Ogłoszenie numer: 8285139, z dnia 2023-06-22
Masz już dość pracy w call center w narzuconym reżimie czasowym, zadaniowym, ilościowym,
pracując razem z kilkudziesięcioma osobami w jednej sali robiącymi to samo?
Masz już dość proponować Klientom banalne usługi lub niepotrzebne produkty?
Chcesz uczestniczyć w sprzedaży usług, które są krwiobiegiem lokalnej i globalnej gospodarki?
Specjalista ds. Wsparcia Sprzedaży
Miejsce pracy: Warszawa
Opis stanowiska
- poszukiwanie nowych Klientów na terenie centralnej, zachodniej i północnej Polski,
- nawiązywanie kontaktu telefonicznego lub mailowego z nowymi Klientami,
- raportowanie aktywności w systemie CRM,
- ścisła współpraca w zakresie działań sprzedażowych z pracownikami działu handlowego,
- monitorowanie rynku,
- aktywny udział w rozwoju firmy.
Wymagania
- komunikatywność,
- otwartość i łatwość w nawiązywaniu kontaktu,
- pozytywne nastawienie i cierpliwość,
- wykształcenie min. średnie,
- umiejętność pracy w zespole,
- umiejętność rozwiązywania problemów oraz podejmowania szybkich i trafnych decyzji,
- wysoka kultura osobista,
- biegła znajomość obsługi komputera,
- znajomość rynku transportowego będzie dodatkowym atutem mającym wpływ na wynagrodzenie,
- znajomość jęz. angielskiego w mowie i piśmie będzie kolejnym dodatkowym atutem,
Oferujemy
- atrakcyjne wynagrodzenie + system premiowy, który z Tobą uzgodnimy,
- umowę o pracę,
- niezbędne narzędzia do realizacji zadań,
- swobodę działania,
- wspaniałą nie-korporacyjną atmosferę,
- owocowych czwartków i słodkich piątków nie mamy, ale chętnie pójdziemy wspólnie na piwo.
Benefity
- karta Multisport,
- prywatna opieka medyczna,
- ubezpieczenie na życie,
- PPE,
- spotkania integracyjne,
- brak dress code’u.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.