- Udzielanie wsparcia klientom w zakresie zakupu samochodów elektrycznych lub wsparcia posprzedażowego (połączenia przychodzące)
- Nawiązywanie i utrzymywanie relacji z klientem
- Bieżące raportowanie w systemach
- Znajomość języka angielskiego na poziomie C1
- Umiejętność obsługi systemu operacyjnego Windows oraz pakietu MS Office
- Otwartość w relacjach z klientami
- Komunikatywność i nastawienie na pracę z ludźmi
- Wysoka kultura osobista i orientacja na klienta
- Zaangażowanie i motywacja do pracy - razem możemy osiągnąć więcej!
- Dyspozycyjność do pracy z biura (Lublin, dzielnica Czechów)
- Dogodny dla Ciebie grafik godzin pracy – pracujemy w systemie zmianowym od poniedziałku do soboty w godzinach 09:00-18:00
- Szkolenie w pełni przygotowujące Cię do wykonywania pracy
- Ciekawą pracę w dynamicznie rozwijającej się, dużej międzynarodowej firmie
Poznaj
Concentrix
We power the world’s best brands today and into the future.Some call us a global technology and services company . But we’re so much more. Human-centered, tech-powered, intelligence-fueled. Every day, we help over 2,000 clients solve their toughest business challenges.We’re the game-changers who combine operational excellence and cutting-edge automation to power day-to-day operations of our clients. Acting as a seamless extension of their business, we deliver efficiency and effectiveness where it really counts.We’re the strategic thinkers who design fully integrated solutions for our clients, combining innovative thinking, data-driven insights, and sector expertise.