Ogłoszenie numer: 1004070, z dnia 2016-03-11
Jesteśmy firmą o zasięgu międzynarodowym. Należymy do Grupy Kapitałowej zajmującej się sprzedażą hurtową materiałów grzewczych, sanitarnych i sieci zewnętrznych.
Chętnie rozpoczniemy współpracę z osobą ambitną, chętną do podnoszenia swoich kwalifikacji i zdobywania wiedzy na stanowisku:
Specjalista ds. wsparcia systemów helpdesk
Miejsce pracy: wielkopolskie, Przeźmierowo koło Poznania
Opis stanowiska
- wsparcie merytoryczne oraz pomoc użytkownikom programów wspomagających księgowość sprzedaż i zakupy w Spółkach Grupy Kapitałowej w rozwiązywaniu podstawowych problemów,
- przyjmowanie, realizacja oraz monitorowanie zgłoszeń użytkowników;
- przekazywanie zgłoszeń do kolejnych linii wsparcia;
- podstawowa pomoc w zakresie Helpdesk.
Wymagania
- rzetelność i systematyczność w realizacji powierzonych zadań
- dobra organizacja czasu pracy
- umiejętności samodzielnego rozwiązywania problemów
- umiejętność podejmowania decyzji pod presją czasu
- komunikatywność
- umiejętność pracy w zespole
- dobra znajomość pakietu office
Dodatkowym atutem będzie znajomość języka niemieckiego
Oferujemy
- pracę w nowoczesnej organizacji o ugruntowanej pozycji na rynku
- możliwość zdobywania doświadczenia i rozwoju zawodowego
- uczestnictwo w ciekawych projektach
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.