MOYA SIEĆ STACJI PALIW
Jesteśmy jedną z najdynamiczniej rozwijających się sieci stacji paliw w Polsce. Pierwszą stację uruchomiliśmy w 2009 roku, obecnie posiadamy już ponad 200 obiektów. Wyróżnia nas wszechstronna, stale rozwijająca się oferta obejmująca m.in. koncept gastronomiczny CAFFE MOYA, ulepszony diesel ON MOYA POWER, program flotowy MOYA FIRMA. W trosce o naszych Klientów, wprowadzamy atrakcyjne promocje, realizujemy ogólnopolskie działania marketingowe, oferujemy program lojalnościowy MOYA VIP.
Do współpracy zapraszamy osoby z doświadczeniem, które wyznaczają nowe trendy,
chcą zainwestować w swój rozwój i Firmy
mają w sobie charyzmę wyznaczania nowych kierunków rozwoju
Podejmij wyzwanie i odpowiedź na poniższą ofertę rekrutacyjna!!
- Forma zatrudnienia: B2B / UOP
- szkolenie wdrożeniowe w procesie adaptacyjnym
- możliwość rozwoju w dynamicznie i nowoczesnej firmie
- możliwość podnoszenia kwalifikacji poprzez profesjonalne szkolenia
- przyjazną atmosferę pracy
- Realizacja zgłoszeń w ramach II linii wsparcia (Helpdesk),
- Bieżące wsparcie pracowników i klientów w problemach technicznych,
- Prowadzenie szkoleń dla pracowników i klientów w zakresie korzystania z systemu i aplikacji,
- Instalacja, konfiguracja oraz utrzymanie jednostek z systemami Windows i oprogramowaniem klienckim,
- Przeprowadzanie testów aplikacji, wdrażanie nowych wersji oprogramowania,
- Monitorowanie systemu oraz usuwanie awarii.
- Wykształcenie wyższe informatyczne, telekomunikacja, elektronika lub pokrewne
- Doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku,
- Wiedzy w obszarze informatyki: stacje robocze, systemy informatyczne, drukarki,
- Znajomości systemów operacyjnych z rodziny MS Windows,
- Znajomość protokołu TCP/IP oraz baz SQL,
- Komunikatywność,
- Umiejętności pracy w zespole i dzielenia się wiedzą,
- Zaangażowania i kreatywności w działaniu,
- Wielozadaniowości oraz umiejętności pracy pod presją czasu,
- Gotowości na pracę w systemie zmianowym (24h/7 dni w tygodniu).
- Gotowość do uczenia się nowych technologii i procesów