CPL Jobs Sp. z o.o. to część międzynarodowej grupy CPL Resources, notowanej na irlandzkiej i angielskiej giełdzie papierów wartościowych. Działalność rozpoczęliśmy w 1989 roku, w Irlandii. Od 2006 roku działamy na rynku ogólnopolskim. Ponad 20 lat doświadczenia w rekrutacji sprawiło, że CPL Jobs może zaoferować swoim Klientom i Kandydatom wsparcie na każdym etapie procesu rekrutacyjnego. W naszych kontaktach z kandydatami stawiamy na długofalowe relacje. Zapewniamy stały dostęp do informacji o najciekawszych projektach na rynku, doradzamy też w kwestii rozwoju kariery i wyboru optymalnego typu zatrudnienia. Pozwól nam poznać i zrozumieć swoje potrzeby, a pomożemy Ci osiągnąć Twoje cele.
Zadania:
- Utrzymywanie kontaktu mailowego i telefonicznego z klientami krajów współpracujących
- Przygotowanie raportów i zestawień
- Weryfikacja poprawności wystawianych dokumentów
- Zapewnienie pierwszej linii wsparcia technicznego
- Analiza i rozwiązywanie najczęstszych pytań i problemów
- Bardzo dobrej znajomości języka Angielskiego (min. B2+/C1)
- Bardzo dobrej (min. poziom B2+/C1) znajomości jednego z języków: Francuski, Hiszpański, Włoski, Portugalski, Holenderski, Niemiecki, Duński, Fiński
- Dyspozycyjności do podjęcia pracy w pełnym wymiarze godzin
- Znajomość pakietu MS Office
- Doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku będzie dodatkowym atutem
- Możliwość pracy w profesjonalnym środowisku i zdobycia praktycznego doświadczenia zawodowego
- Prace w dużej, nowoczesnej i rozpoznawalnej na rynku firmie
- Miejsce pracy zlokalizowane w sercu miasta, w bardzo nowoczesnym budynku
- Szeroka gama benefitów pozapłacowych (karta Multisport, zniżki i dodatki, ubezpieczenie medyczne)
- Ubezpieczenie na życie