Coral Travel Poland jest częścią międzynarodowego koncernu turystycznego OTI Holding, który działa na rynku od 1992 roku. Grupa OTI zrzesza firmy z 7 krajów na całym świecie, a z jej usług skorzystało w tym czasie ponad 20 mln turystów. W Polsce rozwija się dynamicznie od 1999 roku, będąc dziś na 4 miejscu w rankingu największych biur podróży. Dziś oferuje wyjazdy wakacyjne do Grecji, Hiszpanii, Bułgarii, Turcji, Egiptu, Tunezji oraz krajów egzotycznych jak Dominikana, Tajlandia czy Zjednoczone Emiraty Arabskie.
Do Centrali Coral Travel Poland poszukujemy Specjalisty ds. Wsparcia IT, który będzie odpowiedzialny za udzielanie pomocy technicznej pracownikom naszej firmy.
Oferujemy:
- Pakiet benefitów (karta lunchowa, platforma myBenefit, karta Multisport, prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie grupowe oraz zniżki na wakacje)
- Elastyczne godziny pracy (zaczynamy między 8:00 a 10:00)
- Pracę w pełnym wymiarze godzin w oparciu o umowę o pracę
- Dołączenie do zespołu najszybciej rozwijającego się touroperatora w Polsce
- Minimum 1 rok doświadczenia na podobnym stanowisku
- Dobre umiejętności organizacyjne
- Motywacja i umiejętność pracy zarówno samodzielnie, jak i w zespole
- Biegłość w posługiwaniu się różnymi systemami / aplikacjami IT
- Dobrą znajomość języka angielskiego umożliwiającą swobodną komunikację ustną i pisemną
- Doświadczenie w pracy z systemem ‘ticketowym’
- Dyplom licencjata z obszaru IT
Poznaj
Coral Travel Poland Sp. z o.o.
Coral Travel Poland jest częścią międzynarodowego koncernu turystycznego Coral Travel Group, który działa na rynku od 1992 roku. Grupa zrzesza firmy z 7 krajów na całym świecie, a z jej usług skorzystało w tym czasie ponad 20 mln turystów. W Polsce rozwija się dynamicznie od 1999 roku, będąc dziś na 4 miejscu w rankingu największych biur podróży. Oferuje wyjazdy wakacyjne do Grecji, Hiszpanii, Bułgarii, Turcji, Egiptu, Tunezji oraz krajów egzotycznych: Dominikana, Tajlandia i Zjednoczone Emiraty Arabskie.