Specjalista ds. usług inwestycyjnych

Grodzki Urząd Pracy w Krakowie
Kraków
praca stacjonarna
3 dni temu
Grodzki Urząd Pracy w Krakowie
Specjalista ds. usług inwestycyjnych
Miejsce pracy: Kraków
Numer: StPr/24/6403
OBOWIĄZKI:
Pracownik jest odpowiedzialny za przygotowywanie dokumentów związanych z otwieraniem kont, wykonywaniem backupów, wprowadzaniem aktualizacji do systemów wewnętrznych, dostarczaniem bieżących informacji dla klientów, komunikowanie się z dostawcami rynkowymi na całym świecie poprzez e-maile i rozmowy telefoniczne oraz uczestniczeniem w wewnętrznych spotkaniach i rozmowach. Pracuje na programach Microsoft Office oraz programach wewnętrznych do obsługi klienta i wprowadzania zmian w systemie.
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat), inne, kierunek: Zarządzanie, Finanse, Bankowość lub pokrewne
Język: angielski, w mowie - B2 - wyższy średnio zaawansowany, w piśmie - B2 - wyższy średnio zaawansowany
Uprawnienia: dobra organizacja pracy oraz umiejętność pracy pod presją czasu
Uprawnienia: biegła obsługa komputera i urządzeń biurowych (Microsoft Office)
Uprawnienia: praca w zespole, zdolności analityczne, komunikatywność


Wymagania inne:

umiejętność zarządzania zasobami ludzkimi, umiejętność obliczania wartości aktywów netto. Certyfikat znajomości języka angielskiego nie jest wymagany. Wymagane ukończenie studiów wyższych na kierunku Zarządzanie, Finanse,Bankowość lub pokrewne. Wymagane doświadczenie zawodowe w sektorze bankowości, w obszarze związanym z finansami.

Miejsce pracy:

Kraków


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na czas nieokreślony


Wynagrodzenie brutto:

od 6 420 PLN

KONTAKT:
Sposób aplikowania:

za pośrednictwem urzędu


Adres:

Wąwozowa 34, 31-752 Kraków, powiat: m. Kraków, woj: małopolskie


Dane kontaktowe:

Grodzki Urząd Pracy w Krakowie
Piotr Gajda
126868143


Sposób kontaktu:

za pośrednictwem urzędu


Wymagane dokumenty:

Skierowanie z pok.103A

Źródło oferty pracy: Grodzki Urząd Pracy w Krakowie

Aplikuj szybko
?  Co oznacza „Aplikuj szybko”?
„Aplikuj szybko” oznacza, że jednym kliknięciem zaaplikujesz na ogłoszenie. Pracodawca otrzyma CV użyte przez Ciebie przy wcześniejszym aplikowaniu lub ostatni dodany przez Ciebie plik w Moje CV. Aby skorzystać z funkcji “Aplikuj szybko” musisz być zalogowany.
 

Podobne oferty

  • Specjalista ds. Administracyjnych

    KRAKBAU S.A.   Kraków    praca mobilna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Prowadzenie sekretariatu; Prowadzenie rejestru dokumentów wychodzących i przychodzących; Obsługa telefoniczna firmy; Przyjmowanie oraz obsługa recepcyjna gości i interesantów; Zaopatrywanie biura w niezbędne materiały do pracy; Dbanie o codzienne sprawne funkcjonowanie biura, w tym...
  • Specjalista ds. Administracji Laboratorium / Rejestratorka Medyczna

    Synevo Sp. z o.o.   Kraków, ul. Ujastek 3    praca stacjonarna   za 2 dni wygasa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    7 dni
    Opis stanowiska: Prowadzenie spraw administracyjnych Laboratorium Medycznego. Zarządzanie gospodarką magazynową (czasami trzeba coś przenieść, wypakować). Obsługa zamówień Kontrahentów i Punktów Pobrań. Rejestracja zleceń. Kontakt z Kontrahentami. Opisywanie i procesowanie faktur do...
  • Junior AML & Onboarding Specialist - German and Nordic Speaking

    MAJOREL POLSKA   Kraków    praca zdalna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    14 godz.
    Your key tasks and responsibilities are: Service handling customer card applications in a professional, positive, and effective way Solving administrative tasks according to offered services and business procedures Risk assessment, AML assessment, and ensuring KYC Control and handle ODD (Ongoing Due...
  • Junior AML & Onboarding Specialist - Danish Speaking

    MAJOREL POLSKA   Kraków    praca zdalna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    14 godz.
    Your key tasks and responsibilities are: Service handling customer card applications in a professional, positive, and effective way Solving administrative tasks according to offered services and business procedures Risk assessment, AML assessment, and ensuring KYC Control and handle ODD (Ongoing Due...
  • Junior AML & Onboarding Specialist - Finnish Speaking

    MAJOREL POLSKA   Kraków    praca zdalna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    14 godz.
    Your key tasks and responsibilities are: Service handling customer card applications in a professional, positive, and effective way Solving administrative tasks according to offered services and business procedures Risk assessment, AML assessment, and ensuring KYC Control and handle ODD (Ongoing Due...
  • Junior Customer Care Agent - Danish speaking

    MAJOREL POLSKA   Kraków    praca zdalna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    14 godz.
    Your key tasks and responsibilities are: Handling emails and tasks in multiple CRM systems; Responding to customer inquiries in our inbox, assisting both internal and external departments Performing administrative tasks such as changing bank account details and updating company information Providing...
  • Junior Customer Care Agent - Finnish speaking

    MAJOREL POLSKA   Kraków    praca zdalna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    14 godz.
    Your key tasks and responsibilities are: Handling emails and tasks in multiple CRM systems; Responding to customer inquiries in our inbox, assisting both internal and external departments Performing administrative tasks such as changing bank account details and updating company information Providing...
  • Junior Customer Care Agent - Swedish speaking

    MAJOREL POLSKA   Kraków    praca zdalna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    14 godz.
    Your key tasks and responsibilities are: Handling e-mails/tasks in SAP CRM, SAP ERP, CAPS, Baxbis, etc. Responding to customer inquiries in our inbox, assisting both internal and external departments Performing administrative tasks such as changing bank account details and updating company...
  • Junior Customer Care Agent - Norwegian speaking

    MAJOREL POLSKA   Kraków    praca zdalna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    14 godz.
    Your key tasks and responsibilities are: Handling e-mails/tasks in SAP CRM, SAP ERP, CAPS, Baxbis, etc. Responding to customer inquiries in our inbox, assisting both internal and external departments Performing administrative tasks such as changing bank account details and updating company...
  • Junior Customer Care Agent - Latvian or Lithuanian or Estonian speaking

    MAJOREL POLSKA   Kraków    praca zdalna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    14 godz.
    Your key tasks and responsibilities are: Handling e-mails/tasks in SAP CRM, SAP ERP, CAPS, Baxbis, etc. Responding to customer inquiries in our inbox, assisting both internal and external departments Performing administrative tasks such as changing bank account details and updating company...