Spółka Auto Partner S.A. jest dynamicznie rozwijającym się importerem i dystrybutorem części zamiennych do samochodów osobowych, dostawczych i motocykli. Istniejąc na rynku od 1993 roku, firma dostarcza swoim klientom specjalistyczne usługi z zakresu dostaw towarów, magazynowania, marketingu oraz rozwoju sprzedaży. Dzisiaj Auto Partner to ogromne centrum logistyczno-dystrybucyjne z centralą w Bieruniu, posiadające ponad 80 filii na terenie całego kraju, a także liczne przedstawicielstwa za granicą, m.in. w Czechach, Niemczech, Austrii, na Słowacji, Litwie, Łotwie i Ukrainie.
„Firma to ludzie” – takie motto przyświeca nam na co dzień. Zdajemy sobie sprawę, że to właśnie pracownik jest najcenniejszym zasobem, bez którego firma nie osiągnęłaby swojego sukcesu. Zatrudniamy ponad 1200 pracowników, a nasz zespół składa się z wyspecjalizowanych doradców klienta, wyszkolonych przedstawicieli i dyrektorów, a także specjalistów z różnych dziedzin.
- prowadzenie windykacji w kraju i za granicą
- opracowywanie i wdrażanie nowych, skutecznych procedur windykacyjnych
- kontakt z klientami drogą mailową i telefoniczną
- telefoniczne negocjowanie terminów spłat zaległości
- monitorowanie zadłużenia klientów
- realizowanie założonych planów odzyskiwania należności
- przekazywanie i koordynowanie postępowań sądowych i komorniczych
- WARUNEK KONIECZNY - doświadczenie w windykacji (min. 3 lata)
- język angielski w stopniu biegłym
- wykształcenie min. średnie
- umiejętność komunikowania się z dłużnikiem (pisemnie i ustnie)
- umiejętności negocjacyjne
- wysoka kultura osobista
- poprawna dykcja i artykulacja
- odporność na stres
- dobra organizacja czasu pracy
- sumienność i zaangażowanie
- stałą pracę w dużej firmie o ugruntowanej pozycji na rynku
- stabilne warunki zatrudnienia
- możliwość rozwoju
- atrakcyjne wynagrodzenie uzależnione od wyników
- wsparcie ze strony doświadczonego zespołu