Specjalista ds. wsparcia Bankowości Transakcyjnej
Miejsce pracy: Warszawa
Nr Ref.: 1-DTB-WBT-0515
Główne zadania:
- telefoniczna oraz korespondencyjna obsługa klientów wewnętrznych i zewnętrznych w zakresie Bankowości Elektronicznej
- obsługa umów, wniosków i dyspozycji klientów korporacyjnych w systemach transakcyjnych banku
- praca przy parametryzacji systemów
Oczekujemy:
- wykształcenia wyższego; preferowane kierunki: finanse i rachunkowość, ekonomia, informatyka
- podstawowej wiedzy z zakresu finansów i bankowości
- umiejętności rozmowy z klientem
- znajomości pakietu MS Office w stopniu co najmniej dobrym
- znajomości Accessa w stopniu średniozaawansowanym
- umiejętności płynnego komunikowania się z klientem w języku angielskim lub niemieckim
- odpowiedzialności za przekazane zadania i postawione cele
- umiejętności efektywnego komunikowania się z innymi, współpracy w dużym zespole oraz odporności na stres
Oferujemy:
- możliwość zdobywania wiedzy i rozwoju w najbardziej dynamicznym obszarze bankowości
- zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę w renomowanej instytucji finansowej
- możliwość pracy w organizacji o wysokich standardach korporacyjnych
- atrakcyjny pakiet benefitów płacowych oraz pozapłacowych
Poznaj
mBank S.A.
mBank od lat jest synonimem innowacyjnych rozwiązań w bankowości. Byliśmy pierwszym w pełni internetowym bankiem w Polsce, a dziś wyznaczamy kierunek rozwoju bankowości mobilnej i online. Jesteśmy jedną z najsilniejszych i najszybciej rozwijających się marek finansowych w Polsce, od 1992 roku notowaną na warszawskiej Giełdzie Papierów Wartościowych. Stworzyliśmy najbardziej innowacyjną na świecie platformę bankowości elektronicznej, docenioną prestiżowymi, międzynarodowymi nagrodami. Jesteśmy jedną z najsilniejszych i najszybciej rozwijających się marek finansowych w Polsce.