młodszy specjalista (junior) kontrakt B2B pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 dni
Web Solutions administers domain names on behalf of clients world wide. We are seeking a Junior Supporter/Account Manager for our Support Team in Szczecin. Your profile can be administrative or IT - even sales oriented! We will find the right spot for you in our Support Team. Work areas: Client...
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat
5 dni
About the job: In order to increase the support to our farmer owners (members) dedicated team in Gdansk has been created two years ago. The main responsibilities of the Members Support Agent is to provide timely and effective front-line and operational support to our 8000+ farmer owners in 7...
Medicover sp. z o.o.Warszawa, Al. Jerozolimskie 96
praca zdalna / hybrydowa / stacjonarna
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat rekrutacja online
6 dni
Forma współpracy: umowa o pracę Model pracy: możliwość pracy stacjonarnej, hybrydowej lub 100% zdalnej; Rekrutacja: 100% zdalna; Osoba na tym stanowisku: Dostarcza 2 linię wsparcia dla obsługiwanych systemów. Współpracuje z użytkownikami końcowymi systemów i dostawcami...
Zakres obowiązków: Wsparcie i kontakt z użytkownikami w zakresie eksploatacji aplikacji, głównie za pomocą systemu zgłoszeń; Nadzór nad sprawnym funkcjonowaniem istniejących aplikacji; Analizę i tworzenie specyfikacji wymagań; Proponowanie usprawnień w podległych systemach; Udział w...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
15 godz.
As Top Employer, we are dedicated to helping the world's leading companies build stronger businesses — helping them go from doing digital to being digital. Cognizant Poland offices are located in Gdańsk, Wrocław, and Kraków. With the capacity to support various clients, we offer a world of...
specjalista (mid) / pracownik fizyczny umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 dni
Mechanik serwisu pracuje głównie u klienta, jego zadaniem jest określenie nieprawidłowości działania kopiarek, sprawdzanie problemów informatycznych, usunięcie awarii, wymiana zużytych lub wyeksploatowanych elementów i podzespołów.
Główne zadania na stanowisku to: Zdalne i bezpośrednie wsparcie IT dla naszych Klientów; Obsługa zgłoszeń dotyczących szeroko rozumianej infrastruktury IT (komputery, drukarki, urządzenia mobilne, pakiet MS Office, systemy poczty elektronicznej) Przygotowanie nowych stanowisk ( sprzęt...
The Customer Care Agent is an integral part of the SME Services in MS Operations within the organization. The team manages inquiries from SME-sized merchants who are customers. Responsibilities include handling emails, chats and calls from customers with either acquiring or technical products with...
The Customer Care Agent is an integral part of the SME Services in MS Operations within the organization. The team manages inquiries from SME-sized merchants who are customers. Responsibilities include handling emails, chats and calls from customers with either acquiring or technical products with...
Twoje obowiązki: Obsługa klienta w zakresie oprogramowania księgowego (Wapro Fakir, Wapro Kaper) Organizacja i prowadzenie szkoleń oraz webinarów; Informowanie o możliwościach systemów Wapro; Rozwiązywanie problemów technicznych związanych z oprogramowaniem;
PEPCO to międzynarodowa siec sklepów oferujących odzież dla całej rodziny oraz artykuły dla domu – zawsze w atrakcyjnych cenach. Jesteśmy prężnie rozwijającą się firmą mocno zakorzenioną na polskim rynku i centralnie związaną z miastem Poznań. Łącznie posiadamy ponad 550 sklepów i zatrudniamy ponad 4500 osób w całej Polsce.
Polityka PEPCO zakłada dalszy intensywny rozwój firmy, który zaowocuje kolejnymi otwarciami nowych sklepów i potrzebą zwiększenia zespołu.
Obecnie poszukujemy do pracy w Centrali w Poznaniu osoby na stanowisko:
Specjalista ds. wsparcia IT
Miejsce pracy: Poznań (woj. wielkopolskie)
Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za:
wsparcie merytoryczne i informatyczne pracowników firmy w codziennych problemach
prowadzenie rejestru zgłaszanych problemów i wniosków
kompleksowe rozwiązywanie problemów oraz ich dokumentowanie
współpracę z dostawcami usług IT i firmami serwisującymi
Oczekujemy:
dobrej znajomości zagadnień związanych ze sprzętem komputerowym, systemami operacyjnymi Windows oraz oprogramowaniem biurowym
umiejętności diagnozowania i rozwiązywania problemów
nastawienia na klienta wewnętrznego
komunikatywności
umiejętności pracy w zespole
gotowości do pracy w systemie zmianowym
dobrej znajomości j. angielskiego
mile widziani absolwenci kierunków informatycznych lub pokrewnych
Oferujemy:
korzystne warunki wynagradzania i przyjazną atmosferę
stabilność zatrudnienia i perspektywy rozwoju zawodowego
pracę w międzynarodowej, dynamicznie rozwijającej się firmie
młodszy specjalista (junior) kontrakt B2B pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 dni
Web Solutions administers domain names on behalf of clients world wide. We are seeking a Junior Supporter/Account Manager for our Support Team in Szczecin. Your profile can be administrative or IT - even sales oriented! We will find the right spot for you in our Support Team. Work areas: Client...
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat
5 dni
About the job: In order to increase the support to our farmer owners (members) dedicated team in Gdansk has been created two years ago. The main responsibilities of the Members Support Agent is to provide timely and effective front-line and operational support to our 8000+ farmer owners in 7...
Medicover sp. z o.o.Warszawa, Al. Jerozolimskie 96
praca zdalna / hybrydowa / stacjonarna
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat rekrutacja online
6 dni
Forma współpracy: umowa o pracę Model pracy: możliwość pracy stacjonarnej, hybrydowej lub 100% zdalnej; Rekrutacja: 100% zdalna; Osoba na tym stanowisku: Dostarcza 2 linię wsparcia dla obsługiwanych systemów. Współpracuje z użytkownikami końcowymi systemów i dostawcami...
Zakres obowiązków: Wsparcie i kontakt z użytkownikami w zakresie eksploatacji aplikacji, głównie za pomocą systemu zgłoszeń; Nadzór nad sprawnym funkcjonowaniem istniejących aplikacji; Analizę i tworzenie specyfikacji wymagań; Proponowanie usprawnień w podległych systemach; Udział w...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
15 godz.
As Top Employer, we are dedicated to helping the world's leading companies build stronger businesses — helping them go from doing digital to being digital. Cognizant Poland offices are located in Gdańsk, Wrocław, and Kraków. With the capacity to support various clients, we offer a world of...
specjalista (mid) / pracownik fizyczny umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 dni
Mechanik serwisu pracuje głównie u klienta, jego zadaniem jest określenie nieprawidłowości działania kopiarek, sprawdzanie problemów informatycznych, usunięcie awarii, wymiana zużytych lub wyeksploatowanych elementów i podzespołów.
Główne zadania na stanowisku to: Zdalne i bezpośrednie wsparcie IT dla naszych Klientów; Obsługa zgłoszeń dotyczących szeroko rozumianej infrastruktury IT (komputery, drukarki, urządzenia mobilne, pakiet MS Office, systemy poczty elektronicznej) Przygotowanie nowych stanowisk ( sprzęt...
The Customer Care Agent is an integral part of the SME Services in MS Operations within the organization. The team manages inquiries from SME-sized merchants who are customers. Responsibilities include handling emails, chats and calls from customers with either acquiring or technical products with...
The Customer Care Agent is an integral part of the SME Services in MS Operations within the organization. The team manages inquiries from SME-sized merchants who are customers. Responsibilities include handling emails, chats and calls from customers with either acquiring or technical products with...
Twoje obowiązki: Obsługa klienta w zakresie oprogramowania księgowego (Wapro Fakir, Wapro Kaper) Organizacja i prowadzenie szkoleń oraz webinarów; Informowanie o możliwościach systemów Wapro; Rozwiązywanie problemów technicznych związanych z oprogramowaniem;