Pomoc w technicznej obsłudze przy zawieraniu umów ubezpieczeniowych
Organizacja i prowadzenie szkoleń oraz warsztatów produktowych
Prowadzenie spotkań sprzedażowych i sesji coachingowych
Wymagania
Minimum 3 lata doświadczenia w obsłudze klienta w sektorze finansowym
Doskonała znajomość produktów finansowych, w tym ubezpieczeń
Wykształcenie wyższe, preferowane w obszarach: ubezpieczenia, ekonomia, finanse, bankowość
Biegła znajomość technik sprzedaży i zasad obsługi klienta
Znajomość technik trenerskich
Biegłość w używaniu MS Office
Prawo jazdy kat. B
Niekaralność
Oferujemy
Umowę o pracę i motywujący system wynagrodzeń
Pakiet socjalny: opieka medyczna, program emerytalny, zniżki na ubezpieczenia
Dostęp do platformy benefitowej (karta sportowa, vouchery)
Szkolenia i możliwości rozwoju zawodowego
Możliwość udziału w wolontariacie pracowniczym i działaniach sportowych
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
Dane osobowe Kandydata przetwarzane są przez Praca.pl w celu przekazania ich Pracodawcy. Do czasu przekazania danych osobowych do Pracodawcy Administratorem danych osobowych Kandydata jest Praca.pl Sp. z o.o. Po przekazaniu danych osobowych Kandydata do Pracodawcy Administratorem danych osobowych Kandydata jest Pracodawca publikujący niniejszą ofertę pracy. Pracodawca przekaże Ci informacje jak przetwarza Twoje dane osobowe niezwłocznie po otrzymaniu Twojej aplikacji. Jeśli nie zgadzasz się na taką procedurę, prosimy o nieprzesyłanie aplikacji.
Wsparcie w zakresie sprzedaży oraz obsługi klienta; Wsparcie w obsłudze technicznej przy zawieraniu umów ubezpieczenia; Prowadzenie szkoleń produktowych i procesowych; Prowadzenie cyklicznych spotkań sprzedażowych; Prowadzenie instruktaży, warsztatów oraz coachingu w Oddziałach PZU;
Klient portalu Praca.pl
Warszawa
praca stacjonarna
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat
12 godz.
Wsparcie działu sprzedaży usług lotniczych i morskich w codziennych obowiązkach. Tworzenie ofert i wycen dla klientów. Organizacja rozmów telefonicznych i spotkań z klientami. Wprowadzanie danych klientów do systemu CRM. Koordynacja współpracy między działem sprzedaży a operacji.
Wsparcie działu sprzedaży usług lotniczych i morskich w codziennych obowiązkach. Tworzenie ofert i wycen dla klientów. Organizacja rozmów telefonicznych i spotkań z klientami. Wprowadzanie danych klientów do systemu CRM. Koordynacja współpracy między działem sprzedaży a operacji.
Schenker sp z o.o.Będzieszyn (pow. gdański, gm. Pruszcz Gdański), Będzieszyn 100
praca stacjonarna
specjalista junior / mid umowa o pracę pełny etat
12 godz.
Zakres obowiązków: Wsparcie sprzedaży produktu lotniczego poprzez tworzenie rozwiązań operacyjnych dla potencjalnych i obecnych klientów, Przygotowywanie ofert dla Klientów lotniczych, Opieka nad dedykowaną grupą Klientów.
Zakres obowiązków: Wsparcie sprzedaży produktu lotniczego poprzez tworzenie rozwiązań operacyjnych dla potencjalnych i obecnych klientów, Przygotowywanie ofert dla Klientów lotniczych, Opieka nad dedykowaną grupą Klientów.
Zakres obowiązków: Wsparcie sprzedaży produktu lotniczego poprzez tworzenie rozwiązań operacyjnych dla potencjalnych i obecnych klientów, Przygotowywanie ofert dla Klientów lotniczych, Opieka nad dedykowaną grupą Klientów.
Zakres obowiązków: Wsparcie sprzedaży produktu lotniczego poprzez tworzenie rozwiązań operacyjnych dla potencjalnych i obecnych klientów, Przygotowywanie ofert dla Klientów lotniczych, Opieka nad dedykowaną grupą Klientów.
Klient portalu Praca.pl
Świętochłowice
praca stacjonarna
specjalista junior / mid umowa o pracę pełny etat
15 godz.
Kontakt telefoniczny z nowymi klientami i poszukiwanie nowych możliwości sprzedaży; Tworzenie i aktualizacja baz danych, analiza rynku; Aktywne uczestnictwo na forach internetowych i mediach społecznościowych w celu identyfikacji szans sprzedażowych; Umawianie spotkań handlowych oraz...
specjalista junior / mid umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
17 godz.
Zadania: Wystawianie faktur oraz obsługa zamówień klientów przez email i telefon. Przygotowywanie ofert handlowych i obsługa posprzedażowa. Współpraca z innymi działami firmy i partnerami zewnętrznymi, np. firmami kurierskimi.
Na co dzień w naszym zespole:zajmujesz się szeroko rozumianym wsparciem sieci sprzedaży, optymalizacją procesów sprzedażowo - obsługowych i podnoszeniem efektywności funkcjonowania oddziałów,wspierasz realizację inicjatywnych strategicznych,opracowujesz i koordynujesz procesy edukacji...
Wykorzystujemy Pliki Cookies w celu zapewnienia prawidłowego funkcjonowania Serwisu. Stosujemy Pliki Cookies w celach statystycznych i marketingowych, w szczególności w zakresie dopasowania treści reklamowych do Twoich preferencji.
Każda wyrażona zgoda może być przez Ciebie wycofana w dowolnym momencie. Więcej informacji dotyczących plików Cookies oraz przetwarzania danych osobowych w plikach Cookies znajduje się w naszej Polityce Prywatności.
Administratorem Serwisu i Twoich danych osobowych jest „Praca.pl” spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Warszawie, ul. Bolesława Prusa 2, 00-493 Warszawa, KRS 0000290935, NIP 7010095135, REGON: 141169379