Najnowsze oferty pracy

  • Serwisant Działu Reklamacji

    AGATA Spółka Akcyjna   Kielce    praca stacjonarna
    pracownik fizyczny  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Do głównych obowiązków na tym stanowisku będzie należało: Dokonywanie oględzin, wymiany oraz naprawy zakupionych mebli, również w domu Klienta zgodnie z procedurą reklamacji; Sporządzanie dokumentacji serwisowej; Zapewnienie wysokiego standardu obsługi klienta.
  • Card Dispute Specialist - German speaking

    MAJOREL POLSKA   Kraków    praca zdalna / hybrydowa
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Your key tasks and responsibilities are: Case Handling & Problem-Solving: Manage case handling and normal production tasks. Handle errors, perform corrections, and investigate root causes. Translate local language communications to English. Handle customer communications and support via email and/or...
  • Card Dispute Specialist - Danish speaking

    MAJOREL POLSKA   Kraków    praca zdalna / hybrydowa
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Your key tasks and responsibilities are: Case Handling & Problem-Solving: Manage case handling and normal production tasks. Handle errors, perform corrections, and investigate root causes. Translate local language communications to English. Handle customer communications and support via email and/or...
  • Card Dispute Specialist - Finnish speaking

    MAJOREL POLSKA   Kraków    praca zdalna / hybrydowa
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Your key tasks and responsibilities are: Case Handling & Problem-Solving: Manage case handling and normal production tasks. Handle errors, perform corrections, and investigate root causes. Translate local language communications to English. Handle customer communications and support via email and/or...
  • Card Dispute Specialist - Norwegian speaking

    MAJOREL POLSKA   Kraków    praca zdalna / hybrydowa
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Your key tasks and responsibilities are: Case Handling & Problem-Solving: Manage case handling and normal production tasks. Handle errors, perform corrections, and investigate root causes. Translate local language communications to English. Handle customer communications and support via email and/or...
  • Card Dispute Specialist - Swedish speaking

    MAJOREL POLSKA   Kraków    praca zdalna / hybrydowa
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Your key tasks and responsibilities are: Case Handling & Problem-Solving: Manage case handling and normal production tasks. Handle errors, perform corrections, and investigate root causes. Translate local language communications to English. Handle customer communications and support via email and/or...
  • Specjalista ds. Reklamacji

    KGL S.A.   Czosnów    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Twój zakres obowiązków: przyjmowanie zgłoszeń reklamacyjnych od klientów; komunikacja z działami zaangażowanymi w analizę reklamacji oraz współpraca przy ustalaniu toku dalszego postępowania; kontakt z klientem w kwestii reklamacji; przygotowywanie korespondencji związanej z...
  • Specjalista ds. Reklamacji

    AGATA Spółka Akcyjna   Szczecin    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Do głównych obowiązków na tym stanowisku będzie należało: Zapewnienie wysokiego poziomu standardu obsługi Klienta; Nadzór nad reklamacjami (przyjmowanie, analiza); Wprowadzanie reklamacji do systemu oraz zgłaszania ich do producenta; Przygotowywanie odpowiedzi na reklamację i dostarczenie...
  • Specjalista ds. Reklamacji

    AGATA Spółka Akcyjna   Łódź    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    6 dni
    Do głównych obowiązków na tym stanowisku będzie należało: Zapewnienie wysokiego poziomu standardu obsługi Klienta; Nadzór nad reklamacjami (przyjmowanie, analiza); Wprowadzanie reklamacji do systemu oraz zgłaszania ich do producenta; Przygotowywanie odpowiedzi na reklamację i dostarczenie...
  • Pracownik ds. reklamacji

    Poczta Polska S.A.   Warszawa, ul. Łączyny 8    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    8 dni
    Jednostka organizacyjna: Biuro Wsparcia Klientów​ Rodzaj zatrudnienia: umowa o pracę na czas określony (zastępstwo); cały etat; praca stacjonarna od poniedziałku do piątku​ Twoje zadania: przyjmowanie i rejestrowanie reklamacji w systemie, rozpatrywanie reklamacji dotyczących usług...
Zobacz więcej ofert pracy

Specjalista ds. Weryfikacji Reklamacji

Cerrad sp. z o.o.
Starachowice
praca stacjonarna
2098 dni temu

CERRAD sp. z o.o.
Producent płytek klinkierowych i gresowych w związku z dynamicznym rozwojem firmy
poszukuje osoby na stanowisko:

Specjalista ds. Weryfikacji Reklamacji
Miejsce pracy: Starachowice
Region: świętokrzyskie

 

Zakres obowiązków:

  • Rozpatrywanie reklamacji bezpośrednio u Klienta
  • Sprawdzanie ułożenia płytek zgodnie ze sztuką budowlaną
  • Kontrola jakościowa płytek pod kątek koloru, wymiaru i krzywizny
  • Współpraca z magazynem, produkcją i laboratorium
  • Budowanie i dbałość o pozytywny wizerunek firmy
Oczekiwania:
  • Wykształcenie minimum średnie
  • Gotowość do wyjazdów służbowych, czynne prawo jazdy kat. B
  • Dobra znajomość obsługi sprzętu pomiarowo-badawczego oraz technologii produkcji płytek
  • Umiejętność pracy pod presją czasu, rzetelność w wykonywaniu powierzonych działań
  • Bardzo dobra organizacja pracy, samodzielność, umiejętność pracy w zespole
  • Orientacja na Klienta
Oferujemy:
  • Stabilne warunki zatrudnienia
  • Możliwość rozwoju zawodowego
  • Pracę w terenie
  • Narzędzia niezbędne do wykonywania powierzonych zadań
  • Pakiet benefitów (prywatna opieka medyczna, karta sportowa)
  • Miłą atmosferę pracy w profesjonalnym zespole
  • Dla osób dojeżdżających z Radomia i okolic zapewniamy dojazd na koszt pracodawcy
Klauzula informacyjna

Informujemy, że administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Cerrad sp. z o.o. z siedzibą w Starachowicach (27-200), przy ulicy Radomskiej nr 49 B. Administrator powołał Inspektora Ochrony Danych, z którym można się skontaktować poprzez adres e-mail: iod@cerrad.com

Przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych odbędzie się w celu przeprowadzenia obecnej rekrutacji, a w przypadku wyrażenia dodatkowej zgody, w celu udziału w przyszłych rekrutacjach i przechowywania ich w bazie rekrutacyjnej Cerrad sp. z o.o. przez okres 2 lat. Podstawą prawną naszych działań jest art. 6 ust 1 lit. b Rozporządzenia Ogólnego o Danych Osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (dalej: „RODO”), w zw. z art. 22¹ Kodeksu pracy - w sytuacji gdy rekrutacja prowadzi do zatrudnienia w oparciu o umowę o pracę. W takiej sytuacji przetwarzanie danych w zakresie szerszym niż wskazany w art. 22¹ Kodeksu pracy obywa się również w oparciu o Pani/Pana dobrowolną zgodę.

Odbiorcą podanych przez Panią/Pana danych osobowych mogą być podmioty trzecie wspierające Cerrad sp. z o.o. w procesie rekrutacji (doradztwo w zakresie rekrutacji, wsparcie w zakresie IT), przy czym podmioty te przetwarzają dane wyłącznie zgodnie z naszymi zaleceniami i na podstawie zawartych umów powierzenia przetwarzania danych osobowych.

Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych, żądania ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, przeniesienia danych do innego administratora. W sytuacji w której przetwarzanie danych odbywa się w oparciu o Pani/Pana dobrowolną zgodę, przysługuje Pani/Panu prawo do wycofania tej zgody w dowolnym momencie, przy czym wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem. Ponadto przysługuje Pani/Panu prawo złożenia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy prawa.

Podanie przez Panią/Pana danych osobowych jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji celu w postaci rekrutacji. Konsekwencją niepodania danych w zakresie wynikającym z art. 22¹ Kodeksu pracy będzie brak możliwości udziału w procesie rekrutacji. Podanie dodatkowych danych osobowych jest w pełni dobrowolne.

Wyrażona zgoda może zostać wycofana w każdej chwili. Oświadczenia dotyczące Pana/Pani danych osobowych, w tym o wycofaniu zgody należy kierować na adres mailowy: iod@cerrad.com
 

Podobne oferty

  • Serwisant Działu Reklamacji

    AGATA Spółka Akcyjna   Kielce    praca stacjonarna
    pracownik fizyczny  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Do głównych obowiązków na tym stanowisku będzie należało: Dokonywanie oględzin, wymiany oraz naprawy zakupionych mebli, również w domu Klienta zgodnie z procedurą reklamacji; Sporządzanie dokumentacji serwisowej; Zapewnienie wysokiego standardu obsługi klienta.
  • Card Dispute Specialist - German speaking

    MAJOREL POLSKA   Kraków    praca zdalna / hybrydowa
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Your key tasks and responsibilities are: Case Handling & Problem-Solving: Manage case handling and normal production tasks. Handle errors, perform corrections, and investigate root causes. Translate local language communications to English. Handle customer communications and support via email and/or...
  • Card Dispute Specialist - Danish speaking

    MAJOREL POLSKA   Kraków    praca zdalna / hybrydowa
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Your key tasks and responsibilities are: Case Handling & Problem-Solving: Manage case handling and normal production tasks. Handle errors, perform corrections, and investigate root causes. Translate local language communications to English. Handle customer communications and support via email and/or...
  • Card Dispute Specialist - Finnish speaking

    MAJOREL POLSKA   Kraków    praca zdalna / hybrydowa
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Your key tasks and responsibilities are: Case Handling & Problem-Solving: Manage case handling and normal production tasks. Handle errors, perform corrections, and investigate root causes. Translate local language communications to English. Handle customer communications and support via email and/or...
  • Card Dispute Specialist - Norwegian speaking

    MAJOREL POLSKA   Kraków    praca zdalna / hybrydowa
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Your key tasks and responsibilities are: Case Handling & Problem-Solving: Manage case handling and normal production tasks. Handle errors, perform corrections, and investigate root causes. Translate local language communications to English. Handle customer communications and support via email and/or...
  • Card Dispute Specialist - Swedish speaking

    MAJOREL POLSKA   Kraków    praca zdalna / hybrydowa
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Your key tasks and responsibilities are: Case Handling & Problem-Solving: Manage case handling and normal production tasks. Handle errors, perform corrections, and investigate root causes. Translate local language communications to English. Handle customer communications and support via email and/or...
  • Specjalista ds. Reklamacji

    KGL S.A.   Czosnów    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Twój zakres obowiązków: przyjmowanie zgłoszeń reklamacyjnych od klientów; komunikacja z działami zaangażowanymi w analizę reklamacji oraz współpraca przy ustalaniu toku dalszego postępowania; kontakt z klientem w kwestii reklamacji; przygotowywanie korespondencji związanej z...
  • Specjalista ds. Reklamacji

    AGATA Spółka Akcyjna   Szczecin    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Do głównych obowiązków na tym stanowisku będzie należało: Zapewnienie wysokiego poziomu standardu obsługi Klienta; Nadzór nad reklamacjami (przyjmowanie, analiza); Wprowadzanie reklamacji do systemu oraz zgłaszania ich do producenta; Przygotowywanie odpowiedzi na reklamację i dostarczenie...
  • Specjalista ds. Reklamacji

    AGATA Spółka Akcyjna   Łódź    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    6 dni
    Do głównych obowiązków na tym stanowisku będzie należało: Zapewnienie wysokiego poziomu standardu obsługi Klienta; Nadzór nad reklamacjami (przyjmowanie, analiza); Wprowadzanie reklamacji do systemu oraz zgłaszania ich do producenta; Przygotowywanie odpowiedzi na reklamację i dostarczenie...
  • Pracownik ds. reklamacji

    Poczta Polska S.A.   Warszawa, ul. Łączyny 8    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    8 dni
    Jednostka organizacyjna: Biuro Wsparcia Klientów​ Rodzaj zatrudnienia: umowa o pracę na czas określony (zastępstwo); cały etat; praca stacjonarna od poniedziałku do piątku​ Twoje zadania: przyjmowanie i rejestrowanie reklamacji w systemie, rozpatrywanie reklamacji dotyczących usług...