Manpower to światowy lider w dziedzinie HR o ponad 60-cio letniej tradycji. Nasza firma jest obecna w 82 krajach, na terenie Polski mamy 50 oddziałów. Współpracujemy z 400 000 klientów rocznie,w tym małymi i średnimi przedsiębiorstwami ze wszystkich sektorów, a także największymi światowymi korporacjami. Nasze usługi obejmują pracę tymczasową, rekrutację pracowników stałych, zatrudnienie zewnętrzne oraz doradztwo personalne. Obecnie dla jednego z naszych Klientów poszukujemy Kandydatów na stanowisko:
Zadania:
Osoby zatrudnione na tym stanowisku, po odbyciu szkolenia, będą odpowiedzialne za
zarządzanie problemami informatycznymi, zgłaszanymi telefonicznie przez klienta niemieckojęzycznego.
- Bardzo dobrej znajomości języka niemieckojęzycznego – warunek konieczny
- Dobrej znajomości j. angielskiego
- Wysokiej komunikatywności
- Postawy proklienckiej oraz nastawienia na pomoc w rozwiązywaniu problemów
- Umiejętności logicznego myślenia
- Dyspozycyjności od poniedziałku do piątku w godz. 7.00-20.00 (praca na zmiany 8-godz. dziennie)
- Znajomości obsługi komputera i korzystania z internetu na poziomie codziennego użytkowania
- Zdolności szybkiego przyswajania wiedzy z dziedziny IT
- Zaangażowania oraz chęci zdobycia umiejętności informatycznych
- Umowę o pracę na pełen etat
- Stałe wynagrodzenie + dodatki
- Prywatną opiekę medyczną
- Kartę Multisport
- Szkolenie przed przystąpieniem do pracy
- Pracę w kameralnym, międzynarodowym gronie
- Codzienny kontakt z językiem niemieckim
- Szansę zdobycia umiejętności z branży IT