Alior Bank to ogólnopolski bank uniwersalny i jedna z najbardziej nowoczesnych i innowacyjnych instytucji finansowych w Polsce. To miejsce dla ludzi, którzy mają pomysły i odwagę biznesową, by wyznaczać nowe standardy bankowości.
Nasze podejście do biznesu oraz tempo rozwoju wielokrotnie były doceniane w plebiscytach najbardziej prestiżowych magazynów finansowych, m.in. w 2014 i 2015 r. jako pierwszy w historii polski bank otrzymaliśmy prestiżowy tytuł „Najlepszy europejski bank detaliczny” przyznawany przez „Retail Banker International”.
Dynamiczny wzrost Alior Banku i zmiany zachodzące na rynku usług bankowych stwarzają wiele możliwości zdobywania ciekawych doświadczeń i wchodzenia w nowe role.
Aktualnie poszukujemy osób gotowych do podjęcia pracy na stanowisku:
- ma wykształcenie średnie lub wyższe
- jest gotowa do pracy w trybie zmianowym
- ma doświadczenie w obsłudze Klienta i/lub sprzedaży (mile widziane)
- zna produkty bankowe (mile widziane)
- zna systemy bankowe (SOK, Schumacher)
- jest otwarta na kontakt z ludźmi
- swobodnie prowadzi rozmowy telefoniczne
- ma optymistyczne nastawienie do pracy
- jest rzetelna, dokładna i odpowiedzialna
- wsparciu merytorycznym (produktowym i systemowym) Placówek Partnerskich
- HELP DESK-u telefonicznym i mailowym dla pracowników i właścicieli Placówek Partnerskich
- aktywnej współpracy z innymi jednostkami Banku celem wsparcia PP
- wsparciu innych jednostek banku i oddziałów w ramach sprzedaży i obsługi Placówek Partnerskich
- wsparciu operacyjnym i sprzedażowym Placówek Partnerskich
- zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
- pracę w strukturach najszybciej rozwijającego się Banku w Polsce
- szerokie możliwości rozwoju zawodowego
- bogaty pakiet socjalny (karta MultiSport, prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie, konkursy wewnętrzne, programy zniżkowe i lojalnościowe itp.)
- wynagrodzenie dostosowane do wiedzy i doświadczenia