Szukamy osoby na stanowisko:
Specjalista ds. wsparcia IT
Miejsce pracy: Gdynia
Główne zadania na tym stanowisku:
- udzielanie specjalistycznego wsparcia dla pracowników Vectry za pośrednictwem systemu zgłoszeniowego, telefonu oraz osobiście
- diagnozowanie i rozwiązywanie problemów technicznych urządzeń IT oraz sieciowych (komputery PC, laptopy, drukarki, sieć LAN, VPN)
- współpraca z zespołem administratorów infrastruktury IT
- wykonywanie bieżących czynności obsługowych związanych z poprawnym funkcjonowaniem urządzeń IT w Organizacji
- współpraca z dostawcami sprzętu komputerowego oraz materiałów eksploatacyjnych
Od kandydatów oczekujemy:
- bardzo dobrej znajomości obsługi komputera (system Windows)
- znajomości środowiska Linux i MacOS
- dobrej znajomości technicznej budowy komputera (proste naprawy / wymiany / rozbudowy) oraz zdolności manualnych
- komunikatywności umożliwiającej swobodne prowadzenie wsparcia telefonicznego
- zdolności podejmowania samodzielnych decyzji
- umiejętności pracy pod presją czasu w celu osiągnięcia zamierzonych wyników
- umiejętności analitycznego myślenia, skrupulatności i systematyczności
- znajomości języka angielskiego w stopniu pozwalającym na rozumienie terminologii technicznej
- obowiązkowości, odpowiedzialności oraz rzetelności
- umiejętności pracy w zespole
Oferujemy:
- możliwość zdobycia doświadczenia w firmie o wiodącej pozycji na rynku w swojej branży
- ciekawą i miłą atmosferę pracy w młodym, dynamicznym zespole
- dostęp do systemów wymiany wiedzy i informacji
- możliwość udziału w ciekawych projektach wdrożeniowych IT
- możliwość rozwoju i podnoszenia kwalifikacji zawodowych w Departamencie IT
- udział w szkoleniach technicznych - wewnętrznych i zewnętrznych
Poznaj
VECTRA S.A.
Vectra jest operatorem telekomunikacyjnym świadczącym usługi dostępu do mediów elektronicznych. Dzięki zaufaniu i codziennym wyborom naszych Klientów, zostaliśmy pierwszym, pod względem liczby abonentów, operatorem telewizji kablowej w Polsce.