specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
3 godz.
Prowadzenie sekretariatu; Prowadzenie rejestru dokumentów wychodzących i przychodzących; Obsługa telefoniczna firmy; Przyjmowanie oraz obsługa recepcyjna gości i interesantów; Zaopatrywanie biura w niezbędne materiały do pracy; Dbanie o codzienne sprawne funkcjonowanie biura, w tym...
specjalista (mid) umowa o pracę / na zastępstwo pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 dni
Opis stanowiska: zarządzanie dokumentacją: prowadzenie i archiwizacja dokumentacji handlowej, umów, faktur, atestów, przygotowanie korespondencji, obsługa programów komputerowych: obsługa pakietu Office (Word, Excel, Outlook) oraz innych systemów informatycznych wykorzystywanych w firmie,...
Opis stanowiska: Prowadzenie spraw administracyjnych Laboratorium Medycznego. Zarządzanie gospodarką magazynową (czasami trzeba coś przenieść, wypakować). Obsługa zamówień Kontrahentów i Punktów Pobrań. Rejestracja zleceń. Kontakt z Kontrahentami. Opisywanie i procesowanie faktur do...
młodszy specjalista (junior) umowa o pracę / zlecenie pełny etat
2 dni
Obsługiwać bankowość internetową, Realizować działania faktoringowe, Pracować z wykorzystaniem programu Prestiż, Wspierać dział księgowości w bieżących zadaniach, Dbać o prawidłowy obieg dokumentów elektronicznych i fizycznych. Posiadasz wykształcenie minimum średnie kierunkowe:...
młodszy specjalista (junior) / asystent umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
2 dni
Twój zakres obowiązków: Wsparcie Prezesa Zarządu: Zapewnienie kompleksowego wsparcia administracyjnego i organizacyjnego dla Prezesa Zarządu w codziennej pracy; Zarządzanie Kalendarzem i Organizacja Spotkań: Planowanie i koordynacja spotkań, konferencji, podróży służbowych oraz innych...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
4 dni
Opis stanowiska: przyjmowanie i ewidencja w systemie SAP dokumentów związanych z wynagrodzeniami; naliczanie wynagrodzeń, zasiłków i innych świadczeń dla osób zatrudnionych; kontrola poprawności naliczanych wypłat oraz składek i podatku; komunikacja i korespondencja z pracownikami uczelni...
Your key tasks and responsibilities are: Service handling customer card applications in a professional, positive, and effective way Solving administrative tasks according to offered services and business procedures Risk assessment, AML assessment, and ensuring KYC Control and handle ODD (Ongoing Due...
Your key tasks and responsibilities are: Service handling customer card applications in a professional, positive, and effective way Solving administrative tasks according to offered services and business procedures Risk assessment, AML assessment, and ensuring KYC Control and handle ODD (Ongoing Due...
Your key tasks and responsibilities are: Service handling customer card applications in a professional, positive, and effective way Solving administrative tasks according to offered services and business procedures Risk assessment, AML assessment, and ensuring KYC Control and handle ODD (Ongoing Due...
Your key tasks and responsibilities are: Handling e-mails/tasks in SAP CRM, SAP ERP, CAPS, Baxbis, etc. Responding to customer inquiries in our inbox, assisting both internal and external departments Performing administrative tasks such as changing bank account details and updating company...
Specjalista ds. wprowadzania danych z językiem słoweńskim lub estońskim – poziom A2-B1
Specjalista ds. wprowadzania danych z językiem słoweńskim lub estońskim – poziom A2-B1
Homeglobal
małopolskie
praca stacjonarna
2553 dni temu
Homeglobal to miejsce, które ciągle się rozwija. Doceniamy zaangażowanie i motywację do pracy. Dla Naszych Klientów świadczymy usługi na najwyższym poziomie odpowiadające ich potrzebom. Jeśli chcesz rozwijać swoją karierę w firmie działającej na rynkach międzynarodowych, to jest to praca dla Ciebie!
Obecnie poszukujemy osoby na stanowisko:
Specjalista ds. wprowadzania danych z językiem słoweńskim lub estońskim – poziom A2-B1
Miejsce pracy: Warszawa
Do Twoich zadań będzie należało:
Wprowadzenie zamówień do bazy
Weryfikowanie poprawności danych osobowych
Bieżąca aktualizacja zamówień i zarządzanie nimi
Wsparcie w obszarze Obsługi Klienta i Sprzedaży między innymi w obsłudze mailowej
Aktywna współpraca z innymi działami
Reprezentowanie firmy i dbanie o jej wizerunek
Oczekujemy od Ciebie:
Znajomości języka słoweńskiego lub estońskiego na poziomie min. A2- B1 – warunek konieczny
Znajomość języka polskiego lub angielskiego na poziomie komunikatywnym
Staranności, dokładności i systematyczności w wykonywanych obowiązkach
Samodzielności i motywacji do pracy
Dobrej organizacji pracy własnej
Mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku (obsługa klienta, call center, serwis, spedycja)
Orientacji na rozwiązywanie problemów
NIE WYMAGAMY DOŚWIADCZENIA!
Oferujemy:
Elastyczny grafik
Atrakcyjne wynagrodzenie (podstawa + premia)
Szkolenia z obsługi klienta, bazy danych oraz produktów
Możliwość awansu w strukturach firmy
Międzynarodowe środowisko pracy, gdzie będzie mógł doskonalić swój język
Przyjazną atmosferę w zespole
Dla osób spoza Warszawy możliwość pracy w systemie home office
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
3 godz.
Prowadzenie sekretariatu; Prowadzenie rejestru dokumentów wychodzących i przychodzących; Obsługa telefoniczna firmy; Przyjmowanie oraz obsługa recepcyjna gości i interesantów; Zaopatrywanie biura w niezbędne materiały do pracy; Dbanie o codzienne sprawne funkcjonowanie biura, w tym...
specjalista (mid) umowa o pracę / na zastępstwo pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 dni
Opis stanowiska: zarządzanie dokumentacją: prowadzenie i archiwizacja dokumentacji handlowej, umów, faktur, atestów, przygotowanie korespondencji, obsługa programów komputerowych: obsługa pakietu Office (Word, Excel, Outlook) oraz innych systemów informatycznych wykorzystywanych w firmie,...
Opis stanowiska: Prowadzenie spraw administracyjnych Laboratorium Medycznego. Zarządzanie gospodarką magazynową (czasami trzeba coś przenieść, wypakować). Obsługa zamówień Kontrahentów i Punktów Pobrań. Rejestracja zleceń. Kontakt z Kontrahentami. Opisywanie i procesowanie faktur do...
młodszy specjalista (junior) umowa o pracę / zlecenie pełny etat
2 dni
Obsługiwać bankowość internetową, Realizować działania faktoringowe, Pracować z wykorzystaniem programu Prestiż, Wspierać dział księgowości w bieżących zadaniach, Dbać o prawidłowy obieg dokumentów elektronicznych i fizycznych. Posiadasz wykształcenie minimum średnie kierunkowe:...
młodszy specjalista (junior) / asystent umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
2 dni
Twój zakres obowiązków: Wsparcie Prezesa Zarządu: Zapewnienie kompleksowego wsparcia administracyjnego i organizacyjnego dla Prezesa Zarządu w codziennej pracy; Zarządzanie Kalendarzem i Organizacja Spotkań: Planowanie i koordynacja spotkań, konferencji, podróży służbowych oraz innych...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
4 dni
Opis stanowiska: przyjmowanie i ewidencja w systemie SAP dokumentów związanych z wynagrodzeniami; naliczanie wynagrodzeń, zasiłków i innych świadczeń dla osób zatrudnionych; kontrola poprawności naliczanych wypłat oraz składek i podatku; komunikacja i korespondencja z pracownikami uczelni...
Your key tasks and responsibilities are: Service handling customer card applications in a professional, positive, and effective way Solving administrative tasks according to offered services and business procedures Risk assessment, AML assessment, and ensuring KYC Control and handle ODD (Ongoing Due...
Your key tasks and responsibilities are: Service handling customer card applications in a professional, positive, and effective way Solving administrative tasks according to offered services and business procedures Risk assessment, AML assessment, and ensuring KYC Control and handle ODD (Ongoing Due...
Your key tasks and responsibilities are: Service handling customer card applications in a professional, positive, and effective way Solving administrative tasks according to offered services and business procedures Risk assessment, AML assessment, and ensuring KYC Control and handle ODD (Ongoing Due...
Your key tasks and responsibilities are: Handling e-mails/tasks in SAP CRM, SAP ERP, CAPS, Baxbis, etc. Responding to customer inquiries in our inbox, assisting both internal and external departments Performing administrative tasks such as changing bank account details and updating company...