Najnowsze oferty pracy

  • Pracownik ds. obsługi administracyjno-gospodarczej​​​

    PKP Polskie Linie Kolejowe S.A   Wrocław    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat   5 000 - 6 000 zł brutto/mies.
    1 dni
    Zakres zadań wykonywanych na stanowisku: bieżąca obsługa materiałowa i logistyczna Komendy Regionalnej SOK we Wrocławiu (w tym ewidencja umundurowania, przedmiotów nietrwałych oraz wydawanie funkcjonariuszom odzieży ochronnej / roboczej), prowadzenie gospodarki materiałowej oraz spraw...
  • Specjalista ds. wsparcia administracyjnego – dział IT

    ManpowerGroup   Jawor    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę tymczasową
    2 dni
    Zadania: Zarządzanie korespondencją przychodzącą i wychodzącą oraz dbanie o przepływ informacji pomiędzy działami; Prowadzenie archiwum dokumentów; Zaopatrywanie biura w artykuły biurowe i spożywcze; Aktywny udział w posiedzeniach zarządu, przygotowywanie protokołów, raportów i...
  • Specjalista ds. administracyjnych

    Akademia Muzyczna im. Karola Lipińskiego we Wrocławiu   Wrocław    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Zakres obowiązków pracownika m.in.: obsługa kancelaryjno - administracyjna dziekanatu; prowadzenie ewidencji i rozliczanie rachunków w oparciu o umowy cywilnoprawne; rozliczanie godzin ponadwymiarowych nauczycieli akademickich oraz praktyk studenckich; przygotowanie i rejestrowanie wniosków;...
  • Specjalista w Biurze Wsparcia i Dostępności

    Uniwersytet Wrocławski   Wrocław, Plac Uniwersytecki 1    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Nazwa stanowiska: specjalista Wymiar etatu: pełny etat Liczba etatów: 1 Główne obowiązki: Obsługa osób z niepełnosprawnościami i szczególnymi potrzebami w zakresie udzielanego wsparcia. Nadzór nad realizacją transportu i ustalanie harmonogramów przejazdów. Prowadzenie spraw...
  • Referent / Specjalista administracyjny związany z dydaktyką w Dziale Nauczania i Spraw Studenckich

    Akademia Muzyczna im. Karola Lipińskiego we Wrocławiu   Wrocław    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    Zakres obowiązków pracownika m.in.: obsługa administracyjna Dziekanów i Prodziekanów oraz Dyrektora Szkoły Doktorskiej; obsługa kancelaryjna Działu Nauczania i Spraw Studenckich, Dziekanów, Prodziekanów oraz Dyrektora Szkoły Doktorskiej (m.in. rejestracja poczty przychodzącej i...
  • Junior AML & Onboarding Specialist - German and Nordic Speaking

    MAJOREL POLSKA   Wrocław    praca zdalna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    Your key tasks and responsibilities are: Service handling customer card applications in a professional, positive, and effective way Solving administrative tasks according to offered services and business procedures Risk assessment, AML assessment, and ensuring KYC Control and handle ODD (Ongoing Due...
  • Junior AML & Onboarding Specialist - Danish Speaking

    MAJOREL POLSKA   Wrocław    praca zdalna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    Your key tasks and responsibilities are: Service handling customer card applications in a professional, positive, and effective way Solving administrative tasks according to offered services and business procedures Risk assessment, AML assessment, and ensuring KYC Control and handle ODD (Ongoing Due...
  • Junior AML & Onboarding Specialist - Finnish Speaking

    MAJOREL POLSKA   Wrocław    praca zdalna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    Your key tasks and responsibilities are: Service handling customer card applications in a professional, positive, and effective way Solving administrative tasks according to offered services and business procedures Risk assessment, AML assessment, and ensuring KYC Control and handle ODD (Ongoing Due...
  • Junior Customer Care Agent - Danish speaking

    MAJOREL POLSKA   Wrocław    praca zdalna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    Your key tasks and responsibilities are: Handling emails and tasks in multiple CRM systems; Responding to customer inquiries in our inbox, assisting both internal and external departments Performing administrative tasks such as changing bank account details and updating company information Providing...
  • Junior Customer Care Agent - Finnish speaking

    MAJOREL POLSKA   Wrocław    praca zdalna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    Your key tasks and responsibilities are: Handling emails and tasks in multiple CRM systems; Responding to customer inquiries in our inbox, assisting both internal and external departments Performing administrative tasks such as changing bank account details and updating company information Providing...
Zobacz więcej ofert pracy

Specjalista ds. Wsparcia Produkcji z Językiem koreańskim

LG INNOTEK POLAND Sp. z o.o.
Biskupice Podgórne, ul. Seulska 2
specjalista mid / senior
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
661 dni temu

Filozofia firmy LG koncentruje się na ludziach, szczerości oraz wierności zasadom. Naszym celem jest zrozumienie naszych klientów, tak aby nieustannie pracując nad innowacjami oferować im optymalne rozwiązania oraz zapewniać nowe doświadczenia, a tym samym przyczyniać się do poprawy jakości życia konsumentów. Jako innowacyjny partner zmieniamy się dla nich. Zmieniamy się dla Ciebie. W związku z dynamicznym rozwojem poszukujemy osób na stanowisko:

Specjalista ds. Wsparcia Produkcji z Językiem koreańskim
Miejsce pracy: Biskupice Podgórne, ul. Seulska 2
Twój zakres obowiązków
  • Prowadzanie spraw związanych z produkcją i pracownikami
  • Tworzenie i weryfikacja raportów w Excelu, m. in. raportu zmianowego w systemie
  • Wprowadzanie i nadzór nad fakturami
  • Nadzorowanie obiegu dokumentów (prowadzenie i archiwizowanie)
  • Przygotowywanie oraz tłumaczenie pism, instrukcji, procedur
  • Wykonywanie tłumaczeń (pisemnych i ustnych) polsko-angielsko-koreańskich
  • Dbanie o poprawny i sprawny przebieg informacji między działami
  • Współpraca ze wszystkimi działami w firmie oraz firmami zewnętrznymi
Nasze wymagania
  • Wykształcenie wyższe: preferowana filologia koreańska
  • Doświadczenie na podobnym stanowisku
  • Znajomość języka koreańskiego na poziomie umożliwiającym swobodną komunikację
  • Mile widziane doświadczenie w branży produkcyjnej
  • Komunikatywna znajomość języka angielskiego
  • Dobra znajomość pakietu MS Office
  • Zaangażowanie w wykonywane obowiązki
  • Inicjatywa w działaniu
To oferujemy
  • Odpowiedzialną i pełną wyzwań pracę w międzynarodowym środowisku
  • Umowę o pracę
  • Możliwość uczestnictwa w wielu ciekawych akcjach (CSR, akcje charytatywne, konkursy)
  • Praca zgodna z metodologią LEAN
  •  Szkolenia wewnętrzne i zewnętrzne
  • Możliwość uczestnictwa i prowadzenia projektów
  • Prywatną opiekę medyczną
  • Kartę multisport
  • Bonus wiosenny i zimowy
  • Program onboardingowy
Benefity
  • Dofinansowanie zajęć sportowych
  • Prywatna opieka medyczna
  • Dofinansowanie szkoleń i kursów
  • Zniżki na firmowe produkty i usługi
  • Brak dress code’u
  • Kawa / herbata
  • Napoje
  • Parking dla pracowników
  • Dofinansowanie wypoczynku
  • Wyprawka szkolna
  • Świętowanie urodzin

Klikając w przycisk „Wyślij” w formularzu aplikacyjnym zgadzasz się na przetwarzanie przez LG Innotek Poland Sp. z o.o. Twoich danych osobowych zawartych w zgłoszeniu rekrutacyjnym w celu prowadzenia rekrutacji na stanowisko wskazane w ogłoszeniu. W każdym czasie możesz cofnąć zgodę, kontaktując się z nami pod adresem rekrutacja@lginnotek.com. Twoje dane osobowe wskazane w 221 § 1 Kodeksu pracy przetwarzamy w oparciu o przepisy prawa i ich podanie jest konieczne do wzięcia udziału w rekrutacji. Pozostałe dane osobowe (np. wizerunek) przetwarzamy na podstawie Twojej dobrowolnej zgody, którą wyraziłaś/eś wysyłając nam swoje zgłoszenie rekrutacyjne i ich podanie nie ma wpływu na możliwość udziału w rekrutacji.

Możemy przetwarzać Twoje dane osobowe zawarte w zgłoszeniu rekrutacyjnym także w celu ustalenia, dochodzenia lub obrony przed roszczeniami, jeżeli roszczenia dotyczą prowadzonej przez nas rekrutacji. W tym celu będziemy przetwarzać Twoje dane osobowe w oparciu o nasz prawnie uzasadniony interes, polegający na ustaleniu, dochodzeniu lub obrony przed roszczeniami w postępowaniu przed sądami lub organami państwowymi.

Masz prawo dostępu do swoich danych, w tym uzyskania ich kopii, sprostowania danych, żądania ich usunięcia, ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania oraz przeniesienia podanych danych (na których przetwarzanie wyraziłeś zgodę) do innego administratora danych. Masz także prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych. Cofnięcie zgody pozostaje bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.

Twoje dane osobowe przetwarzamy w celu prowadzenia rekrutacji na stanowisko wskazane w ogłoszeniu przez okres 12 miesięcy a gdy wyraziłaś/eś zgodę na udział w przyszłych rekrutacjach przez okres 24 miesięcy. Twoje dane osobowe możemy przekazać dostawcom usługi publikacji ogłoszeń o pracę, dostawcom systemów do zarządzania rekrutacjami, dostawcom usług IT takich jak hosting oraz dostawcom systemów informatycznych. Nie przekazujemy Twoich danych osobowych poza Europejski Obszar Gospodarczy. W razie pytań możesz się z nami skontaktować pod adresem rekrutacja@lginnotek.com lub naszym Inspektorem Ochrony Danych pod adresem iodo@lginnotek.com.

 

Podobne oferty

  • Pracownik ds. obsługi administracyjno-gospodarczej​​​

    PKP Polskie Linie Kolejowe S.A   Wrocław    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat   5 000 - 6 000 zł brutto/mies.
    1 dni
    Zakres zadań wykonywanych na stanowisku: bieżąca obsługa materiałowa i logistyczna Komendy Regionalnej SOK we Wrocławiu (w tym ewidencja umundurowania, przedmiotów nietrwałych oraz wydawanie funkcjonariuszom odzieży ochronnej / roboczej), prowadzenie gospodarki materiałowej oraz spraw...
  • Specjalista ds. wsparcia administracyjnego – dział IT

    ManpowerGroup   Jawor    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę tymczasową
    2 dni
    Zadania: Zarządzanie korespondencją przychodzącą i wychodzącą oraz dbanie o przepływ informacji pomiędzy działami; Prowadzenie archiwum dokumentów; Zaopatrywanie biura w artykuły biurowe i spożywcze; Aktywny udział w posiedzeniach zarządu, przygotowywanie protokołów, raportów i...
  • Specjalista ds. administracyjnych

    Akademia Muzyczna im. Karola Lipińskiego we Wrocławiu   Wrocław    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Zakres obowiązków pracownika m.in.: obsługa kancelaryjno - administracyjna dziekanatu; prowadzenie ewidencji i rozliczanie rachunków w oparciu o umowy cywilnoprawne; rozliczanie godzin ponadwymiarowych nauczycieli akademickich oraz praktyk studenckich; przygotowanie i rejestrowanie wniosków;...
  • Specjalista w Biurze Wsparcia i Dostępności

    Uniwersytet Wrocławski   Wrocław, Plac Uniwersytecki 1    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Nazwa stanowiska: specjalista Wymiar etatu: pełny etat Liczba etatów: 1 Główne obowiązki: Obsługa osób z niepełnosprawnościami i szczególnymi potrzebami w zakresie udzielanego wsparcia. Nadzór nad realizacją transportu i ustalanie harmonogramów przejazdów. Prowadzenie spraw...
  • Referent / Specjalista administracyjny związany z dydaktyką w Dziale Nauczania i Spraw Studenckich

    Akademia Muzyczna im. Karola Lipińskiego we Wrocławiu   Wrocław    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    Zakres obowiązków pracownika m.in.: obsługa administracyjna Dziekanów i Prodziekanów oraz Dyrektora Szkoły Doktorskiej; obsługa kancelaryjna Działu Nauczania i Spraw Studenckich, Dziekanów, Prodziekanów oraz Dyrektora Szkoły Doktorskiej (m.in. rejestracja poczty przychodzącej i...
  • Junior AML & Onboarding Specialist - German and Nordic Speaking

    MAJOREL POLSKA   Wrocław    praca zdalna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    Your key tasks and responsibilities are: Service handling customer card applications in a professional, positive, and effective way Solving administrative tasks according to offered services and business procedures Risk assessment, AML assessment, and ensuring KYC Control and handle ODD (Ongoing Due...
  • Junior AML & Onboarding Specialist - Danish Speaking

    MAJOREL POLSKA   Wrocław    praca zdalna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    Your key tasks and responsibilities are: Service handling customer card applications in a professional, positive, and effective way Solving administrative tasks according to offered services and business procedures Risk assessment, AML assessment, and ensuring KYC Control and handle ODD (Ongoing Due...
  • Junior AML & Onboarding Specialist - Finnish Speaking

    MAJOREL POLSKA   Wrocław    praca zdalna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    Your key tasks and responsibilities are: Service handling customer card applications in a professional, positive, and effective way Solving administrative tasks according to offered services and business procedures Risk assessment, AML assessment, and ensuring KYC Control and handle ODD (Ongoing Due...
  • Junior Customer Care Agent - Danish speaking

    MAJOREL POLSKA   Wrocław    praca zdalna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    Your key tasks and responsibilities are: Handling emails and tasks in multiple CRM systems; Responding to customer inquiries in our inbox, assisting both internal and external departments Performing administrative tasks such as changing bank account details and updating company information Providing...
  • Junior Customer Care Agent - Finnish speaking

    MAJOREL POLSKA   Wrocław    praca zdalna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    Your key tasks and responsibilities are: Handling emails and tasks in multiple CRM systems; Responding to customer inquiries in our inbox, assisting both internal and external departments Performing administrative tasks such as changing bank account details and updating company information Providing...