Twoje główne zadania: Fakturowanie oraz zarządzanie stanami magazynowymi. Obsługa zamówień oraz kontakt z klientami telefonicznie i mailowo. Zamawianie towarów od dostawców.
Twoje główne zadania: fakturowanie towaru w systemie księgowo-magazynowym; przyjmowanie telefonicznie i mailowo zamówień oraz wprowadzanie do systemu; telefoniczna obsługa Klientów; przyjmowanie towaru na stan magazynu; zamawianie towaru od dostawców;
Opis stanowiska: Wsparcie administracyjne działu HR, w tym przygotowywanie dokumentów i raportów; Pomoc w organizacji procesów rekrutacyjnych i szkoleń; Pomoc w organizacji wydarzeń firmowych i działań integracyjnych; Obsługa systemów wewnętrznych; Wsparcie działu obsługi Klienta:...
Przyjmowanie i realizowanie zamówień Planowanie i koordynowanie dostaw do klientów Aktualizacja bazy danych klientów Prowadzenie korespondencji z klientami Kompletowanie dokumentacji dostaw towaru do klientów
Twój zakres obowiązków Kontrola dokumentów źródłowych niezbędnych do wystawiania faktur sprzedaży; Wprowadzanie faktur kosztowych; Wystawianie faktur sprzedaży zgodnie z obowiązującymi przepisami podatkowymi; Weryfikacja oraz akceptacja not korygujących dotyczących faktur sprzedaży...
młodszy specjalista (junior) umowa o pracę tymczasową pełny etat 30,50 - 32,00 zł brutto/godz.
8 dni
Opis stanowiska: Terminowe prowadzenie rozliczeń Klientów Współpraca z działem wsparcia sprzedaży (reklamacje) Rozliczenia wewnętrzne Współpraca z pozostałymi pracownikami zespołu
młodszy specjalista (junior) umowa o pracę tymczasową pełny etat 30,50 - 32,00 zł brutto/godz.
10 dni
Opis stanowiska: realizacja zadań w obszarze rozliczeń Klientów w sposób zapewniający pełne, terminowe i efektywne ich wykonanie, współpraca ze służbami wsparcia sprzedaży w zakresie obsługi reklamacji Klientów, realizacja zadań związanych ze sprawozdawczością w obszarze rozliczeń...
młodszy specjalista (junior) / asystent / praktykant/stażysta umowa o pracę pełny etat 6 000 zł brutto/mies.
12 godz.
Zadania: Kompleksowe obsługiwanie recepcji: przyjmowanie gości, koordynowanie spotkań, odbieranie połączeń; Obsługiwanie korespondencji przychodzącej i wychodzącej oraz przesyłek kurierskich; Zapewnienie płynnego obiegu dokumentów i informacji w biurze; Opieka nad salami konferencyjnymi...
Twoją rolą będzie: Pomoc w pracach o charakterze administracyjnym; Obsługa poczty przychodzącej i wychodzącej; Wprowadzanie danych do systemów kadrowo-płacowych; Porządkowanie dokumentów, zakładanie akt osobowych.
specjalista junior / mid / asystent umowa o pracę pełny etat 5 000 - 8 000 zł brutto/mies.
1 dni
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku: obsługa dokumentacji w formie elektronicznej, w tym: ewidencjonowanie poczty, prowadzenie i archiwizacja korespondencji oraz dokumentów, koordynacja elektronicznego obiegu dokumentów, zamawianie i dysponowanie artykułami biurowymi i innymi...
Tempus Agencja Pracy czasowej i Doradztwa pers olanego (KRAZ nr 493) istnieje od2002 r. Dynamiczny rozwój, systematycznie zwiększany udział w rynku pracy tymczasowej, Agencja zawdzięcza przestrzeganiu jakości świadczonych usług oraz rzetelnemu traktowaniu swoich Pracowników. Poszukujemy Kandydatów zainteresowanych podjęciem pracy na stanowisku:
Twoje główne zadania: Fakturowanie oraz zarządzanie stanami magazynowymi. Obsługa zamówień oraz kontakt z klientami telefonicznie i mailowo. Zamawianie towarów od dostawców.
Twoje główne zadania: fakturowanie towaru w systemie księgowo-magazynowym; przyjmowanie telefonicznie i mailowo zamówień oraz wprowadzanie do systemu; telefoniczna obsługa Klientów; przyjmowanie towaru na stan magazynu; zamawianie towaru od dostawców;
Opis stanowiska: Wsparcie administracyjne działu HR, w tym przygotowywanie dokumentów i raportów; Pomoc w organizacji procesów rekrutacyjnych i szkoleń; Pomoc w organizacji wydarzeń firmowych i działań integracyjnych; Obsługa systemów wewnętrznych; Wsparcie działu obsługi Klienta:...
Przyjmowanie i realizowanie zamówień Planowanie i koordynowanie dostaw do klientów Aktualizacja bazy danych klientów Prowadzenie korespondencji z klientami Kompletowanie dokumentacji dostaw towaru do klientów
Twój zakres obowiązków Kontrola dokumentów źródłowych niezbędnych do wystawiania faktur sprzedaży; Wprowadzanie faktur kosztowych; Wystawianie faktur sprzedaży zgodnie z obowiązującymi przepisami podatkowymi; Weryfikacja oraz akceptacja not korygujących dotyczących faktur sprzedaży...
młodszy specjalista (junior) umowa o pracę tymczasową pełny etat 30,50 - 32,00 zł brutto/godz.
8 dni
Opis stanowiska: Terminowe prowadzenie rozliczeń Klientów Współpraca z działem wsparcia sprzedaży (reklamacje) Rozliczenia wewnętrzne Współpraca z pozostałymi pracownikami zespołu
młodszy specjalista (junior) umowa o pracę tymczasową pełny etat 30,50 - 32,00 zł brutto/godz.
10 dni
Opis stanowiska: realizacja zadań w obszarze rozliczeń Klientów w sposób zapewniający pełne, terminowe i efektywne ich wykonanie, współpraca ze służbami wsparcia sprzedaży w zakresie obsługi reklamacji Klientów, realizacja zadań związanych ze sprawozdawczością w obszarze rozliczeń...
młodszy specjalista (junior) / asystent / praktykant/stażysta umowa o pracę pełny etat 6 000 zł brutto/mies.
12 godz.
Zadania: Kompleksowe obsługiwanie recepcji: przyjmowanie gości, koordynowanie spotkań, odbieranie połączeń; Obsługiwanie korespondencji przychodzącej i wychodzącej oraz przesyłek kurierskich; Zapewnienie płynnego obiegu dokumentów i informacji w biurze; Opieka nad salami konferencyjnymi...
Twoją rolą będzie: Pomoc w pracach o charakterze administracyjnym; Obsługa poczty przychodzącej i wychodzącej; Wprowadzanie danych do systemów kadrowo-płacowych; Porządkowanie dokumentów, zakładanie akt osobowych.
specjalista junior / mid / asystent umowa o pracę pełny etat 5 000 - 8 000 zł brutto/mies.
1 dni
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku: obsługa dokumentacji w formie elektronicznej, w tym: ewidencjonowanie poczty, prowadzenie i archiwizacja korespondencji oraz dokumentów, koordynacja elektronicznego obiegu dokumentów, zamawianie i dysponowanie artykułami biurowymi i innymi...