- przygotowywanie ofert oraz rejestrację kontraktów;
- aktualizacja bazy Klientów w systemie CRM;
- prace administracyjne i wsparcie organizacyjne działu Sprzedaży;
- wspieranie Handlowców w codziennych obowiązkach;
- mile widziane doświadczenie w pracach administracyjno-biurowych;
- dokładność i sumienność w wykonywaniu powierzonych zadań;
- znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym;
- zaangażowanie i samodzielność w działaniu;
- bardzo dobre umiejętności komunikacji i organizacji pracy;
- znajomość narzędzi CRM i SAP będzie dodatkowym atutem.
- zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę;
- możliwość podnoszenia kwalifikacji zawodowych i rozwoju;
- benefity: prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie na życie, kafeteryjny system benefitów MyBenefit (włączając kartę Multisport)
Poznaj
Kone sp. z o.o.
Dlaczego warto?
Jesteśmy liderem innowacyjności w branży dźwigów i schodów ruchomych. Naszym celem jest przekształcanie miast w przestrzeń lepszego życia. Poprzez bardziej efektywny People Flow® zapewniamy niezawodną, bezpieczną i wygodną komunikację w coraz wyższych i bardziej inteligentnych budynkach. W KONE wierzymy w poprawę produktywności pracy poprzez inspirowanie, angażowanie i rozwój naszych pracowników oferując indywidualne ścieżki kariery. Umiejętność naszego dostosowania się do trendów urbanizacyjnych zawdzięczamy pracownikom oraz efektom ich pracy – naszym produktom i usługom. W międzynarodowym środowisku KONE możesz zdobyć doświadczenie, które cenione jest w różnych miejscach na świecie.