Jesteśmy informatyczną spółką giełdową specjalizującą się w tworzeniu oprogramowania oraz rekrutacji i outsourcingu kadr IT. Prowadzimy również platformę księgowości internetowej ifirma.pl. Dla naszych klientów rekrutujemy głównie specjalistów z obszaru informatyki, telekomunikacji i elektroniki. Nr wpisu do Rejestru Agencji Zatrudnienia: 1264.
Nasz Klient jest prężnie umacniającym się, krakowskim startupem, który rozwija nowatorskie narzędzie ułatwiające administratorom zarządzenie wieloma stronami internetowymi. Korzenie firmy znajdują się w Stanach Zjednoczonych.
Osoba na tym stanowisku będzie odgrywała kluczową rolę w procesie wdrażania partnerów hostingowych.
Od momentu podpisania umowy będziesz współpracował z partnerem hostingowym oraz zespołem, by czuwać
nad prawidłową i pełną integracją oraz testowaniem. Będziesz działał zarówno na zewnątrz, współpracując z firmami hostingowymi, jak i wewnętrznie, celem zadbania o niezbędne zasoby konieczne do ukończenia wdrożenia.
Nasz Klient poszukuje osób, które pod względem technicznym:
- posiadają umiejętność korzystania z terminala (konsoli,Shell) w Linux-ie
- znają SSH (potrafią się zalogować)
- umieją czytać dokumentację techniczną
- wiedzą czym jest REST API, WordPress i Joomla
- swobodnie posługują się językiem angielskim – warunek konieczny
Natomiast pod względem osobowościowym:
- mają swobodę w komunikacji, przyjazne nastawienie, a jednocześnie potrafią być stanowcze
- przejawiają zdolności menadżerskie, przywódcze, potrafią jasno się komunikować
- są dobrze zorganizowane, sumienne, chętne do rozwoju
Firma zapewnia:
- długofalową, bezpośrednią (nie outsorcing) współpracę na zasadach B2B
- konkurencyjne wynagrodzenie z dodatkowym systemem premiowym
- współpracę z zagranicznymi rynkami (zarówno europejskimi jak i amerykańskimi)
- elastyczne godziny pracy
- biuro zlokalizowane w centrum Krakowa
- owoce w biurze
- wzbogacenie doświadczenia w stale rozwijającej się firmie działającej na rynku międzynarodowym
W razie zainteresowania, prosimy o przesyłanie CV w języku angielskim wraz ze zgodą na przetwarzanie danych osobowych.