Szukasz wyzwań w międzynarodowym biznesie? Dołącz do Grupy EOS, rozwiń żagle i obierz z nami kurs na sukces. Jesteśmy częścią globalnej sieci, która z powodzeniem od ponad 30 lat dostarcza rozwiązania z zakresu obsługi wierzytelności, zarządzania informacją i płynnością finansową. Zapraszamy na pokład, w Grupie EOS zawsze znajdzie się miejsce dla ludzi prawdziwie oddanych sprawie.
EOS KSI Polska Sp. z o. o. poszukuje osób na stanowisko:
Specjalista ds. Wsparcia Biznesu i Reklamacji
Miejsce pracy: Warszawa
Zatrudniona osoba odpowiedzialna będzie za:
- Rejestrację zgłoszeń reklamacyjnych oraz kontrolę procedur obsługi reklamacji,
- Analizę zgłoszonych reklamacji oraz udzielanie na nie odpowiedzi,
- Prowadzenie bieżącej korespondencji oraz odpowiadanie na zapytania dotyczące zgłoszeń reklamacyjnych itp.,
- Współpracę z innymi działami oraz firmami zewnętrznymi,
- Kontrolę jakości oraz standardów realizowanych działań.
Od Kandydatów oczekujemy:
- Wykształcenia wyższego (mile widziane prawnicze),
- Doświadczenia zawodowego w obsłudze klienta np. dziale reklamacji, obsługi klienta lub dziale sprzedaży,
- Wysokiej kultury osobistej, doskonałej organizacji pracy,
- Dokładności i precyzyjności w realizacji powierzonych zadań,
- Doświadczenia w analizie oraz sporządzaniu odpowiedzi reklamacyjnych,
- Otwartości na współpracę oraz wysoko rozwiniętych umiejętności interpersonalnych,
- Bardzo dobrej znajomości pakietu MS Office.
Kandydatom oferujemy:
- Zatrudnienie w ramach umowy o pracę (cały etat),
- Odpowiedzialną i ciekawą pracę z możliwością rozwoju zawodowego oraz awansu,
- Pakiet socjalny,
- Wynagrodzenie stałe oraz premiowe.