- Szybka i profesjonalna obsługa klienta (telefon, czat, email).
- Dokumentowanie interakcji z klientami w systemie CRM.
- Współpraca z kolegami celem poprawy jakości obsługi klienta.
- Aktualizacja wiedzy o produktach, usługach i procedurach.
- Zapewnienie przyjaznej i entuzjastycznej komunikacji.
- Rozwiązywanie problemów związanych z produktami motoryzacyjnymi i cyfrowymi.
- Minimum rok doświadczenia w obsłudze klienta lub w call center, preferowane doświadczenie w branży motoryzacyjnej.
- Biegłość w języku słoweńskim (min. poziom C1) i angielskim (poziom B2).
- Umiejętność spokojnego i taktycznego radzenia sobie w stresujących sytuacjach.
- Dobra organizacja pracy i dbałość o szczegóły.
- Kreatywne podejście do rozwiązywania problemów.
- Chęć nauki i adaptacji do nowych technologii.
- Pracę zdalną z domu.
- Pakiet korzyści (system benefitów, prywatna opieka zdrowotna, ubezpieczenie na życie).
- Wydarzenia integracyjne.
- Płatne szkolenia przygotowujące do bezpośredniej obsługi klienta.
- Wsparcie lidera zespołu na każdym etapie współpracy.
- Stabilne zatrudnienie na pełny etat na umowie o pracę.
Poznaj
Concentrix
We power the world’s best brands today and into the future.Some call us a global technology and services company . But we’re so much more. Human-centered, tech-powered, intelligence-fueled. Every day, we help over 2,000 clients solve their toughest business challenges.We’re the game-changers who combine operational excellence and cutting-edge automation to power day-to-day operations of our clients. Acting as a seamless extension of their business, we deliver efficiency and effectiveness where it really counts.We’re the strategic thinkers who design fully integrated solutions for our clients, combining innovative thinking, data-driven insights, and sector expertise.