specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat 6 500 - 9 500 zł brutto/mies. rekrutacja online
2 dni
Jak wygląda dzień pracy? Zapoznajemy się z bieżącą sytuacją i zmianami w procedurach. Udzielamy odpowiedzi na pytania klientów spływające do nas drogą telefoniczną, mailową, za pośrednictwem videorozmów lub chatów. Wiemy, że w przypadku nieco trudniejszych zgłoszeń możemy liczyć...
specjalista (mid) umowa o pracę / zlecenie pełny etat rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
3 dni
Do twoich zadań należeć będzie: Telefoniczna obsługa klienta zgodna z najwyższymi standardami; Dążenie do osiągania wyznaczonych przez managerów wskaźników zadowolenia klientów; Zaangażowanie i zrozumienie problemów klienta aby jak najlepiej mu pomóc. Ta praca jest dla Ciebie jeśli:...
specjalista mid / junior umowa o pracę / zlecenie pełny etat rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
3 dni
Your daily tasks: Providing the highest level of customer service connected to technical support; Answering incoming calls, mails and meeting targets set by our client and management; Following company policies and procedures, ensuring quality; Performing daily tasks in an efficient and timely...
specjalista (mid) umowa o pracę / zlecenie pełny etat rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
4 dni
Do twoich zadań należeć będzie: Mailowa obsługa klienta zgodna z najwyższymi standardami; Dążenie do osiągania wyznaczonych przez managerów wskaźników zadowolenia klientów; Zaangażowanie I zrozumienie problemów klienta aby jak najlepiej mu pomóc. Ta praca jest dla Ciebie jeśli:...
Key responsibilities: Provide exceptional customer service to clients and customers by answering their questions, addressing their concerns, and resolving any issues they may have via phone and email. Use customer relationship management software (CRM) to manage customer interactions and track...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat rekrutacja online
2 godz.
Twój zakres obowiązków diagnozowanie potrzeb i oczekiwań Klientów, nawiązywanie i utrzymywanie relacji z Klientami, realizacja celów sprzedażowych, kształtowanie pozytywnego wizerunku Banku poprzez wysoką jakość obsługi, operacyjna obsługa Klientów detalicznych, małych i średnich firm.
specjalista mid / junior kontrakt B2B pełny etat / tymczasowa/dodatkowa
2 godz.
Jeżeli myślisz o zmianie branży lub szukasz dodatkowego źródła dochodu, a ponadto posiadasz wysoki poziom samodyscypliny, jesteś ambitny i komunikatywny – porozmawiaj z nami o możliwości współpracy. Główne zadania na ww. stanowisku to: pozyskiwanie klientów oraz sprzedaż...
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat
4 godz.
Company Description We are the METRO Global Solution Center! Our motto, "We make it count," reflects our belief that accounting is more than just numbers - it's about creating impactful solutions, driving meaningful change, and always counting for more. As a proud member of the METRO/MAKRO family, a...
specjalista junior / mid umowa o pracę pełny etat 7 500 - 10 000 zł brutto/mies. aplikuj szybkoaplikuj bez CV
6 godz.
6-tygodniowe szkolenie wprowadzające do pracy. Odbieranie połączeń od klientów, pomoc w rozwiązywaniu problemów technicznych produktów Vodafone, identyfikacja i eliminacja błędów, dokumentacja zgłoszeń.
Specjalista ds. wsparcia Klienta z językiem niemieckim lub francuskim
Specjalista ds. wsparcia Klienta z językiem niemieckim lub francuskim
ManpowerGroup
Szczecin
praca stacjonarna
3460 dni temu
ManpowerGroup, światowy lider innowacyjnych rozwiązań dla rynku pracy, od 2001 roku wspiera swoich klientów i kandydatów w Polsce. W Polsce ManpowerGroup posiada 40 agencji i jest obecny w 25 miastach w całym kraju. Organizacja oferuje unikalne usługi dla firm i kandydatów poprzez: ManpowerGroup™ Solutions, Manpower® oraz Experis™. Usługi ManpowerGroup w Polsce obejmują pracę tymczasową, rekrutację stałą i badanie kompetencji pracowników, zatrudnienie zewnętrzne, outsourcing procesów, doradztwo personalne, zarządzanie karierą i outplacement.
Specjalista ds. wsparcia Klienta z językiem niemieckim lub francuskim
Miejsce pracy: Szczecin
Nr Ref.: CSS/097/KTY
Zadania:
• Przyjmowanie zgłoszeń klientów • Rozwiązywanie problemów o średnim stopniu trudności • Komunikowanie do odpowiednich działów o problemach związanych z systemami bądź aplikacjami • Dbanie o prawidłowy przebieg procesu zarządzania zgłoszeniami zgodnie z wewnętrznymi procedurami (SLA) • Budowanie i utrzymywanie relacji z międzynarodowymi Klientami • Współpraca w ramach międzynarodowych zespołów
Wymagania:
• Minimum średnie wykształcenie • Bardzo dobra znajomość języka niemieckiego lub francuskiego (B2) • Podstawowa znajomość języka angielskiego • Znajomość MS Office i obsługi komputera • Kultura osobista, uprzejmość. • Umiejętność poprawnej i swobodnej komunikacji oraz aktywnego słuchania. • Chęć rozwoju i pracy w zespole
Oferujemy:
• Pracę w międzynarodowym środowisku • Stabilne zatrudnienie (3 miesięczny okres próbny, a następnie umowa o prace na czas nieokreślony) • Możliwość rozwoju • Pakiet szkoleń • Atrakcyjne wynagrodzenie • Benefity (karta Multisport, kursy językowe i opieka zdrowotna)
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat 6 500 - 9 500 zł brutto/mies. rekrutacja online
2 dni
Jak wygląda dzień pracy? Zapoznajemy się z bieżącą sytuacją i zmianami w procedurach. Udzielamy odpowiedzi na pytania klientów spływające do nas drogą telefoniczną, mailową, za pośrednictwem videorozmów lub chatów. Wiemy, że w przypadku nieco trudniejszych zgłoszeń możemy liczyć...
specjalista (mid) umowa o pracę / zlecenie pełny etat rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
3 dni
Do twoich zadań należeć będzie: Telefoniczna obsługa klienta zgodna z najwyższymi standardami; Dążenie do osiągania wyznaczonych przez managerów wskaźników zadowolenia klientów; Zaangażowanie i zrozumienie problemów klienta aby jak najlepiej mu pomóc. Ta praca jest dla Ciebie jeśli:...
specjalista mid / junior umowa o pracę / zlecenie pełny etat rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
3 dni
Your daily tasks: Providing the highest level of customer service connected to technical support; Answering incoming calls, mails and meeting targets set by our client and management; Following company policies and procedures, ensuring quality; Performing daily tasks in an efficient and timely...
specjalista (mid) umowa o pracę / zlecenie pełny etat rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
4 dni
Do twoich zadań należeć będzie: Mailowa obsługa klienta zgodna z najwyższymi standardami; Dążenie do osiągania wyznaczonych przez managerów wskaźników zadowolenia klientów; Zaangażowanie I zrozumienie problemów klienta aby jak najlepiej mu pomóc. Ta praca jest dla Ciebie jeśli:...
Key responsibilities: Provide exceptional customer service to clients and customers by answering their questions, addressing their concerns, and resolving any issues they may have via phone and email. Use customer relationship management software (CRM) to manage customer interactions and track...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat rekrutacja online
2 godz.
Twój zakres obowiązków diagnozowanie potrzeb i oczekiwań Klientów, nawiązywanie i utrzymywanie relacji z Klientami, realizacja celów sprzedażowych, kształtowanie pozytywnego wizerunku Banku poprzez wysoką jakość obsługi, operacyjna obsługa Klientów detalicznych, małych i średnich firm.
specjalista mid / junior kontrakt B2B pełny etat / tymczasowa/dodatkowa
2 godz.
Jeżeli myślisz o zmianie branży lub szukasz dodatkowego źródła dochodu, a ponadto posiadasz wysoki poziom samodyscypliny, jesteś ambitny i komunikatywny – porozmawiaj z nami o możliwości współpracy. Główne zadania na ww. stanowisku to: pozyskiwanie klientów oraz sprzedaż...
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat
4 godz.
Company Description We are the METRO Global Solution Center! Our motto, "We make it count," reflects our belief that accounting is more than just numbers - it's about creating impactful solutions, driving meaningful change, and always counting for more. As a proud member of the METRO/MAKRO family, a...
specjalista junior / mid umowa o pracę pełny etat 7 500 - 10 000 zł brutto/mies. aplikuj szybkoaplikuj bez CV
6 godz.
6-tygodniowe szkolenie wprowadzające do pracy. Odbieranie połączeń od klientów, pomoc w rozwiązywaniu problemów technicznych produktów Vodafone, identyfikacja i eliminacja błędów, dokumentacja zgłoszeń.