatów. Odpowiadanie na zgłoszenia i reklamacje, zapewniając wsparcie techniczne i merytoryczne.
  • Specjalista ds. Platform Egzaminacyjnych

    Akademia Leona Koźmińskiego   Warszawa    praca stacjonarna   za 3 dni wygasa
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    11 dni
    Centrum Egzaminacyjne Główne obowiązki: Organizacyjny i techniczny nadzór nad egzaminami elektronicznymi. Wprowadzanie materiałów egzaminacyjnych do systemu zgodnie z instrukcjami. Przygotowanie i prowadzenie szkoleń z obsługi platformy dla wykładowców i studentów. Techniczne i...
  • Konsultant ds. Wsparcia Technicznego z językiem holenderskim

    Contact Center Sp. z o.o.   Warszawa, Aleje Jerozolimskie 142B (West Station)    praca stacjonarna   za 2 dni wygasa
    specjalista junior / mid  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    14 dni
    Twoje główne zadania: Pomoc klientom w rozwiązywaniu problemów technicznych związanych z obsługą bankomatów. Odpowiadanie na zgłoszenia i reklamacje, zapewniając wsparcie techniczne i merytoryczne.