W IIIT wytwarzamy przede wszystkim szyte na miarę rozwiązania informatyczne, dzięki którym efektywnie wspieramy przedsięwzięcia biznesowe naszych klientów.
W naszym bogatym i wciąż powiększającym się portfolio znajdują się:
- Systemy wspierające bardzo złożone procesy biznesowe – autorskie rozwiązania, które rewolucjonizują działalność i wydatnie zwiększają zyski naszych partnerów
- Pionierskie pod względem koncepcji i technologii systemy informatyczne stworzone przez nasz Dział Badań i Rozwoju
- Ogromne pokłady innowacyjnych pomysłów i koncepcji, które niedługo przekształcimy w działające prototypy, a ostatecznie w rentowne start-up’y
Obecnie poszukujemy osoby na stanowisko:
Specjalista ds. Wsparcia Aplikacyjnego
Miejsce pracy: Warszawa
chcąc tym samym wzmocnić jeden z naszych zespołów.
Jeśli zależy Ci na:
- elastycznych godzinach pracy
- nieformalnych warunkach pracy, w tym braku korporacyjnej biurokracji
- dostępie do świadczeń typu Multisport i Medicover
- pracy w nowoczesnym biurze zlokalizowanym w centrum Warszawy
- przyjaznym środowisku, w którym doceniane będą Twoje pasje i zaangażowanie
- ciekawych wyzwaniach oraz nieprzebranych możliwościach rozwoju
to z pewnością do siebie pasujemy!
Jeśli do nas dołączysz, postawimy przed Tobą następujące zadania:
- bieżące wsparcie użytkowników (wsparcie aplikacyjne)
- koordynowanie zgłoszeń, których obsługa jest podzielona między różne zespoły wsparcia
- obsługę systemu ticketowego
- pomoc użytkownikom zdalnie i on-site
- monitorowanie czasu obsługi zgłoszeń, a w przypadku jego przekroczenia, podejmowanie odpowiednich kroków
- współpracę z firmami zewnętrznymi w zakresie wsparcia serwisowego
Wystarczy, że:
- posiadasz wykształcenie minimum średnie technicznie
- znasz składnię SQL
- umiesz samodzielnie analizować i rozwiązywać problemy
- potrafisz zainstalować oprogramowanie PC w razie konieczności
- potrafisz pracować pod presją czasu
- jesteś zorganizowany i terminowy
- umiesz współpracować z zespołami deweloperskimi oraz Biznesem
- jesteś komunikatywny i potrafisz współpracować z klientami
- chcesz się rozwijać i dbasz, by stale podnosić swoje kwalifikacje
Dodatkowo ucieszy nas, jeżeli:
- potrafisz komunikować się w języku angielskim
- znasz specyfikę pracy logistyki (realizacja zamówień, współpraca z zewnętrznymi partnerami, stany magazynowe, przepływ informacji)