Specjalista ds. Wsparcia Serwisu
Miejsce pracy: Warszawa
Sygnity to wiodąca polska firma informatyczna, od ponad 25 lat wdrażająca zaawansowane technologicznie systemy własne oraz rozwiązania firm globalnych. Oferujemy pełen zakres usług informatycznych i kompleksową obsługę we wszystkich kluczowych sektorach gospodarki: od administracji publicznej, energetyki, przez banki, ubezpieczenia po szeroko rozumiany przemysł.
Posiadamy biura w 13 miastach w Polsce, pracuje u nas 1200 specjalistów, wdrożyliśmy ponad 8000 projektów.
Kto tworzy Sygnity? Eksperci dziedzinowi, pasjonaci technologii, mistrzowie transformacji i ambitni liderzy!
U nas będziesz:
- Rejestrował i weryfikował zgłoszenia pod kątem formalnym,
- Analizował i diagnozował zgłoszenia w zakresie merytorycznym,
- Koordynował, monitorował i eskalował zadania związane z realizacją zgłoszeń,
- Prowadził szkolenia wewnętrzne oraz konsultacje z zakresu danego produktu,
- Opracowywał niezbędną dokumentację związaną z realizacją zadań serwisowych.
Aplikuj do nas jeśli:
- Chcesz pracować przy innowacyjnych projektach dla największych firm,
- W swojej codziennej pracy chcesz wykorzystywać najnowsze technologie,
- Zależy Ci na ciągłym rozwoju i poznawaniu nowości technologicznych,
- Masz serce do IT,
- Cenisz sobie pracę z ludźmi w przyjaznej atmosferze.
A dodatkowo:
- Posiadasz wykształcenie wyższe informatyczne,
- Masz minimum 2 letnie doświadczenie na podobnym stanowisku,
- Posiadasz znajomość procesów i narzędzi wykorzystywanych w organizacjach wsparcia HelpDesk,
- Cechujesz się wysoko rozwiniętymi umiejętnościami interpersonalnymi.
Mile widziana znajomość branży energetycznej.
Oferujemy:
- Pracę w zespole ludzi otwartych i kreatywnych,
- Pracę w organizacji nagradzającej zaangażowanie, współpracę i przedsiębiorczość pracowników,
- Długofalową współpracę w dynamicznej firmie, posiadającej ugruntowaną pozycję rynkową,
- Możliwość rozwoju.
Zobacz Profil Pracodawcy