Najnowsze oferty pracy

  • Starszy Administrator Systemu WMS

    Klient portalu Praca.pl   Magnice    praca stacjonarna
    specjalista mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    12 dni
    Wprowadzanie i wsparcie systemu WMS; Doradztwo i pomoc techniczna dla użytkowników końcowych; Wsparcie w użytkowaniu systemów operacyjnych oraz oprogramowania; Udział i wsparcie w projektach biznesowych oraz globalnych inicjatywach; Współpraca z innymi działami w celu dostosowania...
  • Specjalista ds. Utrzymania Oprogramowania

    Asseco Data Systems S.A.   Warszawa, ul. Adama Branickiego 13    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Zadania: diagnoza i rozwiązywanie problemów zgłaszanych przez Klientów (również obcojęzycznych), analiza potrzeb klienta, zrozumienie/uzupełnienie informacji o zgłoszonym przez klienta problemie, przygotowanie i realizacja przypadków testowych, współpraca i konsultacje rozwiązań...
  • Specjalista ds. wsparcia IT

    QMS Sp. z o.o.   Warszawa, Białołęka    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat   6 000 - 8 500 zł brutto/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    6 dni
    Twoje zadania: Obsługa zgłoszeń użytkowników i rozwiązywanie problemów technicznych. Wsparcie zdalne w zakresie sprzętu, sieci oraz oprogramowania. Pomoc merytoryczna w obsłudze systemów firmy. Ewidencjonowanie zgłoszeń w systemie CRM. Współpraca z zespołem IT przy wdrożeniach.
  • Specjalista ds. Wsparcia Aplikacji

    Medicover sp. z o.o.   Warszawa, Aleje Jerozolimskie 96    praca zdalna / hybrydowa
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    8 godz.
    Forma współpracy: umowa o pracę; Model pracy: możliwość pracy stacjonarnej, hybrydowej lub 100% zdalnej; Rekrutacja: 100% zdalna; Osoba na tym stanowisku:​ Dostarcza 2 linię wsparcia dla obsługiwanych systemów, Współpracuje z użytkownikami końcowymi systemów i dostawcami,...
  • Pracownik ds. wsparcia klienta z j. niemieckim

    Klient portalu Praca.pl   Lublin    praca zdalna / stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj bez CV
    10 godz.
    Rozwiązywanie problemów technicznych oraz diagnostyka klientów przez telefon, Analiza potrzeb klientów i przygotowywanie indywidualnych ofert, Współpraca z zespołami wsparcia technicznego i inżynierami, Zapewnienie wysokiej jakości obsługi klienta.
  • Technik Serwisu IT

    widziszwszystko sp. z.o.o   Gorzów Wielkopolski    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    10 godz.
    Twój zakres obowiązków obsługa serwisowa i wsparcie użytkowników w zagadnieniach IT (PC, urządzenia drukujące, urządzenia mobilne, systemy operacyjne, pakiet Office, infrastruktura sieci LAN i WAN) diagnozowanie i rozwiązywanie problemów technicznych użytkowników; konfiguracja i...
  • Specjalista ds. IT

    Kronospan Polska Sp. z o.o.   Szczecinek    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Zakres obowiązków: Obsługa systemu Service Desk - rejestrowanie, klasyfikacja i realizacja zgłoszeń; Bezpośrednie i zdalne wsparcie IT użytkowników w zakresie rozwiązywania problemów technicznych związanych z aplikacjami, systemami oraz sprzętem komputerowym; Przeprowadzanie podstawowych...
  • Junior Supporter - IT Service Desk

    Arla Global Shared Services Sp. z o.o.   Gdańsk, Wrzeszcz (Neptune Office)    praca hybrydowa
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    How you will make an impact: Join Arla’s in-house Service Desk, where you'll play a crucial role in assisting our colleagues on the English line. In our team, you'll have plenty of chances to share your ideas and learn new things. Specifically, you will: Provide 1st and 1.5-level support for all...
  • Konsultant ds. wsparcia technicznego w języku niemieckim

    Concentrix   Lublin    praca zdalna / stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat   7 000 - 8 000 zł brutto/mies.  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Diagnostyka i rozwiązywanie problemów technicznych klientów, Telefoniczna analiza potrzeb i przygotowywanie odpowiednich ofert, Współpraca z różnymi poziomami wsparcia technicznego oraz inżynierami, Zapewnienie wysokiej jakości obsługi klienta.
  • Specjalista ds. wsparcia technicznego z językiem niemieckim

    Concentrix   Lublin    praca zdalna
    specjalista (mid)  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat   7 000 - 8 000 zł brutto/mies.  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za wsparcie techniczne klientów, w tym obsługę zapytań dotyczących sieci stacjonarnej i mobilnej, konfigurację routerów oraz rozwiązywanie problemów technicznych. Do obowiązków będzie należała także obsługa połączeń...
Zobacz więcej ofert pracy

Specjalista ds. wsparcia Aplikacji E-Commerce

Exorigo-Upos sp. z o.o.
dolnośląskie
specjalista (mid)
umowa o pracę / kontrakt B2B
praca zdalna
rekrutacja online
1157 dni temu
Specjalista ds. wsparcia Aplikacji E-Commerce
woj. dolnośląskie

Nasz zespół E-Commmerce, reprezentuje wieloletnie poparte sukcesami doświadczenie w tworzeniu rozwiązań Omni-Channel. Posiadamy status Partnera Magento, Adobe, Akeneo jesteśmy członkiem Izby Gospodarki Elektronicznej. Od ponad 20 lat implementujemy innowacyjne rozwiązania przy zastosowaniu renomowanych technologii. Pomagamy naszym klientom optymalizować proces sprzedaży zarówno dla B2C jak i B2B, a przez to osiągać ambitne cele i zdobywać przewagę rynkową. Nie boimy się wyzwań i realizujemy nowe trudne projekty, dostarczamy rozwiązania budzące uznanie naszych klientów, dzięki czemu jesteśmy zespołem, który wyznacza technologiczne trendy i stale buduje swą przewagę konkurencyjną.

Chcesz pracować w najlepszym zespole E-Commerce w Polsce?  Dołącz do nas!

 

W tej roli: Specjalisty ds. wsparcia Aplikacji E-Commerce

 

Będziesz dbać o sprawne działanie i rozwijać aplikacje webowe i rozwiązania mobilne dla globalnych i polskich marek. Będziesz współpracować z Kierownikami Projektów, programistami Magento, specjalistami QA, Inżynierami DevOps oraz zespołami klienckimi, aby dostarczać to, co najlepsze dla E-Commerce.

 

Twoje codzienne zadania:

  • przyjmowanie zgłoszeń w ramach projektów utrzymaniowo-rozwojowych aplikacji E-Commmece
  • weryfikacja treści zgłoszeń Klienta, bezpośrednia komunikacja z Klientem w ramach realizacji zgłoszeń 
  • (spotkania, telefonicznie oraz mailowo)
  • zarzadzanie spójnością i jakością treści zadań pomiędzy w systemach (Jira, Redmine),
  • analiza i doprecyzowanie zakresu zadani pod kątem dalszej realizacji oraz przeprowadzonych testów oraz kontrola informacji dotyczących czasów realizacji oraz wycen
  • zarządzanie zadaniami:
    - w Jira, klasyfikacja typu zadania: Błąd, Ulepszenie, Zmiana; nadanie etykiety i statusu,
    - w Redmine w uzgodnieniu z PM-em dystrybucja zadania do odpowiednich osób
  • wsparcie PM-a, Analityka, Testera i Team Leadera Deweloperów na etapie planowania i realizacji zadań
  • kontrola terminów realizacji zgłoszeń dotyczących zgłoszonych błędów (SPS)
  • zamykanie zrealizowanych zadań, weryfikacja danych w Backlogu
  • udział w innych pracach projektowych np. testach funkcjonalnych
Wymagane kompetencje:
  • umiejętność współpracy nawet z najbardziej wymagającym klientem i zespołem technicznym
  • zainteresowanie procesem wdrożeń i rozwoju aplikacjami E-Commerce i chęć zdobywania wiedzy
  •  (poznanie specyfiki systemu, analiza i definiowanie problemu, testowanie rozwiązań)
  • umiejętność analitycznego myślenia i poszukiwania rozwiązywania problemów, skrupulatność
  • znajomość języka angielskiego na poziomie pozwalającym na komunikację z Klientem

Mile widziane:

  • praktyczna znajomość narzędzi Jira, Redmine
  • znajomość rozwiązań Magento lub Akeneo

To oferujemy: 

  • komfort i stabilność zatrudnienia w firmie o dużym potencjale rozwojowym 
  • (Ty decydujesz B2B czy UoP)
  • praca z wykorzystaniem różnorodnych technologii w projektach dla renomowanych Klientów
  • przyjazną atmosferę pracy i współpracę w zespole zaangażowanych i otwartych ludzi.
  • atrakcyjny pakiet opieki medycznej Luxmed
  • karty sportowe i ubezpieczenie grupowe na preferencyjnych warunkach
  • pracę 100% zdalnie lub jeśli wolisz bardzo dogodną lokalizację i wygodne, nowe biuro w Warszawie
W Exorigo dbamy o Twój rozwój, zdrowie i samopoczucie oraz komfort pracy
  • Szkolenia, certyfikacje i transfer wiedzy
  • Krajowe i międzynarodowe projekty
  • Stabilne warunki zatrudnienia (UoP/B2B)
  • Możliwość pracy zdalnej, elastyczne godziny pracy, praca hybrydowa
  • Prywatna opieka medyczna dla całej rodziny łącznie z rodzicami
  • Grupowe Ubezpieczenie na Życie
  • Pracowniczy Plan Kapitałowy (PPK)
  • Zajęcia sportowe Multisport
  • Nowoczesne narzędzia pracy
  • Partnerska atmosfera oraz otwarta komunikacja
  • Brak dress code’u
  • Komfortowo wyposażone biura
  • Sekcje: biegowa, rowerowa, piłkarska
  • Parking i prysznice dla rowerzystów
  • Parking dla pracowników w oddziale w Gliwicach
  • Imprezy firmowe

Nasz zespół E-Commmerce, reprezentuje wieloletnie poparte sukcesami doświadczenie w tworzeniu rozwiązań Omni-Channel. Posiadamy status Partnera Magento, Adobe, Akeneo jesteśmy członkiem Izby Gospodarki Elektronicznej. Od ponad 20 lat implementujemy innowacyjne rozwiązania przy zastosowaniu renomowanych technologii. Pomagamy naszym klientom optymalizować proces sprzedaży zarówno dla B2C jak i B2B, a przez to osiągać ambitne cele i zdobywać przewagę rynkową. Nie boimy się wyzwań i realizujemy nowe trudne projekty, dostarczamy rozwiązania budzące uznanie naszych klientów, dzięki czemu jesteśmy zespołem, który wyznacza technologiczne trendy i stale buduje swą przewagę konkurencyjną.

Chcesz pracować w najlepszym zespole E-Commerce w Polsce?  Dołącz do nas!

 

W tej roli: Specjalisty ds. wsparcia Aplikacji E-Commerce

 

Będziesz dbać o sprawne działanie i rozwijać aplikacje webowe i rozwiązania mobilne dla globalnych i polskich marek. Będziesz współpracować z Kierownikami Projektów, programistami Magento, specjalistami QA, Inżynierami DevOps oraz zespołami klienckimi, aby dostarczać to, co najlepsze dla E-Commerce.

 

Twoje codzienne zadania:

  • przyjmowanie zgłoszeń w ramach projektów utrzymaniowo-rozwojowych aplikacji E-Commmece
  • weryfikacja treści zgłoszeń Klienta, bezpośrednia komunikacja z Klientem w ramach realizacji zgłoszeń 
  • (spotkania, telefonicznie oraz mailowo)
  • zarzadzanie spójnością i jakością treści zadań pomiędzy w systemach (Jira, Redmine),
  • analiza i doprecyzowanie zakresu zadani pod kątem dalszej realizacji oraz przeprowadzonych testów oraz kontrola informacji dotyczących czasów realizacji oraz wycen
  • zarządzanie zadaniami:
    - w Jira, klasyfikacja typu zadania: Błąd, Ulepszenie, Zmiana; nadanie etykiety i statusu,
    - w Redmine w uzgodnieniu z PM-em dystrybucja zadania do odpowiednich osób
  • wsparcie PM-a, Analityka, Testera i Team Leadera Deweloperów na etapie planowania i realizacji zadań
  • kontrola terminów realizacji zgłoszeń dotyczących zgłoszonych błędów (SPS)
  • zamykanie zrealizowanych zadań, weryfikacja danych w Backlogu
  • udział w innych pracach projektowych np. testach funkcjonalnych
Wymagane kompetencje:
  • umiejętność współpracy nawet z najbardziej wymagającym klientem i zespołem technicznym
  • zainteresowanie procesem wdrożeń i rozwoju aplikacjami E-Commerce i chęć zdobywania wiedzy
  •  (poznanie specyfiki systemu, analiza i definiowanie problemu, testowanie rozwiązań)
  • umiejętność analitycznego myślenia i poszukiwania rozwiązywania problemów, skrupulatność
  • znajomość języka angielskiego na poziomie pozwalającym na komunikację z Klientem

Mile widziane:

  • praktyczna znajomość narzędzi Jira, Redmine
  • znajomość rozwiązań Magento lub Akeneo

To oferujemy: 

  • komfort i stabilność zatrudnienia w firmie o dużym potencjale rozwojowym 
  • (Ty decydujesz B2B czy UoP)
  • praca z wykorzystaniem różnorodnych technologii w projektach dla renomowanych Klientów
  • przyjazną atmosferę pracy i współpracę w zespole zaangażowanych i otwartych ludzi.
  • atrakcyjny pakiet opieki medycznej Luxmed
  • karty sportowe i ubezpieczenie grupowe na preferencyjnych warunkach
  • pracę 100% zdalnie lub jeśli wolisz bardzo dogodną lokalizację i wygodne, nowe biuro w Warszawie
W Exorigo dbamy o Twój rozwój, zdrowie i samopoczucie oraz komfort pracy
  • Szkolenia, certyfikacje i transfer wiedzy
  • Krajowe i międzynarodowe projekty
  • Stabilne warunki zatrudnienia (UoP/B2B)
  • Możliwość pracy zdalnej, elastyczne godziny pracy, praca hybrydowa
  • Prywatna opieka medyczna dla całej rodziny łącznie z rodzicami
  • Grupowe Ubezpieczenie na Życie
  • Pracowniczy Plan Kapitałowy (PPK)
  • Zajęcia sportowe Multisport
  • Nowoczesne narzędzia pracy
  • Partnerska atmosfera oraz otwarta komunikacja
  • Brak dress code’u
  • Komfortowo wyposażone biura
  • Sekcje: biegowa, rowerowa, piłkarska
  • Parking i prysznice dla rowerzystów
  • Parking dla pracowników w oddziale w Gliwicach
  • Imprezy firmowe
Kim jesteśmy?

 

Exorigo-Upos S.A. wraz z Finture i Finture AI tworzy stabilną, polską grupą informatyczną o międzynarodowym zasięgu. Posiadamy własne oddziały m.in. w Rumunii, Wielkiej Brytanii, Czechach, Słowacji, Ukrainie.

 

To zespół ponad 1000 ekspertów m.in. inżynierów, developerów, project managerów, architektów i analityków IT oraz pracowników serwisu. Nasza działalność koncentruje się od 20 lat na wsparciu branży retail.

 

Aktywnie wspieramy naszych klientów w cyfrowej transformacji i rozwoju e-commerce. Wśród klientów Exorigo-Upos można znaleźć m.in. jeden z największych marketplace w Europie Środkowo-Wschodniej, najbardziej znane w Polsce sieci super- i hipermarketów, podmioty z branży beauty, fashion, home decor, artykułów dla dzieci oraz sklepy typu convenience.

 

Zapewniamy również kompleksowe usługi IT dla branży logistycznej, bankowej, ubezpieczeniowej, finansowej, motoryzacyjnej i paliwowo-energetycznej.

 

Podobne oferty

  • Starszy Administrator Systemu WMS

    Klient portalu Praca.pl   Magnice    praca stacjonarna
    specjalista mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    12 dni
    Wprowadzanie i wsparcie systemu WMS; Doradztwo i pomoc techniczna dla użytkowników końcowych; Wsparcie w użytkowaniu systemów operacyjnych oraz oprogramowania; Udział i wsparcie w projektach biznesowych oraz globalnych inicjatywach; Współpraca z innymi działami w celu dostosowania...
  • Specjalista ds. Utrzymania Oprogramowania

    Asseco Data Systems S.A.   Warszawa, ul. Adama Branickiego 13    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Zadania: diagnoza i rozwiązywanie problemów zgłaszanych przez Klientów (również obcojęzycznych), analiza potrzeb klienta, zrozumienie/uzupełnienie informacji o zgłoszonym przez klienta problemie, przygotowanie i realizacja przypadków testowych, współpraca i konsultacje rozwiązań...
  • Specjalista ds. wsparcia IT

    QMS Sp. z o.o.   Warszawa, Białołęka    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat   6 000 - 8 500 zł brutto/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    6 dni
    Twoje zadania: Obsługa zgłoszeń użytkowników i rozwiązywanie problemów technicznych. Wsparcie zdalne w zakresie sprzętu, sieci oraz oprogramowania. Pomoc merytoryczna w obsłudze systemów firmy. Ewidencjonowanie zgłoszeń w systemie CRM. Współpraca z zespołem IT przy wdrożeniach.
  • Specjalista ds. Wsparcia Aplikacji

    Medicover sp. z o.o.   Warszawa, Aleje Jerozolimskie 96    praca zdalna / hybrydowa
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    8 godz.
    Forma współpracy: umowa o pracę; Model pracy: możliwość pracy stacjonarnej, hybrydowej lub 100% zdalnej; Rekrutacja: 100% zdalna; Osoba na tym stanowisku:​ Dostarcza 2 linię wsparcia dla obsługiwanych systemów, Współpracuje z użytkownikami końcowymi systemów i dostawcami,...
  • Pracownik ds. wsparcia klienta z j. niemieckim

    Klient portalu Praca.pl   Lublin    praca zdalna / stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj bez CV
    10 godz.
    Rozwiązywanie problemów technicznych oraz diagnostyka klientów przez telefon, Analiza potrzeb klientów i przygotowywanie indywidualnych ofert, Współpraca z zespołami wsparcia technicznego i inżynierami, Zapewnienie wysokiej jakości obsługi klienta.
  • Technik Serwisu IT

    widziszwszystko sp. z.o.o   Gorzów Wielkopolski    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    10 godz.
    Twój zakres obowiązków obsługa serwisowa i wsparcie użytkowników w zagadnieniach IT (PC, urządzenia drukujące, urządzenia mobilne, systemy operacyjne, pakiet Office, infrastruktura sieci LAN i WAN) diagnozowanie i rozwiązywanie problemów technicznych użytkowników; konfiguracja i...
  • Specjalista ds. IT

    Kronospan Polska Sp. z o.o.   Szczecinek    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Zakres obowiązków: Obsługa systemu Service Desk - rejestrowanie, klasyfikacja i realizacja zgłoszeń; Bezpośrednie i zdalne wsparcie IT użytkowników w zakresie rozwiązywania problemów technicznych związanych z aplikacjami, systemami oraz sprzętem komputerowym; Przeprowadzanie podstawowych...
  • Junior Supporter - IT Service Desk

    Arla Global Shared Services Sp. z o.o.   Gdańsk, Wrzeszcz (Neptune Office)    praca hybrydowa
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    How you will make an impact: Join Arla’s in-house Service Desk, where you'll play a crucial role in assisting our colleagues on the English line. In our team, you'll have plenty of chances to share your ideas and learn new things. Specifically, you will: Provide 1st and 1.5-level support for all...
  • Konsultant ds. wsparcia technicznego w języku niemieckim

    Concentrix   Lublin    praca zdalna / stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat   7 000 - 8 000 zł brutto/mies.  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Diagnostyka i rozwiązywanie problemów technicznych klientów, Telefoniczna analiza potrzeb i przygotowywanie odpowiednich ofert, Współpraca z różnymi poziomami wsparcia technicznego oraz inżynierami, Zapewnienie wysokiej jakości obsługi klienta.
  • Specjalista ds. wsparcia technicznego z językiem niemieckim

    Concentrix   Lublin    praca zdalna
    specjalista (mid)  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat   7 000 - 8 000 zł brutto/mies.  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za wsparcie techniczne klientów, w tym obsługę zapytań dotyczących sieci stacjonarnej i mobilnej, konfigurację routerów oraz rozwiązywanie problemów technicznych. Do obowiązków będzie należała także obsługa połączeń...