Specjalista ds. Wsparcia IT (praca stacjonarna)
TWOJE ZADANIA:
- Wsparcie użytkowników systemów komputerowych oraz rozwiązywanie zgłaszanych problemów technicznych zgodnie ze standardami firmy
- Przygotowanie sprzętu dla użytkowników, w tym instalacja i konfiguracja oprogramowania (stacje robocze, laptopy, tablety, telefony oraz wszelkie peryferia),
- Diagnozowanie zgłaszanych problemów zgodnie z obowiązującymi standardami lub przekazanie ich do drugiej linii wsparcia
- Wdrażanie zaakceptowanych rozwiązań z obszaru cyberbezpieczeństwa
- Rekomendowanie zmian w oparciu o zdobytą wiedzę w obszarze IT
TWÓJ PROFIL:
- Doświadczenie we wsparciu lub utrzymaniu usług IT – warunek konieczny
- Wykształcenie min. średnie, preferowane wyższe o kierunku informatyka lub pokrewne
- Znajomość systemów operacyjnych z rodziny MS Windows oraz pakietu Office 365
- Podstawowa wiedza z zakresu sieci WAN/LAN
- Nastawienie na klienta wewnętrznego
- Znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym – minimum B1
- Prawo jazdy kategorii B
Miejsce pracy:
Ostrów Mazowiecka
Ostrów Mazowiecka
KORZYŚCI,
które oferujemy:
które oferujemy:
- Firmowe dwujęzyczne przedszkole z oddziałem żłobkowym dla dzieci pracowników
- Dofinansowanie świąteczne - 2 razy w roku
- Możliwość dołączenia do dodatkowej opieki medycznej Medicover
- Program poleceń pracowniczych
- Atrakcyjne zniżki na zakup mebli
- ZFŚS
- Możliwość rozwoju wewnątrz organizacji w ramach rekrutacji wewnętrznych
- Szkolenia podwyższające kwalifikacje zawodowe
- Możliwość nauki jęz. angielskiego i niemieckiego poprzez platformę online
- Elastyczny czas pracy
Specjalista ds. Wsparcia IT
Miejsce pracy: Ostrów Mazowiecka
TWOJE ZADANIA:
- Wsparcie użytkowników systemów komputerowych oraz rozwiązywanie zgłaszanych problemów technicznych zgodnie ze standardami firmy
- Przygotowanie sprzętu dla użytkowników, w tym instalacja i konfiguracja oprogramowania (stacje robocze, laptopy, tablety, telefony oraz wszelkie peryferia),
- Diagnozowanie zgłaszanych problemów zgodnie z obowiązującymi standardami lub przekazanie ich do drugiej linii wsparcia
- Wdrażanie zaakceptowanych rozwiązań z obszaru cyberbezpieczeństwa
- Rekomendowanie zmian w oparciu o zdobytą wiedzę w obszarze IT
TWÓJ PROFIL:
- Doświadczenie we wsparciu lub utrzymaniu usług IT – warunek konieczny
- Wykształcenie min. średnie, preferowane wyższe o kierunku informatyka lub pokrewne
- Znajomość systemów operacyjnych z rodziny MS Windows oraz pakietu Office 365
- Podstawowa wiedza z zakresu sieci WAN/LAN
- Nastawienie na klienta wewnętrznego
- Znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym – minimum B1
- Prawo jazdy kategorii B
KORZYŚCI,
które oferujemy:
które oferujemy:
- Firmowe dwujęzyczne przedszkole z oddziałem żłobkowym dla dzieci pracowników
- Dofinansowanie świąteczne - 2 razy w roku
- Możliwość dołączenia do dodatkowej opieki medycznej Medicover
- Program poleceń pracowniczych
- Atrakcyjne zniżki na zakup mebli
- ZFŚS
- Możliwość rozwoju wewnątrz organizacji w ramach rekrutacji wewnętrznych
- Szkolenia podwyższające kwalifikacje zawodowe
- Możliwość nauki jęz. angielskiego i niemieckiego poprzez platformę online
- Elastyczny czas pracy