PRACUJ JAKO
Specjalista ds. Wsparcia Klienta Biznesowego (Regionalne Centrum Biznesowe)
TWOJA PRACA BĘDZIE POLEGAŁA NA:
- wsparciu zespołu w realizacji celów sprzedażowych
- kontakcie z Klientem biznesowych w przedziale od 20 mln do 150 mln PLN obrotu rocznie (w tym telefoniczny)
- pomocy w akwizycji, systematycznej opiece i aktywnej rozbudowie kontaktów z klientami w ramach ustalonej strategii i polityki
- podstawowej obsłudze operacyjnej Klientów biznesowych
- dbałości o najwyższe standardy jakości obsługi Klienta
- współudziale w analizie potencjału i rozwoju potencjałów z Klientami Regionalnego Centrum Biznesowego
- kompletowaniu dokumentacji
- kontakcie z jednostkami bankowymi współpracującymi z Regionalnymi Centrami Biznesowymi
JEŻELI JESTEŚ OSOBĄ, KTÓRA POSIADA:
- interesuje się pracą z Klientem Biznesowym (preferowane z zakresu SME)
- posiada wiedzę z pełnego zakresu produktów bankowych kredytowych oraz inwestycyjnych
- ma wykształcenie wyższe kierunkowe (preferowani absolwenci ekonomii, finansów itp.)
- zna zagadnienia analizy finansowej przedsiębiorstw
- posiada umiejętność łatwego nawiązywania kontaktów biznesowych
- bardzo dobrze organizuje swój czas pracy
- cechuje się wysoką kulturą osobistą
- posiada wysoko rozwinięte zdolności interpersonalne (w tym umiejętności perswazji i negocjacji)
- posiada motywację do rozwoju zawodowego oraz poszerzania wiedzy
- jest nastawiona na realizację celów oraz współpracę w zespole
OFERUJEMY:
- umowa o pracę
- realne możliwości rozwoju zawodowego w organizacji oraz możliwość zdobycia doświadczenia pod okiem ekspertów
- pracę na samodzielnym stanowisku
- atrakcyjne wynagrodzenie składające się z podstawy i prowizji
- bogaty pakiet socjalny (karta Multisport, prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie, konkursy wewnętrzne, programy zniżkowe i lojalnościowe)