Grupa Progres to firma z polskim kapitałem, która wspiera przedsiębiorstwa na terenie całej Polski, oferując nowoczesne usługi HR. Firma specjalizuje się w pracy tymczasowej, rekrutacjach stałych, doradztwie biznesowym i szkoleniach oraz w optymalizacji procesów HR-owych.
Dla naszego Klienta, międzynarodowej firmy odzieżowej poszukujemy kandydatów na stanowisko:
Specjalista ds. Wsparcia Klienta Zagranicznego
Miejsce pracy: Gdańsk
Nr ref.: CSP/17
Obowiązki:
- Bieżąca obsługa przychodzących zgłoszeń telefonicznych i mailowych od klientów sklepu internetowego;
- Analiza, monitorowanie oraz wsparcie procesów obsługi klienta sklepu internetowego;
- Współpraca z innymi działami firmy: salonami stacjonarnymi, magazynem, działem e-commerce itp.;
- Kontakt z firmami zewnętrznymi odpowiedzialnymi za dostarczanie usług do firmy.
Oczekiwania:
- Bardzo dobra znajomość języka rumuńskiego lub litewskiego;
- Komunikatywna znajomość języka polskiego lub języka angielskiego;
- Mile widziane doświadczenie w obsłudze klienta;
- Komunikatywność, zaangażowanie i realizacja wyznaczonych celów;
- Umiejętność organizacji własnego czasu pracy.
Nasz Klient oferuje:
- Pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie o ugruntowanej pozycji na rynku polskim;
- Zatrudnienie w oparciu o umowę na zastępstwo;
- Możliwość wykorzystania znajomości języków obcych w codziennej pracy;
- Wynagrodzenie podstawowe adekwatne do posiadanych umiejętności;
- Możliwość zdobycia cennego doświadczenia w obsłudze klienta, w tym międzynarodowego;
- Pracę w systemie dwuzmianowym od poniedziałku do piątku (między godziną 8:00 a 19:00).