Najnowsze oferty pracy

  • Customer Care Coordinator with German and English

    Formanway   Warszawa    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    24 godz.
    Responsibilities: Resolving customer queries received via website (DACH region) Making calls to cold leads; Responsibility for sales calls to end users (B2B) Website product support; Managing the CRM system (Salesforce) Delivering a positive customer experience at all times; Supporting Customer Care...
  • Specjalista / Specjalistka HelpDesk

    Gemini Polska Sp. z o.o.   Gdańsk    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Twój zakres obowiązków obsługa zgłoszeń Helpdesk w systemie JIRA (w tym wsparcie zdalne) zapewnianie wsparcia pracownikom firmy w codziennych problemach związanych ze sprzętem i oprogramowaniem przygotowywanie nowych stanowisk pracy (instalacja i konfiguracja oprogramowania, kont...
  • Specjalista ds. Informatyki (Helpdesk - I Linia Wsparcia)

    GEODIS Road Network Sp. z o.o.   Błonie    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    Główne obowiązki: Wsparcie użytkowników systemów informatycznych w codziennej pracy. Rozwiązywanie zdalne i lokalne problemów sprzętowych i programowych na stacjach roboczych użytkowników oraz na urządzeniach mobilnych, Wstępna analiza zgłaszanych problemów technicznych i ich...
Zobacz więcej ofert pracy
Praca.pl Praca Małopolskie Kraków Pracownik Helpdesk Kraków
Specjalista ds. Wsparcia Operacyjnego Agencji

Specjalista ds. Wsparcia Operacyjnego Agencji

Alior Bank
Kraków
praca stacjonarna
2089 dni temu



PRACUJ JAKO
Specjalista ds. Wsparcia Operacyjnego Agencji
 
Jeżeli jesteś osobą, która:
  • Posiada wykształcenie średnie lub wyższe
  • Jest gotowa do pracy w trybie zmianowym
  • Ma doświadczenie w obsłudze Klienta i/lub sprzedaży (mile widziane)
  • Zna produkty bankowe (mile widziane)
  • Cechuje się otwartością na kontakt z ludźmi
  • Swobodnie prowadzi rozmowy telefoniczne
  • Jest optymistycznie nastawiona do pracy, rzetelna, dokładna, odpowiedzialna
Mamy dla Ciebie pracę, która polega na:
  • Wsparciu merytorycznym (produktowym i systemowym) Placówek Partnerskich
  • HELP DESK-u telefonicznym i mailowym dla pracowników i właścicieli Placówek Partnerskich
  • Aktywnej współpracy z innymi jednostkami Banku
  • Wsparciu innych jednostek banku i oddziałów w ramach sprzedaży i obsługi Placówek Partnerskich
Oferujemy:
  • Współpracę na podstawie umowy o pracę na zastępstwo
  • Pracę w dynamicznie rozwijającej się jednostce
  • Szerokie możliwości rozwoju zawodowego w ramach banku
  • Pracę w pełnym wymiarze godzin
  • Bogaty pakiet benefitów takich jak prywatna opieka medyczna, karta Multisport itp.
 

Podobne oferty

  • Customer Care Coordinator with German and English

    Formanway   Warszawa    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    24 godz.
    Responsibilities: Resolving customer queries received via website (DACH region) Making calls to cold leads; Responsibility for sales calls to end users (B2B) Website product support; Managing the CRM system (Salesforce) Delivering a positive customer experience at all times; Supporting Customer Care...
  • Specjalista / Specjalistka HelpDesk

    Gemini Polska Sp. z o.o.   Gdańsk    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Twój zakres obowiązków obsługa zgłoszeń Helpdesk w systemie JIRA (w tym wsparcie zdalne) zapewnianie wsparcia pracownikom firmy w codziennych problemach związanych ze sprzętem i oprogramowaniem przygotowywanie nowych stanowisk pracy (instalacja i konfiguracja oprogramowania, kont...
  • Specjalista ds. Informatyki (Helpdesk - I Linia Wsparcia)

    GEODIS Road Network Sp. z o.o.   Błonie    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    Główne obowiązki: Wsparcie użytkowników systemów informatycznych w codziennej pracy. Rozwiązywanie zdalne i lokalne problemów sprzętowych i programowych na stacjach roboczych użytkowników oraz na urządzeniach mobilnych, Wstępna analiza zgłaszanych problemów technicznych i ich...