ISS Facility Services Sp. z o.o jest liderem na Polskim rynku kompleksowej obsługi budynków. Dostarczamy usługi utrzymania czystości i higieny, usługi żywieniowe, office support oraz obsługę techniczną. W Polsce firma działa od 1995 r. Naszą siłą są ludzie, zatrudniamy 2500 pracowników. W pracy kierujemy się takimi wartościami jak uczciwość, przedsiębiorczość, odpowiedzialność i jakość.
- Przyjmowanie zgłoszeń od użytkowników na temat awarii, usterek technicznych na terenie obiektu
- Rejestracja zgłoszeń oraz monitorowanie ich statusu
- Udzielanie informacji użytkownikom o statusie zgłoszeń i etapach realizacji
- Procesowanie maili oraz odbieranie telefonów od użytkowników
- Tworzenie raportów monitorujących realizację zgłoszeń
- Biegłość w obsłudze komputera
- Znajomość systemu MS-Office
- Bardzo dobra znajomość j. angielskiego
- Wysokie umiejętności komunikacyjne
- Doświadczenie w pracy na helpdesku lub w pracy w obsłudze klienta mile widziane
- Możliwość zdobycia cennego doświadczenia w środowisku międzynarodowych zespołów
- Pracę w firmie o stabilnej i ugruntowanej pozycji na rynku
- Pracę od poniedziałku do piątku na pełen etat
- Możliwość rozwoju i awansu w ramach struktury firmy
Poznaj
ISS Facility Services Sp. z o.o.
ISS FACILITY SERVICES POLSKA wchodzi w skład międzynarodowej Grupy ISS założonej w 1901 r., jednego z największych na świecie usługodawców w zakresie Facility Services.
W Polsce firma działa od 1995 r. i zatrudnia około 2 000 pracowników. Podstawową działalnością ISS w Polsce jest kompleksowa obsługa obiektów.