Obecnie poszukujemy kandydatów na stanowisko:
Specjalista ds. wsparcia aplikacji
Miejsce pracy: Warszawa
Nr ref.: SWA/JE/Z/07/18
Nr ref.: SWA/JE/Z/07/18
Do zadań osoby na tym stanowisku należeć będzie:
Do zadań osoby na tym stanowisku należeć będzie:
- wsparcie merytoryczne i techniczne użytkowników aplikacji służącej do obsługi ubezpieczeń grupowych,
- obsługa zgłoszeń produkcyjnych aplikacji służącej do obsługi ubezpieczeń grupowych,
- testowanie wewnętrznej aplikacji wspierającej osoby obsługujące ubezpieczenia.
Nasze oczekiwania:
Nasze oczekiwania:
- wykształcenie średnie, bądź wyższe, preferowane kierunki informatyczne,
- znajomość zagadnień związanych z testami,
- mile widziane doświadczenie w przeprowadzaniu testów biznesowych,
- znajomość oprogramowania JIRA będzie dodatkowym atutem,
- komunikatywność,
- umiejętność pracy w zespole.
Oferujemy:
Zainteresowanym współpracą oferujemy:
- pracę w firmie o ugruntowanej pozycji rynkowej,
- współpracę w ramach umowy zlecenie,
- przyjazne środowisko pracy,
- możliwość poszerzania wiedzy i zdobywania nowych doświadczeń.