Obecnie do naszego zespołu w Grupie NEUCA poszukujemy osoby na stanowisko:
- obsługę zgłoszeń klientów,
- diagnostykę problemów przekraczających kompetencje I linii wsparcia,
- opracowywanie instrukcji korzystania z programów dla użytkowników i administratorów biznesowych,
- raportowanie wykonanych działań.
- bardzo dobrej znajomości zagadnień związanych z codziennym użytkowaniem komputerów i urządzeń mobilnych,
- umiejętności diagnozowania problemów informatycznych,
- znajomości narzędzi do zdalnej asysty,
- bardzo dobrych umiejętności komunikacyjnych (przekazywanie kwestii technicznych prostym językiem),
- proaktywnego podejścia do problemów klienta,
- wysokiej świadomości zagadnień związanych z bezpieczeństwem informatycznym,
- wysokiej kultury osobistej,
- sumienności w działaniu.
- pełną wyzwań pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku,
- pracę w młodym i dynamicznym zespole,
- środowisko pracy zorganizowane zgodnie z najlepszymi praktykami branżowymi,
- możliwość podnoszenia kwalifikacji,
- samodzielność w działaniu,
- pakiet benefitów.
Poznaj
Grupa Neuca
Grupa NEUCA jest kompleksowym partnerem na rynku ochrony zdrowia, tworząc nową jakość usług we wszystkich jego obszarach.
Działa na rynku od ponad 30 lat, łącząc potrzeby farmaceutów, pacjentów i producentów.
Grupa NEUCA wspiera niezależne apteki, jest liderem w dostarczaniu farmaceutyków, rozwijając jednocześnie sieć centrów medycznych Świat Zdrowia oraz ośrodki Badań Klinicznych.
Centra Medyczne Świat Zdrowia to rozwijająca się sieć placówek medycznych.
Świat Zdrowia to miejsca, w których pacjenci mogą korzystać z POZ, AOS, telekonsultacji i pakietów badań.
Jest częścią Grupy NEUCA, ompleksowego partnera na rynku ochrony zdrowia.
Mamy już blisko 90 Centrów Medycznych w całej Polsce, w których zatrudniamy ponad 1500 osób w ramach Personelu Medycznego.