Jesteśmy najbardziej rozpoznawalnym dostawcą usług w zakresie montażu, modernizacji, remontów urządzeń oraz instalacji energetycznych i przemysłowych. Klienci cenią u nas profesjonalizm i wysoką jakość pracy, jak również kompleksowość realizacji „pod klucz”.
Dla nas najważniejsza jest nasza kadra, dzięki której mamy możliwość realizować skomplikowane i wymagające zadania. Dbając o rozwój i podnoszenie kwalifikacji naszych pracowników pomagamy im również spełniać swoje ambicje zawodowe. Dzięki temu już od 60 lat jesteśmy liderem w branży.
Chcielibyśmy podjąć współpracę z osobą zaangażowaną, konkretną, nieobawiającą się wyzwań i nowych tematów, która potrafi wykorzystać posiadaną już wiedzę oraz zdobywać informacje i rozwiązywać standardowe i niestandardowe zadania na stanowisku:
- Sporządzanie umów zgodnie z wytycznymi,
- Prowadzenie i nadzór nad przeglądami umów,
- Udział w negocjacjach,
- Kontakt ze zleceniodawcami w zakresie sporządzania umów,
- Prowadzenie dokumentacji dotyczącej umów,
- Współpraca z innymi wydziałami Spółki,
- Wykształcenie wyższe, preferowane z obszarów: bankowość, ubezpieczenia, administracja, prawo,
- Znajomość zagadnień związanych z zarządzaniem umowami, prawem zamówień publicznych, prawem cywilnym, budowlanym,
- Doświadczenie w negocjowaniu umów
- Znajomość języka angielskiego na poziomie co najmniej dobrym (B2),
- Bardzo dobra znajomość programów pakietu Office (Word, Excel),
- min. 3 letnie doświadczenie na podobnym stanowisku,
- Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
- Rozwój kompetencji zawodowych, szkolenia, udział w innowacyjnych projektach dotyczących Spółki
- Współpracę z profesjonalnym zespołem w miłej atmosferze
- Pakiet socjalny (karta sportowa, bilety do kina, ZFŚS, ubezpieczenie grupowe, dofinansowanie do nauki, dofinansowanie do wycieczek oraz do wypoczynku dla dzieci, itp)