Obecnie poszukujemy kandydatów na stanowisko:
Specjalista ds. wsparcia sprzedaży i obsługi klienta
Miejsce pracy: Białystok
Nr ref.: SWSiOK/Z/AK/12/18
Nr ref.: SWSiOK/Z/AK/12/18
Do zadań osoby na tym stanowisku należeć będzie:
Do zadań osoby na tym stanowisku należeć będzie:
- bieżąca obsługa polis grupowych na życie,
- współpraca z komórkami merytorycznymi w Centrali i jednostkami terenowymi w zakresie wystawiania i modyfikacji polis grupowych,
- pomoc w rozwiązywaniu bieżących problemów sprzedawców i klientów,
- monitorowanie standardu jakości obsługi klienta,
- weryfikacja poprawności przekazanej dokumentacji ubezpieczeniowej do zawarcia umowy ubezpieczenia poprzez kontrolę formalną oraz merytoryczną,
- kontakt ze Sprzedawcami lub zakładami pracy w celu uzyskania dodatkowych informacji oraz dokumentacji.
Nasze oczekiwania:
Nasze oczekiwania:
- wykształcenie wyższe lub studenci ostatnich lat studiów, preferowane kierunki: ubezpieczenia, ekonomia, zarządzanie, administracja lub prawo,
- doświadczenie w pracy operacyjnej w firmie ubezpieczeniowej,
- mile widziane doświadczenie w obszarze obsługi ubezpieczeń na życie (w tym ubezpieczeń grupowych),
- bardzo dobra znajomość pakietu MS Office - w szczególności MS Excel, MS Word,
- komunikatywność oraz umiejętność pracy w zespole,
- dokładność i odpowiedzialność,
- zaangażowanie w wykonywaną pracę,
- bardzo dobra organizacja pracy własnej.
Oferujemy:
Zainteresowanym współpracą oferujemy:
- pracę w renomowanej, dynamicznie rozwijającej się firmie wchodzącej w skład jednej z największych międzynarodowych grup ubezpieczeniowo-finansowych,
- zatrudnienie na umowę o pracę,
- możliwość rozwoju kompetencyjnego i budowania kariery,
- pakiet benefitów obejmujący m.in opiekę medyczną, kartę sportową, ubezpieczenie grupowe.