Najnowsze oferty pracy

  • Specjalista ds. Sprzedaży

    COLOP Polska Sp. z o.o.   Bytom    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    Opis stanowiska: profesjonalna obsługa sprzedażowa stałych Klientów Spółki; budowanie i utrzymywanie długoterminowych relacji z Klientami biznesowymi; aktywna sprzedaż produktów oraz usług będących w ofercie firmy; współpraca z handlowcem na powierzonym terenie; realizacja zamówień Klientów;
  • Pracownik ds. telefonicznego wsparcia Klienta - bez sprzedaży

    ARTERIA CUSTOMER SERVICES SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ   Ruda Śląska, Nowy Bytom    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior)  umowa zlecenie  pełny etat / część etatu / tymczasowa/dodatkowa  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Zakres obowiązków: telefoniczna obsługa połączeń w ruchu przychodzącym (infolinia ogólnoinformacyjna), obsługa infolinii odczytowej, windykacyjnej oraz rozliczeniowej, diagnoza i pomoc w zakresie rozwiązywania problemów Klienta, telefoniczna obsługa Klienta zgodnie z najwyższymi standardami.
  • Specjalista / Specjalistka ds. Sprzedaży w Salonie Firmowym Orange

    Orange Polska   Bytom, CH Agora    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Sprzedaż usług Orange Polska. Edukowanie klientów o dostępnych dla nich produktach, usługach oraz technologiach. Udzielanie wsparcia technicznego klientom w zakresie oferowanego sprzętu. Doświadczenie w sprzedaży i obsłudze Klientów; Umiejętność słuchania, sprawnego komunikowania się...
  • Customer service specialist in the automotive industry with German

    Concentrix   Katowice    praca zdalna
    specjalista mid / junior  umowa o pracę  pełny etat   7 000 zł brutto/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 godz.
    Respond promptly and professionally to customer inquiries via phone, chat, and email. Maintain clear and accurate documentation of customer interactions, resolutions, and follow-ups in the CRM system. Collaborate with colleagues to enhance the overall customer experience. Stay updated on product...
  • Customer service specialist in the automotive industry with English

    Concentrix   Katowice    praca stacjonarna
    specjalista mid / junior  umowa zlecenie  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 godz.
    Respond promptly and professionally to customer inquiries via phone, chat, and email. Maintain clear and accurate documentation of customer interactions, resolutions, and follow-ups in the CRM system. Collaborate with colleagues to enhance the overall customer experience. Stay updated on product...
  • Customer service specialist in the automotive industry with Greek

    Concentrix   Katowice    praca zdalna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    21 godz.
    Respond promptly and professionally to customer inquiries via phone, chat, and email. Maintain clear and accurate documentation of customer interactions, resolutions, and follow-ups in the CRM system. Collaborate with colleagues to enhance the overall customer experience. Stay updated on product...
  • Specjalista ds. serwisu - infolinia

    Rotenso - Grupa Thermosilesia   Ruda Śląska    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    24 godz.
    Będziesz odpowiedzialny/a za: wsparcie techniczne klienta w zakresie serwisu urządzeń HVAC- praca stacjonarna; obsługa telefoniczna zgłoszeń serwisowych; pomoc w diagnozowaniu awarii oraz ich usuwanie; dobór części zamiennych; wsparcie techniczne działu sprzedaży. Aplikuj do nas jeśli:...
  • Specjalista ds. obsługi klienta w branży motoryzacyjnej ze znajomością szwedzkiego

    Concentrix   Katowice    praca zdalna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Efektywna i profesjonalna obsługa klienta poprzez telefon, chat i email. Dokumentowanie interakcji z klientami w systemie CRM. Współpraca z zespołem w celu poprawy jakości obsługi klienta. Aktualizowanie wiedzy o produktach, usługach i procedurach firmy. Demonstracja entuzjazmu i ciepła w...
  • Specjalista ds. obsługi klienta w branży motoryzacyjnej (z językiem norweskim)

    Concentrix   Katowice    praca zdalna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Szybkie i profesjonalne odpowiadanie na zapytania klientów drogą telefoniczną, mailową oraz przez chat. Dokładna dokumentacja interakcji z klientami oraz podjętych działań w systemie CRM. Współpraca z zespołem w celu poprawy jakości obsługi klienta. Bieżąca znajomość produktów,...
  • Specjalista ds. Obsługi Klienta w Branży Motoryzacyjnej z Językiem Fińskim

    Concentrix   Katowice    praca zdalna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Efektywna i profesjonalna obsługa klienta (telefoniczna, mailowa, chat) oraz dokumentowanie działań w systemie CRM. Współpraca z zespołem w celu poprawy jakości obsługi klienta. Bieżące aktualizowanie wiedzy o produktach, usługach i procedurach. Umiejętność wykorzystania znajomości...
Zobacz więcej ofert pracy
Praca.pl Praca śląskie Bytom Specjalista ds. Telefonicznej Obsługi Klienta Bytom
Specjalista ds. wsparcia klienta z językiem niemieckim

Specjalista ds. wsparcia klienta z językiem niemieckim

A&J Partners Sp. z o.o.
Bytom, Bytom - centrum
praca stacjonarna
1947 dni temu

W związku z ciągłym rozwojem naszej firmy poszukujemy do naszej głównej siedziby
osoby na stanowisko:

Specjalista ds. wsparcia klienta z językiem niemieckim
Miejsce pracy: Bytom - centrum
Nr ref.: AJP/2/030619/4P
Zadania:
  • Kompleksowa obsługa klientów niemieckojęzycznych (mailowa i telefoniczna).
  • Koordynacja działań między klientem a działem rekrutacji.
  • Budowanie długotrwałych relacji z klientem.
  • Bieżące raportowanie realizowanych zadań.
  • Obsługa dedykowanego systemu CRM.
  • Wsparcie bieżącej pracy zespołu.
Wymagania:
  • Bardzo dobra znajomość języka niemieckiego.
  • Zdolność do wspierania klientów poprzez poszukiwanie odpowiednich rozwiązań.
  • Minimum roczne doświadczenie w obsłudze klienta.
  • Bardzo dobre umiejętności interpersonalne i chęć pracy w zespole.
  • Umiejętności nawiązywania dobrych relacji.
  • Otwartość i samodzielność w codziennej pracy.
  • Dobra organizacja pracy własnej.
  • Rzetelność i zaangażowanie w realizacji powierzonych zadań.
Gwarancje:
  • ATRAKCYJNE WYNAGRODZENIE I TERMINOWĄ WYPŁATĘ oraz stabilną pracę na umowę o pracę.
  • SZKOLENIE WDROŻENIOWO-WARSZTATOWE od samego początku współpracy, aby dokładnie poznać firmę i branżę.
  • PAKIET MEDYCZNY dofinansowany przez firmę z dostępem do specjalistów nawet w tydzień (a nie rok;)).
  • PAKIET SOCJALNY co oznacza dla nas m.in. benefity, bony, dodatki okolicznościowe, dofinansowania do urlopów („wczasy pod gruszą").
  • DODATKOWY PŁATNY DZIEŃ URLOPU z okazji urodzin każdego z nas.
  • PRACĘ W ROZWOJOWEJ I STABILNEJ FIRMIE.
  • Organizujemy i chętnie uczestniczymy w WYDARZENIACH FIRMOWYCH I KAMPANIACH CHARYTATYWNYCH

 

 

Podobne oferty

  • Specjalista ds. Sprzedaży

    COLOP Polska Sp. z o.o.   Bytom    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    Opis stanowiska: profesjonalna obsługa sprzedażowa stałych Klientów Spółki; budowanie i utrzymywanie długoterminowych relacji z Klientami biznesowymi; aktywna sprzedaż produktów oraz usług będących w ofercie firmy; współpraca z handlowcem na powierzonym terenie; realizacja zamówień Klientów;
  • Pracownik ds. telefonicznego wsparcia Klienta - bez sprzedaży

    ARTERIA CUSTOMER SERVICES SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ   Ruda Śląska, Nowy Bytom    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior)  umowa zlecenie  pełny etat / część etatu / tymczasowa/dodatkowa  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Zakres obowiązków: telefoniczna obsługa połączeń w ruchu przychodzącym (infolinia ogólnoinformacyjna), obsługa infolinii odczytowej, windykacyjnej oraz rozliczeniowej, diagnoza i pomoc w zakresie rozwiązywania problemów Klienta, telefoniczna obsługa Klienta zgodnie z najwyższymi standardami.
  • Specjalista / Specjalistka ds. Sprzedaży w Salonie Firmowym Orange

    Orange Polska   Bytom, CH Agora    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Sprzedaż usług Orange Polska. Edukowanie klientów o dostępnych dla nich produktach, usługach oraz technologiach. Udzielanie wsparcia technicznego klientom w zakresie oferowanego sprzętu. Doświadczenie w sprzedaży i obsłudze Klientów; Umiejętność słuchania, sprawnego komunikowania się...
  • Customer service specialist in the automotive industry with German

    Concentrix   Katowice    praca zdalna
    specjalista mid / junior  umowa o pracę  pełny etat   7 000 zł brutto/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 godz.
    Respond promptly and professionally to customer inquiries via phone, chat, and email. Maintain clear and accurate documentation of customer interactions, resolutions, and follow-ups in the CRM system. Collaborate with colleagues to enhance the overall customer experience. Stay updated on product...
  • Customer service specialist in the automotive industry with English

    Concentrix   Katowice    praca stacjonarna
    specjalista mid / junior  umowa zlecenie  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 godz.
    Respond promptly and professionally to customer inquiries via phone, chat, and email. Maintain clear and accurate documentation of customer interactions, resolutions, and follow-ups in the CRM system. Collaborate with colleagues to enhance the overall customer experience. Stay updated on product...
  • Customer service specialist in the automotive industry with Greek

    Concentrix   Katowice    praca zdalna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    21 godz.
    Respond promptly and professionally to customer inquiries via phone, chat, and email. Maintain clear and accurate documentation of customer interactions, resolutions, and follow-ups in the CRM system. Collaborate with colleagues to enhance the overall customer experience. Stay updated on product...
  • Specjalista ds. serwisu - infolinia

    Rotenso - Grupa Thermosilesia   Ruda Śląska    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    24 godz.
    Będziesz odpowiedzialny/a za: wsparcie techniczne klienta w zakresie serwisu urządzeń HVAC- praca stacjonarna; obsługa telefoniczna zgłoszeń serwisowych; pomoc w diagnozowaniu awarii oraz ich usuwanie; dobór części zamiennych; wsparcie techniczne działu sprzedaży. Aplikuj do nas jeśli:...
  • Specjalista ds. obsługi klienta w branży motoryzacyjnej ze znajomością szwedzkiego

    Concentrix   Katowice    praca zdalna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Efektywna i profesjonalna obsługa klienta poprzez telefon, chat i email. Dokumentowanie interakcji z klientami w systemie CRM. Współpraca z zespołem w celu poprawy jakości obsługi klienta. Aktualizowanie wiedzy o produktach, usługach i procedurach firmy. Demonstracja entuzjazmu i ciepła w...
  • Specjalista ds. obsługi klienta w branży motoryzacyjnej (z językiem norweskim)

    Concentrix   Katowice    praca zdalna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Szybkie i profesjonalne odpowiadanie na zapytania klientów drogą telefoniczną, mailową oraz przez chat. Dokładna dokumentacja interakcji z klientami oraz podjętych działań w systemie CRM. Współpraca z zespołem w celu poprawy jakości obsługi klienta. Bieżąca znajomość produktów,...
  • Specjalista ds. Obsługi Klienta w Branży Motoryzacyjnej z Językiem Fińskim

    Concentrix   Katowice    praca zdalna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Efektywna i profesjonalna obsługa klienta (telefoniczna, mailowa, chat) oraz dokumentowanie działań w systemie CRM. Współpraca z zespołem w celu poprawy jakości obsługi klienta. Bieżące aktualizowanie wiedzy o produktach, usługach i procedurach. Umiejętność wykorzystania znajomości...