specjalista junior / mid umowa o pracę pełny etat rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
4 dni
Zakres obowiązków: Rozwiązywanie problemów z oprogramowaniem systemowym AdAS. Analiza zgłoszeń i znajdowanie rozwiązań technicznych. Udzielanie wsparcia technicznego i konfiguracja oprogramowania. Dokumentowanie problemów oraz ich rozwiązań. Szkolenie użytkowników z obsługi systemu...
specjalista junior / mid umowa o pracę pełny etat rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
6 dni
Twój zakres obowiązków Odpowiedź na zgłoszenia od użytkowników dotyczące problemów z modułami systemu AdAS; Analiza i diagnozowanie problemów zgłaszanych przez użytkowników w celu znalezienia skutecznych rozwiązań; Udzielanie wsparcia technicznego oraz rozwiązywanie problemów;...
Zakres obowiązków: Procesowanie wszystkich rezerwacji typu video conference w systemie EMS. Odbieranie telefonów i wiadomości na czacie (MS Teams) od użytkowników oraz udzielanie im wsparcia. Procesowanie wiadomości e-mail przychodzących na wspólną skrzynkę. Wspieranie użytkowników w...
Zakres obowiązków: Obsługa systemu Service Desk - rejestrowanie, klasyfikacja i realizacja zgłoszeń; Bezpośrednie i zdalne wsparcie IT użytkowników w zakresie rozwiazywania problemów technicznych związanych z aplikacjami, systemami oraz sprzętem komputerowym; Przeprowadzanie podstawowych...
Respond promptly and professionally to customer inquiries via phone, chat, and email. Maintain clear and accurate documentation of customer interactions, resolutions, and follow-ups in the CRM system. Collaborate with colleagues to enhance the overall customer experience. Stay updated on product...
specjalista (mid) umowa o pracę / kontrakt B2B pełny etat rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
4 dni
Zakres obowiązków: Obsługa systemu ERP: księgowanie dokumentów, analiza procesów biznesowych i więcej. Prowadzenie szkoleń dla użytkowników oraz rozwijanie systemu ERP. Tworzenie dokumentacji i instrukcji użytkowników. Zapewnianie wysokiej jakości obsługi klienta.
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat
5 dni
Day-to-day responsibilities: Managing, resolving and posting updates for any course/lab and related learning assets in a discussion forum on the designated platform for communication between the learners, mentors and teacher staff, Managing the customer’s problems through effective diagnosis,...
Opis stanowiska: Wykorzystanie narzędzi takich jak Power Platform do automatyzacji przepływów pracy, opracowywania algorytmów biznesowych, ulepszania wizualizacji danych, raportowania itp. Optymalizacja narzędzi SharePoint do zarządzania danymi; Zapewnienie wsparcia technicznego; Opracowywanie...
starszy specjalista (senior) / ekspert / kierownik/koordynator umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
6 dni
Responsibilities Configure ERP and S/4HANA SD functionality, including organizational structure and master data; Analyze and provide solutions for business scenarios, covering implementation, upgrades, enhancements, and migrations; Create detailed functional specifications and collaborate with...
HCL to wiodąca firma informatyczna o zasięgu globalnym przynosząca 6 miliardów USD dochodu, skladająca się z HCL Technologies i HCL Infosystems. Założona w 1976 roku była prawdziwym garażowym start-upem natomiast dziś jest dziś jest liderem rozwoju nowoczesnej informatyzacji. Nasza oferta biznesowa to dedykowane aplikacje i tworzenie rozwiązań od podstaw, IT Hardware, BPO, obsługa infrastruktury IT, integracja systemów oraz dystrybucja technologii komunikacyjnych i informatycznych (ICT) do wielu gałęzi przemysłu. HCL zatrunia ponad 90000 pracowników w 31 krajach. Współpracuje z człowymi światowymi firmami, również z sektora technologii informatycznych.
Swoją działalność w Polsce rozpoczęlismy w 2007 roku gdzie skupiamy się na wsparciu technicznym klientów z całego świata w 15 różnych językach. Obecnie w naszym centrum w Krakowie pracuje ponad 350 specjalistów z czego większość stanowią obcokrajowcy reprezentujący 50 różnych narodowości.
W związku z ciągłym rozwojem poszukujemy osób na stanowisko:
Specjalista ds. wsparcia klienta zagranicznego
Program dla Absolwentów wszystkich kierunków. Miejsce pracy: Kraków, Zabierzów (pow. krakowski)
Przyjdź, zdobądź pracę, która Ci się MARZY Zanim inni wrócą z plaży!
Plan dnia:
Prezentacja i zwiedzanie
Test językowy z native speakerem
Rozmowa kwalifikacyjna
Opis zadań:
Praca w zespole w celu zapewnienia wspacia technicznego użytkownikom
Przekazywanie skompilkowanych problemów to Incident Managementu
Administrowanie i udzielanie dostępu użytkownikom
Dokumentowanie zdarzeń
Wymagania:
Biegła znajomość jednego z języków: niemiecki/ francuski/ hiszpański/ włoski/portugalski/ holenderski
Język Angielski – Płynny
Dobra obsługa komputera
Mile widziane doświadczenie na helpdesku lub w obsłudze klienta
Zainteresowanie zagadnieniami IT będzie atutem
Oferujemy:
Umowę o pracę w pełnym wymiarze godzin
Pracę w międzynarodowym środowisku
Karierę w stabilnie rozwijającej się firmie
Możliwość rozwijania języków obcych
Szeroki pakiet benefitów (Cafeteria Programme) oraz kupony obiadowe
Karta Multisport
Konkurencyjne wynagrodzenie
Szkolenie wstępne oraz rozwinięty program szkoleń wewnętrznych
HCL Poland Sp. z o. o.
Kraków Business Park, ul. Krakowska 280, 32-080 Zabierzów, Poland
specjalista junior / mid umowa o pracę pełny etat rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
4 dni
Zakres obowiązków: Rozwiązywanie problemów z oprogramowaniem systemowym AdAS. Analiza zgłoszeń i znajdowanie rozwiązań technicznych. Udzielanie wsparcia technicznego i konfiguracja oprogramowania. Dokumentowanie problemów oraz ich rozwiązań. Szkolenie użytkowników z obsługi systemu...
specjalista junior / mid umowa o pracę pełny etat rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
6 dni
Twój zakres obowiązków Odpowiedź na zgłoszenia od użytkowników dotyczące problemów z modułami systemu AdAS; Analiza i diagnozowanie problemów zgłaszanych przez użytkowników w celu znalezienia skutecznych rozwiązań; Udzielanie wsparcia technicznego oraz rozwiązywanie problemów;...
Zakres obowiązków: Procesowanie wszystkich rezerwacji typu video conference w systemie EMS. Odbieranie telefonów i wiadomości na czacie (MS Teams) od użytkowników oraz udzielanie im wsparcia. Procesowanie wiadomości e-mail przychodzących na wspólną skrzynkę. Wspieranie użytkowników w...
Zakres obowiązków: Obsługa systemu Service Desk - rejestrowanie, klasyfikacja i realizacja zgłoszeń; Bezpośrednie i zdalne wsparcie IT użytkowników w zakresie rozwiazywania problemów technicznych związanych z aplikacjami, systemami oraz sprzętem komputerowym; Przeprowadzanie podstawowych...
Respond promptly and professionally to customer inquiries via phone, chat, and email. Maintain clear and accurate documentation of customer interactions, resolutions, and follow-ups in the CRM system. Collaborate with colleagues to enhance the overall customer experience. Stay updated on product...
specjalista (mid) umowa o pracę / kontrakt B2B pełny etat rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
4 dni
Zakres obowiązków: Obsługa systemu ERP: księgowanie dokumentów, analiza procesów biznesowych i więcej. Prowadzenie szkoleń dla użytkowników oraz rozwijanie systemu ERP. Tworzenie dokumentacji i instrukcji użytkowników. Zapewnianie wysokiej jakości obsługi klienta.
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat
5 dni
Day-to-day responsibilities: Managing, resolving and posting updates for any course/lab and related learning assets in a discussion forum on the designated platform for communication between the learners, mentors and teacher staff, Managing the customer’s problems through effective diagnosis,...
Opis stanowiska: Wykorzystanie narzędzi takich jak Power Platform do automatyzacji przepływów pracy, opracowywania algorytmów biznesowych, ulepszania wizualizacji danych, raportowania itp. Optymalizacja narzędzi SharePoint do zarządzania danymi; Zapewnienie wsparcia technicznego; Opracowywanie...
starszy specjalista (senior) / ekspert / kierownik/koordynator umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
6 dni
Responsibilities Configure ERP and S/4HANA SD functionality, including organizational structure and master data; Analyze and provide solutions for business scenarios, covering implementation, upgrades, enhancements, and migrations; Create detailed functional specifications and collaborate with...