Nasz Klient to profesjonalna firma konsultingowa oferująca szeroki wachlarz usług, innowacyjnych rozwiązań oraz autorskich produktów w obszarze zarządzania kapitałem ludzkim w oparciu o system SAP.
Do swojego biura, zlokalizowanego w sercu Warszawy poszukuje osoby na stanowisko:
Specjalista ds. Wsparcia Aplikacji
Miejsce pracy: Warszawa
Nr ref.: KWA/21
Zakres obowiązków:
- Raportowanie i rozliczanie prac zrealizowanych dla Klientów,
- Administracyjne wsparcie obsługi zgłoszeń i komunikacji z Klientami,
- Wsparcie dyrektora w bieżącej pracy związanej z świadczoną przez firmę usługą serwisową,
- Przygotowywanie i wysyłka do Klientów miesięcznych zestawień zrealizowanych prac,
- Administrowanie użytkownikami w systemie serwisowym,
- Komunikacja z wyznaczoną grupą klientów serwisowych,
- Efektywne zarządzanie zgłoszeniami klientów serwisowych,
- Skuteczna koordynacja terminowej realizacji zgłoszeń,
- Wsparcie dyrektora serwisu oraz działania zespołu w bieżącej pracy związanej ze świadczoną usługą serwisową,
- Wystawianie faktur, weryfikacja ich terminowego uregulowania.
Wymagania:
- Minimum 2 lata doświadczania w pracy administracyjnej na stanowisku wymagającym bezpośredniej pracy z klientami,
- Dobra znajomość języka angielskiego,
- Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office (w szczególności Excel),
- Umiejętność sprawnej organizacji pracy, systematyczność oraz samodzielność w działaniu,
- Samodzielna realizacja tematów, umiejętność szybkiego uczenia się pracy w różnych systemach,
- Nastawienie na rezultat i załatwianie spraw w kontakcie z różnymi ludźmi,
- Otwartość na nowości, nowe sposoby pracy, poszukiwanie ulepszeń.
Oferujemy:
- Stabilne zatrudnienie w zgranym zespole nastawionym na innowacje,
- Ambitną i kreatywną pracę oraz możliwość doskonalenia swoich umiejętności poprzez szkolenia i udział w ciekawych projektach,
- Pracę w biurze zlokalizowanym w samym centrum Warszawy.