Sygnity jest czołową polską firmą informatyczną notowaną na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie.
Od ponad 25 lat dostarczamy i wdrażamy zaawansowane technologicznie rozwiązania własne oraz rozwiązania firm globalnych. Świadczymy usługi w pełnym zakresie: od konsultingu, poprzez realizację i wdrożenie, aż do serwisowania i outsourcingu, dla instytucji administracji centralnej i samorządowej oraz ochrony zdrowia, a także dla dużych i średnich firm najważniejszych sektorów gospodarki: bankowo- finansowego, ubezpieczeniowego, energetycznego i paliwowego. Posiadamy biura w 13 lokalizacjach w Polsce. W Sygnity S.A. obowiązuje Kodeks Etyki w Biznesie, który określa zasady postępowania gwarantujące przejrzystość i wiarygodność podejmowanych przez spółkę działań.
Kto tworzy Sygnity?
Eksperci dziedzinowi, pasjonaci technologii, mistrzowie transformacji i ambitni liderzy.
Szukamy ludzi z pasją, którzy nie boją się nowych wyzwań i chcą stać się częścią firmy kochającej branżę IT.
Rozpocznij zawodową karierę od projektów dla naprawdę wielkich graczy. Aplikuj do Sygnity już teraz!
U nas będziesz:
- Obsługiwał zgłoszenia serwisowe w ramach drugiej linii wsparcia, weryfikował zgłoszenia pod kątem formalnym, analizował i diagnozował zgłaszane problemy, opracowywał rozwiązania,
- Koordynował, monitorował i eskalował zadania związane z realizacją zgłoszeń,
- Weryfikował poprawki serwisowe oraz modyfikacje serwisowanego produktu,
- Prowadził konsultacje z Klientem oraz pracownikami innych zespołów,
- Opracowywał niezbędną dokumentację związaną z realizacją zadań serwisowych.
Jeśli masz:
- Wykształcenie wyższe informatyczne,
- Znajomość języka SQL,
- Doświadczenie w serwisowaniu systemów informatycznych i specjalistycznych (we wsparciu użytkowników systemów),
- Znajomość procesów i narzędzi wykorzystywanych w organizacjach wsparcia Help-Desk,
- Samodzielność w poszukiwaniu rozwiązań problemów i zdolność do szybkiego pozyskiwania wiedzy,
- Komunikatywność, cierpliwość i rzetelność,
- Umiejętność pracy w zespole.
Oferujemy:
- Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę,
- Bogaty pakiet socjalny (karta Multisport, ubezpieczenie medyczne, ubezpieczenie na życie),
- Długofalową współpracę,
- Udział w ciekawych i zaawansowanych technologicznie projektach.